Word fijn geholpen maar soms is er niemand om te helpen

Fijne grote winkel waar je elkaar niet snel in de weg loopt Erg mooie kleding

Goedemorgen Arina, Bedankt voor jouw feedback. Jammer dat je voor jouw gevoel niet bent geholpen. Wij gaan met jouw feedback aan de slag en hopen dat je de volgende keer deze ervaring niet hebt. Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

x

Bijna goed

De kleur van het jasje is niet wit, Maar parelwit, maar is oké

De binnenkomst is zo uitnodigend en gezellig.

Afgelopen Koningsdag hebben mijn vriendin en ik heerlijk gewinkeld en bij binnenkomst een glaasje bubbels en boven nog een heerlijk kopje koffie met tompouce gekregen. Welke modezaak doet dit na?

Zeer goed geholpen

Onlangs nieuwe lente kleding gekocht en daarbij geholpen door zeer vriendelijke en meedenkende verkoopster. In één keer geslaagd. Aansluitend genoten van een lekkere lunch in grand café The Ritz.

Snelle zeer correcte levering. Keurig verpakt

Onduidelijk

Onduidelijk met het verzenden bijna5 dagen gewacht duurt wel heel lang.

Terug betaling

Hallo konoijendijk mode Ik heb onlangs een broek besteld En weer terug gestuurd omdat die te groot was Ook betaald waaneer storten jullie het terug is mij vraag Toos berends 6851ce in Huissen

Te laat en stinkend naar benzine

Mijn bestelling kwam 3 dagen later dan eerst aangegeven. Het truitje stonk enorm naar benzine. Gelukkig is dat nu eruit.

Onvoldoende.

* Account aangemaakt. * Product besteld. * Product betaald. * Email bevestiging ontvangen. * Retour bevestiging ontvangen (???) * Bevestiging van retour storting ontvangen (wordt binnen 5 werkdagen teruggeboekt). Uit de email van de retourbevestiging moest ik maar opmaken dat het product niet op voorraad was. Op de website was dat niet aangegeven. Geen enkele uitleg of excuus. Niks. Kans verkeken. Deze potentiëel nieuwe klant is exit.

Prima producten en service.

Goede aanbieding en levering.

Zowel het bestellen als de levering ging soepel en vlot.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Je ontvangt niet de maat die je hebt besteld!?!?

Ik bestel een Frank Walder blouse maat 44....ik ontvang maat 40. Zelfs op de kassabon staat nogmaals maat 40, terwijl de factuur echt maat 44 aangeeft!? Ik heb zojuist een mail verzonden.

Goedemiddag, Wat ontzettend vervelend dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. Wij helpen u natuurlijk graag naar een oplossing. Wilt u contact met ons opnemen? Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Mooi product

Mooi product, snelle levering

Wat leuk dat u online heeft gewinkeld bij Konijnendijk Mode en u zo enthousiast bent! Met stijlvolle groet, Team Konijnendijk Mode

Kwaliteit

Mooie kwaliteitskleding

Goed en snel

Mooie pantalon, heel aantrekkelijk verpakt. Een cadeautje om open te maken.

Super !

Super in alle opzichten, een aanrader !

zie boven

Alles keurig verpakt en snel geleverd

zeer tevreden

Super geregeld

Snelle levering en netjes verpakt

Bestelling kwam eerder dan verwacht en was keurig verpakt.

Ga zeker weer bestellen

Heel tevreden werd snel geleverd en goed verzorgd ,en ingepakt ben er erg blij mee .

Snel geleverd, goede kwaliteit

Word goed geholpen en eerlijk advies

Fantastische service

Ik ben super enthousiast omdat ik onlangs een retourzending heb gedaan waarbij het mis ging. Dus geen idee waar het pakket is gebleven. Nu kreeg ik toch het betaalde geld terugkreeg.

Gravin Sabinastraat 57 3284 AN Zuid-beijerland

0186 661700