Pluspunten

Product netjes verpakt en goede kwaliteit.

Helaas had ik op vrijdag besteld, waarbij genoemd werd dat het product dan ook dezelfde dag verstuurd zou worden. Ik heb hiervoor de hele zaterdag overdacht gewacht, maar niets mogen ontvangen. Pas de dinsdag erop was het binnen, dat was wel jammer gezien ik het nodig had in de tuin. Kan gebeuren natuurlijk, maar een volgende keer zou ik eerder op een donderdag bestellen.

Pluspunten

netjes geholpen

Pluspunten

Snel de bestelling geleverd

Pluspunten

snelle levering & keurig netjes ingepakt!

Pluspunten

Stevige verpakking, unieke producten.

Voortaan een track- en tracecode sturen. De bestelling kwam nu onaangekondigd, zodoende was ik niet thuis om de bestelling in ontvangst te nemen.

Pluspunten

Golden Zaba is niet te vinden bij Spaden en Batsen, alleen als je zoekt op steelgereedschap. Terwijl dit een fantastisch stuk gereedschap is om bijvoorbeeld buxus uit te graven.

Pluspunten

Snelle en duidelijke service

Pluspunten

- Praktische website - Ruime keuze - Zeer snelle service - Goed verpakt pakket

- Voorraad niveau aangeven hoeveel er nog van een bepaald item besteld kan worden; dit was nu trial & error.

Pluspunten

Vandaag besteld, morgen in huis. Het klopt echt.

graag op de verzend-bon het bedrag van het product weergeven. is voor mij dan duidelijk wat de kosten precies zijn.

Pluspunten

In alle opzichten prima. Heldere communicatie, snelle verwerking, prima info over en tijdens bezorging.

Voor mijn simpele transactie: geen.

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Pluspunten

duidelijke website

bestelling met een dag te laat bezorgd.

Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt, ruim assortiment

Pluspunten

snelle keurige levering

beetje prijzig. Grote aanbiedingen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kan ik nog niets over zeggen omdat ik mijn bestelling via DpD nog niet binnen heb.

Punt van aandacht ik raad u aan met een andere vervoerder in zee te gaan. Heb mijn bestelling na een week nog niet binnen DpD hangt allerlei verhalen op zijn zeer moeilijk te bereiken en komen afspraken niet na. etc. etc.

Onze excuses voor de ongemakken met de DPD. Op het moment dat wij hiervan op de hoogte waren, hebben wij u direct een vervangende zending toegestuurd. Volgens onze gegeven is deze direct de volgende dag afgeleverd. Met vriendelijke groet, Maarten Tuinen-shop.nl

Pluspunten

duidelijke afspraak

voor mij hoeft het principe niet, vandaag besteld morgen in huis. Minder snel is beter voor het milieu

Pluspunten

Goed product, snelle levering.

Pluspunten

Hele persoonlijke benadering. Ik had een vraag overeen product en de man ging naar het magazijn om uit te zoeken hoe het zat.

Pluspunten

Snel en goede nazorg

Graag ook levering op afhaal punt

Pluspunten

Snelle levering, produkten goed verpakt. Zorg aan besteed.

vraag gesteld over najaarsmest, kon ik niet vinden op de site. Medewerker had geen antwoord hierop.

Pluspunten

Groot assortiment, snelle levering in een goede verpakking.

Pluspunten

Vriendelijke mensen aan de telefoon, die je goed helpen. Ik vond de voicemailboodschap heel erg gehaast, kwam onplezierig over.

Pluspunten

Snelle levering, prima product voor groede prijs

Het papier met de streepjescode was erg moeilijk van het product te verwijderen. Op een plaats plakken waar het bij gebruik niet zichtbaar is zou beter zijn dus bij plantensteunen beter aan het uiteinde waar zij in de aarde geprikt worden.

Pluspunten

Via een actie van Groei&Bloei kon ik een bestelling (bloembollen) met gratis verzending plaatsen. Toen ik een week later, nadat de actie al was verlopen, er achter kwam dat ik toch wat meer bollen had willen bestellen, werd ik hierbij heel vriendelijk geholpen en is dit achteraf alsnog aan de bestelling toegevoegd.

Over Tuinenshop

Wij leveren als www.tuinen-shop.nl alles voor de hobby en semiprofessionele tuinier. Van handgemaakt tuingereedschap van de Wit, de snoeischaren van Felco tot hoveniersproducten als kantopsluitingen en premium tuinkassen. Kwaliteit en milieu voorop Hierbij staat kwaliteit en milieu voorop. Wij leveren deze producten aan tuinhobbyist, tuinprofessionals en de lokale afdelingen. Een wekelijks groeiend assortiment Het assortiment groeit wekelijks, dus regelmatig kijken loont de moeite. Wij verzenden snel, en zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar onder nummer 085-4896639.