Goede winkel, ik shop graag bij ze

Veel artikelen besteld - heel wat artikelen zijn niet geleverd.

Een best grote bestelling geplaatst, deze helaas zelf niet kunnen aannemen omdat ik niet thuis was. Veel van de bestelde producten waren niet aanwezig in het pakket, meteen een onderzoek laten starten. Post nl zegt dat alles klopt en het van niks weet, ik weet dat ik veel producten mis en ik nu een hoop geld betaal voor lucht. Rectificatie : Contact gehad met de klantenservice, heel vriendelijk te woord gestaan. Ze hebben de artikelen opnieuw verstuurd naar een PostNl punt - alles ontvangen. Fijne service, volgende keer laat ik het meteen naar een PostNl punt sturen - zal zeker nog wat bestellen bij thealphamen. Bedankt.

Aantal keer besteld en altijd goed

Top producten, top service!

Breed assortiment aan kwalitatief goede producten met scherpe prijzen en bijzonder snelle leveringen. Vandaar dat ik al jaren hier een vaste klant ben van The Alpha Men.

Goede service, snel thuisbezorgd en goede producten

Goede service, snel thuisbezorgd en goede producten

Goede mooie producten Snelle verzending

Kwaliteit van de bovenste plank

Snelle levering, top assortiment, uitermate tevreden.

Amazing Service

Very prompt service, and great quality products.

Goede producten

Reuzel red pomade besteld voor mooie prijs en snelle levering!

Chapeau

In een woord GEWELDIG. Al jaren klant...nog nooit tegenvaller gehad Topteam !!!

Prima, alleen jammer van PostNL

Altijd tevreden over de producten en de prijs, koop hier al 2,5 jaar mijn wax. Wat alleen jammer is, is dat er alleen gebruik wordt gemaakt van PostNL. Ik zou graag andere vervoerders kunnen selecteren, Budbee bijvoorbeeld.

Veel producten, goede kwaliteit

Veel producten, ik moest nog even kijken welke Clay gel ik wilde hebben. Voor Layrite Cement Clay gekozen. Heeft een lekkere vanille geur en je haar blijft goed zitten. En vergeleken met veel andere Clay gel is deze nog betaalbaar.

Tevreden terugkerende klant!

Hier vind je leuke, unieke en kwalitatieve producten aan een eerlijke prijs. Dankjewel voor het ruime aanbod en de goede service! Ik blijf me scheren en groomen met jullie producten. ;)

Goede ervaring

Nooit problemen ervaren met de site. Degelijke producten met een markt conform prijs Goede leveringen

Netjes en snel

Mijn bestelling en netjes en snel geleverd

Perfecte leveringen

De kwaliteit van de producten mag er zijn.

Voor als je niet bij de kruidvat het standaard wilt kopen

Bij The Alpha Men kun je al die spullen (haar, huid, body) krijgen die je niet bij de gevestige orde kunt kopen. Echte mannen luchtjes en natuurlijke producten!

De keuze is reuze

Fijne en uitgebreide webshop met informatie waar je wat aan heb. Als dan ook bezorging lekker snel gaat dan verdien een pluim.

Altijd goed assortiment en op tijd bezorgd

Ik vind het aanbod van de alpha men fantastisch en ze leveren altijd op tijd. Goede vegan producten te over en duidelijke inhoud gespecificeerde omschrijvingen.

De manier waarop ze iets rechtzetten is geweldig

Ik had een Pomade besteld. Deze zag er niet echt goed uit, allicht door de warmte. We hebben samen gekeken naar een oplossing om hem alsnog te redden. Aangezien dit niet het gewenste resultaat gaf hebben ze zonder problemen een nieuwe pot opgestuurd. Dat er ergens iets misgaat, dat is normaal. Maar de manier waarop Alphaman met klachten omgaat is geweldig. Snelle reactie, begrip en oplossingsgericht. Voorts hebben ze me niet gevraagd om een commentaar hier neer te schrijven. Ik ben zelf opzoek gegaan hoe ik ze het best mijn dankbaarheid kon uitdrukken. Bij deze, doe zo voort!

Duidelijke site, goed product, snelle levering

Duidelijke site, goed product, snelle levering

Snel, duidelijk en eerlijk.

Snelle levering, duidelijke omschrijving van de producten en eerlijk op de site.

Mijn to go shop voor gezicht/haar verzorging

Een hele complete shop voor scheer/baard/haar aficionado. Ben je op zoek naar exotische, import of speciale Brands voor je baardverzorging, dan ben je bij The Alpha Men op een goede plek. Hier kop ik mijn haar pomade en aftershaves die je niet 123 bij je lokale supermarkt/drogister tegenkomt. Met elke bestelling probeer ik weer wat nieuws en zo kom je weleens tot wat aardige ontdekkingen van hele bijzondere producten. Overzichtelijke webwinkel met concurrerende prijzen en prima aanbod.

Over The Alpha Men

The Alpha Men gelooft in de kracht van uiterlijke verzorging voor mannen. Wanneer mannen hier bewust mee bezig zijn leren ze meer over hunzelf, ontwikkelen ze een eigen stijl en krijgen ze meer zelfcompassie wat hun uiteindelijk helpt de beste versie van zichzelf te worden. Een echte Alpha man.