Heel erg goed

Snelle en goede service, fijne webshop!

Prima service!

Care for Skin denkt met je mee. En snelle service

Fijne shop, koop er al jaren produkten, nooit problemen!

Fijne produkten, al jaren dik tevreden over bestellingen en verzendingen!

Snelle, correcte levering

De producten die ik altijd gebruik, altijd voorradig, snel geleverd en tegen een concurrende prijs. Wat wil je nog meer?

Mooie site, goeie producten, snelle levering!

Ik bestel regelmatig mijn huidverzorgingsproducten via careforskin, altijd zijn de producten voldoende op voorraad, worden snel geleverd en ze hebben regelmatig leuke kortingsacties! Gewoon top!

Snelle en nette levering

Mooie webshop met een duidelijk overzicht van de voorraad. Producten worden snel verzonden, vaak met een monster om een ander (nieuw) product uit te proberen.

Helemaal top

Heel goede webshop, snelle verzending en goed verpakt!

Snelle en complete levering

Mijn ervaring met Care for Skin is erg goed. Veel producten op voorraad, snelle levering, netjes verpakt.

Ik was al lang op zoek naar een goed product om mijn vitiligo te camoufleren een al surfend kwam ik op de site van Care for Skin. Erg overzichtelijk met prachtige producten en zelfs testers. Zeer snelle en nette bezorging van de door mij bestelde producten van Coverderm. Geweldig zowel Care for Skin en Coverderm

Goede producten en een hele fijne service

Ze verkopen fijne producten en die worden ook heel snel geleverd. Als je vragen hebt over een product, reageren ze snel en komen ze met oplossingen. Heel fijn.

Snelle levering, breed assortiment

Snel geleverd en breed assortiment, zelf Murad gebruikster!

Bestelling snel binnen. Vaak een tijdschrift van careforskin bij. Meestal ook een tester. Helaas zijn de testers niet afgestemd op de bestelling qua merken die je gebruikt

good experience

I usually buy from Care for Skin the same range of items and I am very pleased that I can place my new order fast by repeating / doubling the previous order. This is a very nice and useful feature. Delivery is also very fast, usually within 1 -2 days after the order date.

Perfect bedrijf en fijne mensen!

Ik koop al jaren bij cfs en altijd tot tevredenheid! Goede producten, interessante aanbiedingen en nog altijd leverancier van mijn vaste merk van huidproducten. Je kunt rekenen op snelle en correcte levering. Als je een fout maakt, wordt die snel voor je opgelost.

Snelle levering, puntensysteem, goed en duidelijk advies

Vaste klant voor mijn vaste producten

Meestal producten op voorraad en snelle levering

Top website

Fijne website, snelle levering en veel voorraad. Ooit iets verkeerd gestuurd gekregen, keurig opgelost. Ik mocht het 'foute' product houden en kreeg snel de juiste opgestuurd. Hou ik van no nonsens en gewoon een site die goed werkt. Al met al betrouwbare webwinkel. Aanrader!

Goede en snelle service

Altijd tevreden. Goede prijzen en snelle service.0

prima service

cremes zijn mij bekend en werken prima - had een foutje in de postcode gemaakt. pakketje werd door koerier terug gestuurd. door care for skin perfect opgepakt en gelijk weer verstuurd, nu naar juiste postcode. prima service!

Interessante producten Ruime keuze Scherpe prijzen Snelle levering

Goede website, helder en snelle levering

Op de website is veel informatie, soms wat zoeken, maar te vinden. Na bestelling volgt een snelle levering.

Fijne producten, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

X

Gemakkelijk en snel

Mijn bestelling gedaan op de site, deze is voor een ieder goed te gebruiken. Na de betaling meteen bericht en de bestelling de volgende dag al in huis top!!!