Laden reviews...
Laden reviews...
107 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen zijn klanten positief over de snelle levering en nette verpakking. Er is een ruime keuze en de winkelervaring is prettig, zowel in de winkel als online. Het personeel wordt vaak vriendelijk genoemd en behulpzaam. Enkele opmerkingen gingen over retourkosten en het loyaliteitsprogramma, maar de algehele ervaring blijft positief.
Snel, precies goed en ook nog zo leuk ingepakt. Echt een kadootje voor mezelf.
Beveelt aan
5 March 2026
Claudia
'S-GRAVENDEEL
Beste Claudia,
Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat leuk om te lezen dat uw bestelling snel is aangekomen en dat het uitpakken voelde als een cadeautje voor uzelf. Daar doen we het voor.
Veel plezier met uw aankoop en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Bestelde producten heel netjes verpakt en zeer snel geleverd
Beveelt aan
27 February 2026
Dennis
Almere
Beste Dennis,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer 9 en uw compliment over onze professionaliteit. Wat fijn om te horen dat uw bestelling netjes is verpakt en snel is geleverd.
Dank u wel voor uw vertrouwen en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Mooi jasje snel geleverd
Beveelt aan
27 February 2026
Gertruda
Roermond
Beste Gertruda,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer 10! Wat fijn om te horen dat uw jasje snel is geleverd en dat u tevreden bent met uw bestelling.
Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Mijn ervaring met Konijnendijk , correct geholpen , heel vriendelijk personeel! Zit goed in elkaar , een goed beleid .
Beveelt aan
23 February 2026
Rachèl Van Oorschot
Oude-tonge
Beste Rachèl,
Hartelijk dank voor uw prachtige cijfer 10 en uw mooie woorden! Wat fijn om te horen dat u correct bent geholpen en dat u ons team als vriendelijk heeft ervaren.
Ook uw compliment over onze organisatie en het beleid waarderen wij enorm. We doen ons best om alles goed op elkaar af te stemmen, zodat onze klanten een prettige ervaring hebben.
Dank u wel voor uw vertrouwen en graag tot ziens!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Product voldoet aan alle verwachtingen en pakket is keurig bezorgd.
Beveelt aan
23 February 2026
Mark
Grim
Beste Mark,
Hartelijk dank voor uw prachtige cijfer 10! Wat fijn om te horen dat het product aan al uw verwachtingen voldoet en dat het pakket keurig is bezorgd.
Dank u wel voor uw vertrouwen en graag tot een volgende bestelling!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
snelle levering, netjes verpakt
Beveelt aan
21 February 2026
Ineke
Enter
Beste Ineke,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer 9! Wat fijn om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en netjes verpakt bij u is aangekomen.
Dank u wel voor uw vertrouwen en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Prima levering en goed verzorgd infepakt
Beveelt aan
17 February 2026
Marian
Brunssum
Beste Marian,
Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat alles prima was met de bestelling.
Met stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Netjes en verzorgd ingepakt.
Beveelt aan
17 February 2026
Jonas
Leiden
Helaas geen pakket ontvangen.
Beveelt niet aan
16 February 2026
Erwin
Hengelo Ov
Beste Erwin,
Bedankt voor jouw beoordeling.
Wat vervelend dat jouw pakket niet is aangekomen.
Wil je contact met ons opnemen via [email protected] zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing. Vermeld daarbij ook het ordernummer, dan kunnen de collega's van de orderverwerking voor je kijken.
Hopelijk kunnen we je goed verder helpen.
Alvast bedankt!
Met stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Mooie winkel en restaurant Gezellige en Prettige sfeer. Wordt goed geholpen. Mooi kwaliteit kleding voor dames en heren. (Als idee ,Voor dames zou lingerie ook een mooie aanvulling zijn)
Beveelt aan
13 February 2026
Miranda
Strijen
Beste Miranda,
Hartelijk dank voor uw mooie review! Wat fijn om te lezen dat u de winkel, het restaurant en de sfeer zo prettig ervaart en dat u goed bent geholpen. Ook leuk dat u onze kwaliteit voor zowel dames als heren waardeert.
