Zag er allemaal goed uit.

Hallo Bea, Bedankt voor je korte maar krachtige feedback. We zijn blij dat alles er goed uitzag voor jou. Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle en gratis verzending

Bodywarmer gekocht en keurig verpakt ontvangen. En niet onbelangrijk gratis verzonden. Kortom tevreden.

Beste Dirk! Bedankt voor je fijne feedback! Super om te horen dat je blij bent met de keurig verpakte bodywarmer én de gratis verzending. We zijn blij dat jij tevreden bent! Als je meer toffe items zoekt, weet je ons te vinden bij Konijnendijk Mode! Stijlvolle groeten, Team Konijnendijk Mode

Zeer persoonlijk en klantgericht

Hele fijne winkel met persoonlijke aandacht. Veel keus in diverse prijsklassen.

Beste Elise, Bij Konijnendijk Mode draait alles om jou. Onze winkel biedt persoonlijke aandacht en een breed scala aan keuzes, passend bij verschillende budgetten. We kijken ernaar uit je weer te zien voor meer stijlvolle avonturen. Met stijlvolle groet, Het team van Konijnendijk Mode

geweldige service

Snelle levering en keurig verpakt. Helaas de jas teruggestuurd omdat hij te groot was!

Beste Mike, Hartelijk dank voor jouw feedback! We zijn verheugd dat onze inzet voor snelle levering en zorgvuldige verpakking opgemerkt werd. Het spijt ons te horen dat de jas niet helemaal naar wens was qua maat. We waarderen je eerlijkheid en begrijpen hoe belangrijk een goede pasvorm is. We hopen dat uw volgende ervaring met ons net zo positief zal zijn, en dat we je kunnen helpen de perfecte pasvorm te vinden. Aarzel niet om contact op te nemen met ons team als je advies nodig hebt bij het maken van uw volgende keuze. Met stijlvolle groet, Het team van Konijnendijk Mode

Goeie snelle levering

Zeer tevreden met bestelde kleding, goed verpakt aangekomen.

Beste Reinier, Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met de bestelde kleding! Ons team is verheugd dat jouw pakketje keurig verpakt en ongeschonden is aangekomen. Jouw tevredenheid is voor ons de grootste beloning. Mocht je in de toekomst opnieuw op zoek zijn naar stijlvolle items, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. Dank voor het vertrouwen in Konijnendijk Mode. Met stijlvolle groet, Het team van Konijnendijk Mode

Fantastische winkel

Wij komen heel graag bij konijnedijk hele mooie kleding voor zo of voor een geleningheid echt hele mooie kleding en ook goede merken

Beste Henk en Ria, Jullie review is als een mode-accessoire dat perfect bij ons past! Bedankt voor je vriendelijke woorden. We zijn verheugd dat je genoten hebt van onze winkel en service bij Konijnendijk Mode. Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Makkelijk shoppen, snelle verzending, keurig pakket en fijne kleding!! Top!

Beste José, Wat een fijne review! 🌈 Jouw positieve feedback betekent alles voor ons. Bij Konijnendijk Mode streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We zijn ontzettend dankbaar voor jouw steun! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Het product voldoet volledig aan de beschrijving

Zowel het bestellen als de aflevering was volledig volgens afspraak. Het bestelde product, een damespantalon van Gardeur ben ik erg blij mee en zeker voor de prijs die ik ervoor mocht betalen.

Wat een fijne beoordeling Gea! Veel plezier met de nieuwe Gardeur broek! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

goed maar zijn verbeterpuntjes

In de winkel was het top.goede service .maar heb ook online aankoop gedaan en deze was niet vlekkeloos. Ten eerste stond er op het plaatjes een groene kleur broek maar op bestelformulier bij aanklikken oranje en op de bon stond weer een andere kleur.bij levering was de broek gelukkig wel groen.ook de levering was een paar dagen ipv de volgende dag en kon de ze deze niet volgen bij post.nl omdat er in de mail die jullie stuurde na verzending stond wel"volg deze link" maar stond geen link.en ook was hij denk ik niet goed aangemeld bij post .nl want zending stond ook niet in de app.ben wel zeer tevreden over de broek.

Beste Conny, Bedankt voor jouw reactie op jouw aankopen in onze winkel en online. Wat fijn dat je het in de winkel zo fijn hebt ervaren, maar natuurlijk jammer dat het online niet helemaal vlot is verlopen. Door een overschakeling naar een nieuw systeem hebben wij wat complicaties in onze webshop en zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas krijgen wij dit niet binnen een dag opgelost en dat vinden ook wij jammer. Toch fijn dat je uiteindelijk wel tevreden bent over de broek! Wij wensen je daar dan ook veel plezier mee! Hopelijk tot snel in onze winkel! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Niet netjes verstuurd.

Het blouse zou met Postnl. bezorgd worden.. geen bericht van gehad..werd onverwachts bezorgd.. ik maakte de doos open en het blouse was helenaal gekreukt. Niet netjes gedaan.

