Heel prettig

Hele prettige ervaring,iets te bestellen bij uw bedrijf.Fijn telefonisch geholpen. De ene dag besteld de andere dag keurig via postpakket ontvangen.Top geregeld.

top, zeer vlot geregeld!

dag 1 besteld, en op dag 2 al thuisbezorgd. Keurig verpakt. helemaal in orde.

Prima webshop

Prima webshop met snelle levering (gelukkig via Postnl) en uitstekend verpakt. Aanrader!

Uitstekende en snelle service!

Na een gebrekje aan de regenton die al geplaatst was, is er meteen een nieuwe gestuurd. Twee dagen later was deze binnen.

Zeer goed product Hartelijk dank

Zeer tevreden met het product en ik raad het absoluut aan. Snelle levering op tijd door Post Nl naar België.

Steeds behulpzaam en snelle levering

Geen mooi dahliabollen

Kwaliteit dahliabollen slecht dunne slappe knollen hingen aan elkaar echt zo jammer heb hier niks aan.........

heel goed

overzichtelijke site, goede produkten en snelle service

Dit zijn heel mooie bokashi-emmers om te zien. Het werkt prima, ruikt aangenaam en kunnen goed binnenshuis geplaatst worden.

Besteld, bevestigd, ontvangen.

De klantservice met de digitale nullen en enen was uitmuntend en resulteerde in de aankoop van gereedschap.

prima service, snelle levering

prima service, snelle levering

Snelle bezorging

Goede informatie en snelle bezorging. Prima product.

Snel ontvangen

zeer vlotte levering - ook naar België

zeer vlotte levering - ook naar België

Mooi product. Snel geleverd.

Ik kocht een beschermhoes voor mijn laurierstruik. Ik vind dat een heel mooie hoes, mooi om te zien en praktisch, met ritssluiting en veter om rond de pot te strikken. Het werd de volgende dag al geleverd. Tot mijn grote vreugde, want het begon harder te vriezen.

Positief

Alles aanwezig en hulpvaardig personeel

Snelle levering, goed verpakt.

Artikel klopt exact met omschrijving op site.

was goed in orde

top

was goed in orde

top

Fijne online shop

Prachtige bollenpakketten. Prima tuingereedschap zoals de superhandige walnoten en fruitrollers. Laatst gekochte Felco multitool ook van prima kwaliteit. Aanrader!

Over Tuinenshop

Wij leveren als www.tuinen-shop.nl alles voor de hobby en semiprofessionele tuinier. Van handgemaakt tuingereedschap van de Wit, de snoeischaren van Felco tot hoveniersproducten als kantopsluitingen en premium tuinkassen. Kwaliteit en milieu voorop Hierbij staat kwaliteit en milieu voorop. Wij leveren deze producten aan tuinhobbyist, tuinprofessionals en de lokale afdelingen. Een wekelijks groeiend assortiment Het assortiment groeit wekelijks, dus regelmatig kijken loont de moeite. Wij verzenden snel, en zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar onder nummer 085-4896639.