Dank u ook voor uw suggestie. Op dit moment kiezen wij er bewust voor om geen lingerie in ons assortiment op te nemen, zodat we ons volledig kunnen blijven richten op onze huidige collecties en beleving in de winkel.
Graag tot ziens!
Stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Goed.
Beveelt aan
12 February 2026
Lidy Rupert
Enschede
Beste Lidy,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer 10! Fijn om te horen dat alles goed geregeld was en dat u tevreden bent over onze producten.
Dank u wel voor uw aanbeveling en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Blij met de jeans.
Beveelt aan
12 February 2026
Wendy Schouten
Alkmaar
Beste Wendy,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer 10! Wat fijn om te horen dat uw jeans netjes is geleverd en dat u er blij mee bent.
Veel draagplezier gewenst en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Mijn aankoop werd snel bezorgd en keurig verpakt. Fijne winkel waar ik zowel online of in de winkel graag rondkijk.
Beveelt aan
9 February 2026
Nelleke
Numansdorp
Beste Nelleke,
Hartelijk dank voor uw geweldige review en het mooie cijfer 10! Wat fijn om te lezen dat uw aankoop snel en netjes is bezorgd en dat u zowel online als in onze winkel met plezier rondkijkt. Dat is een groot compliment voor ons.
Dank u wel voor uw vertrouwen en graag tot ziens, online of in de winkel!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Hele fijne winkel, ik koop er al heel lang zomer en winter kleding
Beveelt aan
7 February 2026
Nel
Zierikzee
Beste Nel,
Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling.
Fijn dat u zo goed kunt slagen voor zowel zomer- en winterkleding.
Hopelijk tot snel bij ons in de winkel!
Met hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Het ging met mijn bestelling niet goed, want het bleek ineens twee keertje zijn doorgekomen. Ze belden keurig netjes op om te verifiëren of ik wel twee keer dezelfde bestelling wilde! Volgende dag al in huis. Dus top!
Beveelt aan
5 February 2026
Saskia
Goor
Beste Saskia,
Hartelijk dank voor uw mooie review en het fantastische cijfer 10! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze kleding én de snelle levering.
Ook prettig dat u onze service rondom de dubbele bestelling zo positief heeft ervaren. We vinden het belangrijk om dit soort zaken altijd even persoonlijk te checken, zodat alles correct verloopt.
Dank u wel voor uw vertrouwen en uw enthousiasme en graag tot een volgende keer!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
De winkel is heel toegankelijk want ben mindervalide.geen drempels en zelfs geen stoepen vanaf waar wij parkeren ,invalide toilet en de liften.ook de reken staan niet dicht op elkaar,.tevens is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en hangt er altijd gezellige sfeer in de winkel.ook de keuze is reuze zeker omdat ik altijd op zoek ben naar bepaalde kleding die okmlekkermin rolstoel moet zitten en slaag altijd en ze helpen altijd met goed advies als je dit wil
Beveelt aan
2 February 2026
Conny
Ridderkerk
Beste Conny,
Hartelijk dank voor uw geweldige review en het mooie cijfer 10! Wat fijn om te horen dat u onze winkel als zo toegankelijk ervaart. We vinden het erg belangrijk dat iedereen zich bij ons welkom en comfortabel voelt, dus het doet ons goed om te lezen dat u de drempelloze indeling, liften en voorzieningen zo waardeert.
Ook uw complimenten over ons personeel, de sfeer en het ruime aanbod betekenen veel voor ons. Extra mooi om te horen dat u altijd bij ons slaagt en zich geholpen voelt met persoonlijk advies dat echt bij uw situatie past.
Dank u wel voor uw vertrouwen en uw aanbeveling. We kijken ernaar uit u snel weer te mogen verwelkomen!
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Voor mij persoonlijk te groot en de muziek te hard En het lijkt mij minder personeel
Beveelt aan
2 February 2026
Nel Struijk
Sommelsdijk
Beste mevrouw Struijk,
Hartelijk dank voor uw review en mooie cijfer 8! Fijn om te horen dat u ons ruime aanbod waardeert.
