Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Met een vraag om advies I.vm. uitgroei vandaag in de winkel geweest . Uiterst vriendelijk en vakkundig advies van Sunniva gekregen. Ze heeft echt de tijd genomen en heeft ontzettend goed naar mijn wens geluisterd. Thuis meteen het product (toner) uitgeprobeerd en het resultaat is echt schitterend! Dank je wel !
Beveelt aan
18 October 2025
Brigitte
Hillegom
Ik heb een borstel gekocht bij thuiskomst ben ik achtergekomen dat het van varkenshaar is gemaakt. Nou uitgelecht dat in de islam verboden is omdat het onrein dier is nou ondanks kaartje aan bonnetje bij mocht ik het absoluut niet omruilen met een andere borstel die niet van varkenshaar was gemaakt. En okk geen geld terug. Ze bleef weigeren daarom ga ik zeker nooit meer terug!!!!
Beveelt niet aan
26 August 2025
Sevim Ozer
Eindhoven
Ik ben al vele jaren heel tevreden met Florale. Ik kom meestal naar de winkel, en soms bestel ik online. Nog nooit had ik het gevoel niet goed geholpen te worden.
Beveelt aan
16 August 2025
Heidi
Roermond
Ik kan niet in mij account en zelfs als ik nieuwe maak, kan ik mij registreren maar niet inloggen M, elke link die ik moet ontvangen over de accounts werken niet of ontvang het niet. Ook is de webside een ramp als ik iets wil zoeken
Beveelt niet aan
25 March 2024
Lili
Rotterdam
De website is overzichtelijk, de bestelprocedure verloopt vlot en duidelijk. Goeie producten voor een goeie prijs die na betaling snel geleverd worden .
Beveelt aan
14 June 2023
Lieve
Sint-niklaas
De winkels hebben super service en heel vriendelijk personeel, daarin tegen is de klantenservice echt bizar slecht en heel klant onvriendelijk. Meerdere keren aan de telefoon gehad elke keer dingen zeggen die ze niet na komen en je niet uit laten spreken.
Beveelt niet aan
24 August 2022
Melanie
Utrecht
Ik heb een Whall tondeuse besteld. Na nog geen dag er mee werken stop hij er mee.. ook met de stekker er direct in geen teken van leven. Ik mocht het retour sturen voor reparatie... hoera.. een dikke week later wordt hij naar Whall service gestuurd ter reparatie door Florale.. waarom denk Florale dat wij een tondeuse bestellen???? Niet omdat wij er 4 in de kast hebben staan... nee dompies.. dit bestellen wij omdat wij dit nu! Nodig hebben.. Geld krijg je niet terug, geen nieuwe apparaat nix.. wat hun oplossing is: wij mogen nog eens 2 a 3 weken wachten tot hij "gemaakt" is... nou maak daar maar 4 a 5 weken van. U kunt een leen apparaat krijgen... Te bizar voor woorden en hoe klant onvriendelijk! Ik zit nog in de consumenten garantie periode. Nooit maar dan ook nooit meer zal ik iets bestellen bij dit snert bedrijft en raad het ook iedereen af zaken te doen net Florale. U kunt beter bij de Wilkos in Alkmaar uw spullen bestellen. Ik moest een ster in vullen maar zelfs die is te veel.
Beveelt niet aan
4 March 2022
Jolanda
Callantsoog
Een heel fijn product en heel snel geleverd
Beveelt aan
25 November 2021
Anja
Amersfoort
Al een aantal keer besteld en steeds tevreden
Beveelt aan
4 November 2021
Inge Goovaerts
Tielrode
Altijd snel en goed binne
Beveelt aan
20 October 2021
Amanda
Breda
Alles netjes ontvangen de volgende dag
Beveelt aan
19 October 2021
Nicolina
Rhenen
Hele fijne shampoo voor een vriendelijke prijs.
Beveelt aan
18 October 2021
Wilja
Tilburg
erg tevreden. kreeg ook nog 2 proefmonsters
Beveelt aan
16 October 2021
Conny Dees
Wemeldinge
Goede producten tegen goede prijs
Beveelt aan
16 October 2021
Ella
Maastricht
Duidelijke site wat bestellen betreft, levering zoals belooft op tijd en plaats en keurig verpakt.
Beveelt aan
13 October 2021
Jolanda Daniels
America
Nog niks ontvangen, pakket is terug naar ontvanger (zonder eerst aan te bieden) en ik krijg geen antwoord op mijn mail. Maar wel nu een survey sturen. Dat is geen customer service!
Beveelt niet aan
12 October 2021
Anja
Dieteren
Qualitative producten en snele levering ben wel tevreden mee en vind ik echt jammer dat de vestiging van Rotterdam weg is!
Beveelt aan
11 October 2021
Sonia Ciolacu
Rotterdam
heel snel geleverd en als je vragen hebt kan je gewoon mailen en krijg je hulp en uitleg
Beveelt aan
11 October 2021
peggy heyvaert
Aalst
prima
Beveelt aan
8 October 2021
Corrie
Woerden
Snelle levering, prima producten
Beveelt aan
7 October 2021
Krista
Amstelveen
Snelle levering met leuke proefjes erbij.
Beveelt aan
7 October 2021
Nicole
Helden
Snelle en goede levering
Beveelt aan
6 October 2021
Jenny
Vroomshoop
snelle levering van een zeer goed product
Beveelt aan
4 October 2021
Maurice
Lebbeke
Ik wil graag een klacht indienen rondom de bezorging van DHL (op hun site staat dat ik voor klachten bij jullie moet zijn) Ze hebben het pakket voor de deur neer gezet en zelf een handtekening gemaakt. Het pakket heeft de hele dag voor de deur gestaan, gelukkig niet gestolen. Als bewijs heb ik verschillende foto's. Kunnen jullie iets betekenen omtrent deze klacht?
Beveelt aan
3 October 2021
Lotte
Lith
Super
Beveelt aan
3 October 2021
Joan
Purmerend
Branch
Schoonheid, Verzorging
Specializations
Huidverzorging, Beauty, Cosmetica
Webshops