Snelle verzending.

Snelle verzending

Wat fijn dat uw bestelling snel bij u is! Bedankt voor deze fijne beoordeling. Fijne en stijlvolle dag gewenst. Groet, Team Konijnendijk Mode

Bestellen, betalen en op tijd leveren...TOP

PME-shirt bij Konijnendijk Mode online besteld en na betaald te hebben kon ik hem na een paar dagen ophalen bij het afhaalpunt. Ben zeer tevreden.

Wat een mooie beoordeling Melis! Dankjewel! Maak er een stijlvolle dag van! Groet, Team Konijnendijk Mode

Netjes verpakt ik ben er blij mee

Wat fijn Wilma! Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen je een stijlvolle dag! Groet, Team Konijnendijk Mode

goede service

snelle en goede service.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen je een stijlvolle dag! Team Konijnendijk Mode

Mooi verpakt

Linnen jurkje besteld kwam ook erg snel. Was mooi verpakt,kon het amper uit de briebenbus halen doordat het in doosje zit.

Bedankt voor het mooie cijfer en veel plezier met jouw linnen jurkje! Geniet van een stijlvolle dag! Groet, Team Konijnendijk Mode

niet goed

ik heb vorige week woensdag 2 bestellingen gedaan en heb ze beiden nog niet ontvangen.

Netjes opgelost

Ik had online 2 jurkjes besteld en betaald. Helaas bleek de voorraad niet up-to-date. Dat was een teleurstelling. Maar er werd netjes mee omgegaan. Ik kreeg een mail, werd ook gebeld met excuses en het geld stond snel weer op mijn rekening. Kortom, jammer dat ze de voorraad niet goed bijgewerkt hebben maar daarna alles keurig gecommuniceerd en opgelost.

Prima geregeld

Het is een prima website , alles is makkelijk te vinden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en het wordt snel geleverd.

Bedankt voor deze fijne beoordeling, Jose! Wij wensen je een mooie dag toe! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Een fijne winkel

Een winkel met heel veel keus echt Gezellig als wij er komen slagen wij altijd personeel is ook heel vriendelijk je kunt in het Resturant een kopje koffie drinken konijnendijk krijgt van me man en mij een 10

Wauw Ria, wat een fijne beoordeling! Tot volgende keer! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Zie hieronder

Tot nu toe niets ontvangen

Snelle levering; goed verpakt

Bestelling binnen een dag geleverd. Keurig verpakt.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Sandra! Geniet van je outfit! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Perfecte service

Snel bezorgd, keurig verpakt. Was geen duur kledingstuk maar toch goede pasvorm en fijne stof. Complimenten voor het geheel.

Bedankt voor de mooie beoordeling Klazien! Maak er een stijlvolle dag van! Groet, Team Konijnendijk Mode

Goede service mooie kleding

Word altijd goed geholpen, kwaliteit kleding, vriendelijke verkoopsters.

Dik tevreden

Tevreden over aankopen van modezaak Konijnendijk, maar ook klantvriendelijk en goede service.

Goedemorgen Marion, wat super fijn om te horen dat je tevreden bent over Konijnendijk Mode! Wij wensen je een stijlvolle dag! Groet, Team Konijnendijk Mode

Goede ervaring

Heb online geshopt en dit ging vrij eenvoudig en duidelijk. De artikelen waren perfect bezorgd en ben er heel tevreden mee.

Goedemorgen Henk, Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over onze online service! Wij wensen je een stijlvolle dag! Groet, Team Konijnendijk Mode

Mooie winkel met ruime sortering, vriendelijk personeel, en tot slot gratis koffie in lekker restaurant.

De kleding was keurig verpakt en snel verzonden en ontvangen. Klein minpuntje vind ik toch wel dat een eventuele retour helemaal voor eigen rekening is.

Overbodig

Had een broek besteld via de webshop, krijg de andere dag alleen een retourbetaling terug zonder enige reden waarom dit is. Jammer had me zo op de broek verheugd. Geef in het vervolg de reden even door of zorg dat het kledingstuk op tijd van de site wordt gehaald.

Prima verzorgd.

Alles netjes ingepakt en een snelle levering.

Uitstekend.

Twee online bestellingen (broeken Frank Walder) gedaan, 1 retour. Alles werd snel afgehandeld.

Bedankt voor de mooie beoordeling Trix! Wij wensen je veel plezier met je Frank Walder broek. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Gewoon goed en netjes

Gewoon goed en netjes

Bedankt voor de mooie beoordeling Roel! Maak er een stijlvolle dag van! Team Konijnendijk Mode

Zeer vlotte zending!

Alles zag er prima uit, bestelling de volgende dag in huis.

Wat een mooie beoordeling en fijn dat de bestelling al zo snel binnen was. Veel plezier met de aankoop! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Word fijn geholpen maar soms is er niemand om te helpen

Fijne grote winkel waar je elkaar niet snel in de weg loopt Erg mooie kleding

Goedemorgen Arina, Bedankt voor jouw feedback. Jammer dat je voor jouw gevoel niet bent geholpen. Wij gaan met jouw feedback aan de slag en hopen dat je de volgende keer deze ervaring niet hebt. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

x