Telefonisch goed maar internet slecht

Ik kan niet in mij account en zelfs als ik nieuwe maak, kan ik mij registreren maar niet inloggen M, elke link die ik moet ontvangen over de accounts werken niet of ontvang het niet. Ook is de webside een ramp als ik iets wil zoeken

Schitterend

De website is overzichtelijk, de bestelprocedure verloopt vlot en duidelijk. Goeie producten voor een goeie prijs die na betaling snel geleverd worden .

Klantenservice vreselijk

De winkels hebben super service en heel vriendelijk personeel, daarin tegen is de klantenservice echt bizar slecht en heel klant onvriendelijk. Meerdere keren aan de telefoon gehad elke keer dingen zeggen die ze niet na komen en je niet uit laten spreken.

Drama bedrijf

Ik heb een Whall tondeuse besteld. Na nog geen dag er mee werken stop hij er mee.. ook met de stekker er direct in geen teken van leven. Ik mocht het retour sturen voor reparatie... hoera.. een dikke week later wordt hij naar Whall service gestuurd ter reparatie door Florale.. waarom denk Florale dat wij een tondeuse bestellen???? Niet omdat wij er 4 in de kast hebben staan... nee dompies.. dit bestellen wij omdat wij dit nu! Nodig hebben.. Geld krijg je niet terug, geen nieuwe apparaat nix.. wat hun oplossing is: wij mogen nog eens 2 a 3 weken wachten tot hij "gemaakt" is... nou maak daar maar 4 a 5 weken van. U kunt een leen apparaat krijgen... Te bizar voor woorden en hoe klant onvriendelijk! Ik zit nog in de consumenten garantie periode. Nooit maar dan ook nooit meer zal ik iets bestellen bij dit snert bedrijft en raad het ook iedereen af zaken te doen net Florale. U kunt beter bij de Wilkos in Alkmaar uw spullen bestellen. Ik moest een ster in vullen maar zelfs die is te veel.

Fijn product

Een heel fijn product en heel snel geleverd

Fantastische producten

Al een aantal keer besteld en steeds tevreden

Altijd optijd en netjes binne

Altijd snel en goed binne

Netjes

Alles netjes ontvangen de volgende dag

Snelle levering van een fantastisch product

Hele fijne shampoo voor een vriendelijke prijs.

erg tevreden. kreeg ook nog 2 proefmonsters

Duudelijke communicatie en levering conform afspraak

Goede producten tegen goede prijs

Alles is naar wens verlopen

Duidelijke site wat bestellen betreft, levering zoals belooft op tijd en plaats en keurig verpakt.

Geen producten ontvangen, geen reactie op mail!!

Nog niks ontvangen, pakket is terug naar ontvanger (zonder eerst aan te bieden) en ik krijg geen antwoord op mijn mail. Maar wel nu een survey sturen. Dat is geen customer service!

Prima geholpen en snele service!

Qualitative producten en snele levering ben wel tevreden mee en vind ik echt jammer dat de vestiging van Rotterdam weg is!

Heel snelle levering

heel snel geleverd en als je vragen hebt kan je gewoon mailen en krijg je hulp en uitleg

Snelle bezorging en uitstekende service!

Snelle levering, prima producten

Snelle levering, prima producten

Snelle levering met leuke proefjes erbij.

Snelle en goede levering

zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

snelle levering van een zeer goed product

Producten goed, bezorging slecht

Ik wil graag een klacht indienen rondom de bezorging van DHL (op hun site staat dat ik voor klachten bij jullie moet zijn) Ze hebben het pakket voor de deur neer gezet en zelf een handtekening gemaakt. Het pakket heeft de hele dag voor de deur gestaan, gelukkig niet gestolen. Als bewijs heb ik verschillende foto's. Kunnen jullie iets betekenen omtrent deze klacht?

Zeer smelle levering met leuke cadeautjes

TOP PRODUKTEN WAARVAN MIJN HAAR GELUKKIG WORDT

Zeer goede produkten, altijd een leuk geschenkje mee met de bestelling. Enkel bij de laatste bestelling bleek jullie antwoord in mijn spam-mailbox terecht gekomen te zijn waardoor ik geen idee had wanneer mijn produkten geleverd gingen worden. Maar zoals elke keer na 2 dagen bestelling aangekomen. Dank je wel.

Prima producten

Wij gebruiken uw producten met regelmaat en we zijn zeer tevreden.

Snel geleverd, juiste kwaliteit

Top producten