We begrijpen dat de grootte van de winkel en het geluidsniveau van de muziek niet voor iedereen even prettig zijn. Uw feedback nemen wij zeker mee, net als uw opmerking over de personeelsbezetting. We vinden het belangrijk dat iedereen zich comfortabel voelt en goed geholpen wordt tijdens het winkelen.
Dank u wel dat u ons desondanks aanbeveelt, dat waarderen wij enorm. Hopelijk mogen we u binnenkort weer verwelkomen in onze winkel.
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Mooie producten. Mooi ingepakt. Aantrekkelijke prijs.
Beveelt aan
30 January 2026
Marianne
Susteren
Beste Marianne,
Dankjewel voor jouw mooie beoordeling.
Heel veel plezier met jouw nieuwe kleding.
Met stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Mooi Olsenvest, prachtige blauwe kleur, maat valt goed
Beveelt aan
29 January 2026
A.T.
Winschoten
Bedankt voor deze mooie beoordeling.
Heel veel plezier met uw Olsen-vest.
Met stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Ik heb een hele andere broek ontvangen dan ik had besteld en vervolgens krijg ik geen reactie op mijn mails of telefoontjes hoe dit op te lossen. Nu het geleverde op eigen kosten geretourneerd!
Beveelt niet aan
27 January 2026
Edith
Groningen
Beste Edith,
Wat vervelend dat de verkeerde broek is toegestuurd.
Uw e-mail is in het verkeerde postvak terecht gekomen, waardoor het wat langer heeft geduurd voordat er een antwoord kwam.
Uiteraard worden uw retourkosten zo snel mogelijk vergoed, daarvoor hebben wij wel graag even telefonisch contact voor uw gegevens en daarvoor is uw voicemail ingesproken.
Wij horen u graag!
Met stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Esther Edens
Grote winkel, mega ruime keuze en zeer vriendelijk behulpzaam personeel.
Beveelt aan
27 January 2026
Diane
Berkel en Rodenrijs
Beste Diane,
Ontzettend bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat vinden wij heel fijn om te lezen.
Hopelijk zien we u snel weer bij ons!
Met stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Iets terug gestuurd,geld was binnen een week terug gestort
Beveelt aan
22 January 2026
Magda
Tholen
Bedankt voor deze fijne beoordeling.
Met stijlvolle groet,
Team Konijnendijk Mode
Na vorige week een nare ervaring als trouwe klant te hebben meegemaakt, werd ik hierover teruggebeld. Een goed en positief gesprek gehad. Dit tekent het bedrijf Konijnendijk mode.
Beveelt aan
21 January 2026
Aad
Dirksland
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Snelle levering. Netjes verpakt. Wie weet nog een leuk schrijven erbij op een kaart.
Beveelt aan
15 January 2026
Stolk
Dirksland
Dank voor de feedback en fijn om te horen dat de levering snel was en alles netjes verpakt.
Vanwege het grote aantal bestellingen dat wij wekelijks verwerken, is het helaas niet haalbaar om elke bestelling van een persoonlijk kaartje te voorzien. We nemen de suggestie wel mee in onze verdere optimalisatie.
Ik ben positief verrast met de collectie, met name voor de heren. Ik had dit niet verwacht in de Hoekse Waard. De kleding waarvoor ik normaal naar Den Haag ga, kan ik ook hier kopen. Ook de horeca heeft mij positief verrast.
Beveelt aan
12 January 2026
Remco
Numansdorp
Wat een mooie reactie Remco, dank u wel!
Fijn om te horen dat u zo positief verrast bent door onze herencollectie. We doen ons best om ook in de Hoeksche Waard een breed en eigentijds aanbod te bieden, zodat een uitstapje naar de stad niet altijd nodig is.
Ook leuk om te lezen dat onze horeca u positief heeft verrast. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen, zowel om te shoppen als om te genieten van een kop koffie of lunch.
Hartelijke groet,
Team Konijnendijk Mode
Gravin Sabinastraat 57
3284 AN Zuid-beijerland
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kleding, Fashion
Overige bedrijven