Hoi Jose, Wat vervelend dat de bestelling niet naar wens is verlopen. Door een overschakeling naar een nieuw systeem zijn er een aantal processen die niet meer zo lopen zoals wij ze hebben ingesteld. Hierdoor werd inderdaad een verzendorder niet meer toegestuurd met een juiste Track & Trace, heel vervelend. Onze excuses hiervoor! Daarnaast is het ontzettend jammer dat de blouse die je wilde gekreukt is. Wij zorgen er altijd voor dat iets netjes opgevouwen in de doos wordt gedaan, maar dit kan door transport helaas anders aankomen. Wij hopen alsnog dat de blouse verder naar wens is en de kreukels er makkelijk uit gaan. Mocht dat niet zo zijn, laat het vooral even aan ons weten! Wij wensen je een mooie en stijlvolle dag! Groet, Team Konijnendijk Mode

Contact gehad via de mail, dat is allemaal vlotjes verlopen. Service hoog in het vaandel!

Snelle levering en mooi verpakt!

Snelle levering en de bestelde blouse was mooi verpakt in een doos..

Beste Jacqueline, Wat fijn om te horen. Bedankt voor deze goede review. We wensen je heel veel draag plezier en hopen je ook eens te kunnen verwelkomen in onze mooie winkel! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Super goed !

Fijne winkel met veel keuze en vriendelijk en kundig personeel

Beste Marie-Louise, Met deze mooie review tover je een glimlach op ons gezicht. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in onze winkel en waarderen je tijd voor het schrijven van deze review. Bedankt en een stijlvolle dag toegewenst! Team Konijnendijk Mode

Geen bestelling ontvangen, geen communicatie

Nadat ik mijn online bestelling had geplaatst en betaald, kreeg ik een bestelbevestiging. Maar daarna werd het stil. Tot ik er na een aantal dagen achter kwam dat mijn betaling teruggestort was zonder enige uitleg.

Beste Daphne, Dank voor je reactie, deze is volledig begrijpelijk. We hebben sinds kort een nieuw webshop systeem en hierdoor zit er een fout in het annuleringsproces. Het kan voorkomen dat een product helaas niet meer vindbaar of op voorraad is, hiervan ontvangt u normaliter een mail en daarna wordt pas het bedrag teruggestort. Onze excuses voor het ongemak, we vinden het zeer vervelend dat u onze communicatie op deze manier ervaart. We zijn druk bezig met het oplossen en zullen er zeker voor zorgen dat u onze service bij een volgende bestelling op het juiste niveau ervaart! We wensen je mooie dag toe en hopen u in de toekomst eens te mogen ontvangen in onze mooie winkel. Stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Tevreden , alleen was het pakket niet te volgen. Waardoor ik niet wist wanneer het bezorgd werd .

Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over de bestelling. Door een wisseling in ons webshop systeem heeft u inderdaad helaas geen track & trace ontvangen, wat wij vervelend vinden. We zijn intern bezig met een oplossing en zullen er zeker voor zorgen dat u bij een volgende bestelling wel weer een track & trace ontvangt, zoals u gewend bent. Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

Ik zit nog steeds op mijn bestelling te wachten

Dus het kan beter

Beste Nieske, Dank voor je review. Inmiddels heeft mijn collega contact met u opgenomen om u verder over te informeren over de reden hiervan. Nogmaals excuses voor het ongemak, we hopen u snel eens in de winkel te kunnen ontvangen. Stijlvolle dag toegewenst! - Team Konijnendijk Mode

Goede website, mooie kleding en snelle levering

Goede website, mooie kleding en snelle levering!

Hi Suzan, Wat ontzettend fijn om te horen! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

snelle levering uitstekend verzorgd verpakt

goede kwaliteit kleding voor elk wat wils

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

Prima snelle afhandeling

Ik had een bestelling geannuleerd. Het terugboeken van het betaalde bedrag was op dezelfde dag al geregeld. Prima service!

Hi, Wat fijn om te horen! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

Keurig verpakt en snelle levering

Ik had een shirtje van Opus besteld en deze is precies goed. Helemaal blij mee en ook heel snel binnen.

Hoi Esther, Wat fijn om te horen dat het product en onze service goed is bevallen! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

Goede service. Ook de ophaalservice nu de brug is afgesloten. Perfect geregeld.

Wat ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent met onze gratis pendeldienst Willy! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

zeer goed

Snelle levering. netjes ingepakt. Was de 1e keer dat ik online heb besteld en zeker voor herhaling vatbaar

Wat ontzettend fijn om te horen Nelly, bedankt! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

X

Ontzettend bedankt Philippien! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

Fijne winkel

Vriendelijk personeel door de telefoon.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Elisabeth! Wij wensen je een stijlvolle dag. Groet, Team Konijnendijk Mode

Snelle verzending.

Snelle verzending

Wat fijn dat uw bestelling snel bij u is! Bedankt voor deze fijne beoordeling. Fijne en stijlvolle dag gewenst. Groet, Team Konijnendijk Mode