Geweldige winkel, kortom genoten!

Leuke winkel, veel keus, aardige medewerkers, Lekker geluncht, koffie gedronken! Kortom hier kun je jezelf wel een dagje verwennen hoor!

Bedankt voor uw recensie. Dat vinden wij leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snel en netjes

Retouren prijzig!

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u tevreden bent over onze service! De tip van de retourkosten zullen wij meenemen in ons optimalisatieplan. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Duurde alleen erg lang bij de kassa. Ondanks dat het niet druk was.

Bedankt voor uw reactie! Onze excuses dat het wat langer duurde, wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen! Fijn dat u over de rest van onze service wel erg tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Helemaal super ! En snel ! Zag er allemaal keurig uit !

Helemaal goed !

Bedankt voor uw reactie. Dat vinden wij leuk om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prima service, ook per telefoon goed bereikbaar

Mijn kleding is in goede staat aangekomen en voldoet aan mijn verwachting. Levering was een dag later dan gehoopt maar dat ligt waarschijnlijk meer aan drukte bij de postbezorging.

Bedankt voor uw reactie. Dat vinden wij fijn om te horen! Wij proberen er alles aan te doen dat de bestellingen zo snel mogelijk de winkel uitgaan. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk

Makkelijk te bestellen, snelle en zorgvuldige levering.

Voor het eerst een online-bestelling gedaan. Makkelijke site om te bestellen. En een snelle en zorgvuldige levering.

Bedankt voor uw recensie! Wat goed om te horen. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Jurkje prima, verzendkosten en retourkosten te duur.

Alles goed geregeld, jammer van de verzendkosten, ik heb een jurkje terug moeten sturen, dit koste mij €7,50 terwijl ik al voor 2 jurkjes verzend kosten heb betaald.

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat uw jurkje goed was. Uw klacht over de verzendkosten zullen wij meenemen in ons optimalisatieplan. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Prettig personeel, klantvriendelijk

Bedankt voor uw reactie! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Heel veel keuze, uitstekende service

Lekker veel merken in één pand; voor elk wat wils. Hele goede service en (als je wilt) eerlijk advies. Fijn dat je de kleding ook meteen op maat kunt laten maken. Lekker een bakje koffie en iets lekkers tussendoor maken het een gezellig winkeluitstapje.

Goed Tip verpakt zaken zo dat ze ook door de brievenbus kunnen Nu had ik een doos veel te groot voor de inhoud omdat ik overdag niet thuis was kon ik het de andere avond pas op gaan halen bij een PostNL punt Een enkel broekje van plusbasic had door de brievenbus gekund

Bedankt voor uw recensie! Bedankt voor de tip, deze nemen wij mee in ons optimalisatieplan. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Mooi jurkje besteld

Jurkje online besteld. Even nog prettig contact gehad met een medewerker van uw zaak ivm de maat.

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Levering op tijd en keurig verpakt. Misschien een tip het pakket was bedoeld voor iemand aan de Tuinweg, dit is vlak bij jullie. Zonde van de kosten om dit met PostNL te verzenden

Bedankt voor uw reactie! Goed om te horen dat alles naar wens was. Bedankt voor de tip, deze nemen wij mee in ons optimalisatieplan. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Gastvrij en klantvriendelijk, kom er heel graag

Goeie service

Bedankt voor uw recensie. Wat goed om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Alles is prima, service, meedenken, vriendelijk, snelle service, denken in het voordeel van de klant

Snelle verzending goed verpakt

Artikel is snel verzonden zat in een sjieke doos en mooi ingepakt. Kortom met zorg voor het produkt

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Snel geleverd en met de grootste zorg netjes ingepakt

Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

zeer snel en duidelijk

zie boven

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te horen dat alles naar wens was! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

goede service...zeer tevreden

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Keurig!

Vlotte verwerking, netjes ingepakt .....!!!

Bedankt voor uw reactie. Wat fijn dat alles naar wens was! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Uitstekend!

Prima, vlot en zorgvuldig!

Mooie zaak, kwaliteit kleding, wordt goed geholpen

Bedankt voor uw reactie. Wat goed om te horen! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Super geholpen en heel veel keus

Ik ben eerst met schoonmoeder van 88 jaar geweest en de verkoopster heeft ons heel fijn geholpen. Moeder is dus heel goed geslaagd. Later ben iik zelf nog met mijn man geweest en ook ik ben super geholpen. En heb leuke kleding gekocht. Kopen zeker terug

Bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent en leuk bent geslaagd! Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Super snelle bezorging, top en keurig verpakt

Bedankt voor uw reactie! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode

Goed !

Nog niet echt ervaring ,maar zaterdag kleding besteld .En dinsdag een alleraardigst meisje (of mevr) aan de telefoon gehad .

Bedankt voor uw reactie! Goed om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Team Konijnendijk Mode