Pluspunten

snelle en correcte aflevering.

Pluspunten

Vlotte levering, top.

Zou ik niet weten, het was de eerste keer dat ik hier iets besteld heb.

Pluspunten

Eerste bestelling gedaan, zeer tevreden.

Pluspunten

Efficiënt en snel

Pluspunten

op tijd geleverd, goed materiaal

Pluspunten

Snel en helder

Niet

Pluspunten

Snelle en goede levering

Pluspunten

Snelle levering, goed prijs voor het artikel.

Pluspunten

Correcte afhandeling van bestelling

Pluspunten

Bestelling snel ontvangen, was goed verpakt.

We hebben 2 sproeiers op statief besteld. Eén van de sproeiers roteert niet. Omdat we zelf nog een sproeikop hadden en we de sproeiers hoofdzakelijk voor de statieven hebben gekocht, hebben we niet gereclameerd. Tip: probeer eerst de producten uit, voordat u tot verzending overgaat.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Vlotte levering

Minpunt: Dit bedrijff werkt met >4jaar oude afbedeeldingen van de fabrikant, waardoor het geleverde product nauwelijks nog overeenkomsten vertoont met afgebeelde. Jammer.

Beste John, Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas heeft de leverancier dit niet aan ons doorgegeven. Echter wij zien dat details op de aansluiting van de spitvork inderdaad aangepast zijn. Wij hebben per direct de afbeelding op onze site aangepast. Mochten wij u met deze spitvork nog van dienst kunnen zijn, vernemen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Maarten Tuinen-shop.nl

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik ontving direct een reactie van Tuinenshop: ze hebben mij per omgaande vervangingsexemplaren gestuurd, zodat ik alsnog een "mooi" cadeau aan mijn schoondochter kon geven. Hartelijk dank voor de snelle reactie!

Heb 2 tijdschriften besteld. Ze zagen er eigenlijk uit of er al behoorlijk in gebladerd was, zijn dit soms retourexemplaren uit een winkel? Er zat bij eentje ook een sticker op. Ze zijn bedoeld als cadeautje, dus misschien iets beter nakijken?

Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Dit is zeker niet de bedoeling. Wij gaan uw order erbij zoeken en u nogmaals toesturen met puntgave exemplaren. Tevens verscherpen wij het toezicht op de te versturen magazines. Met vriendelijke groet, Maarten Team Tuinen-shop.nl

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik heb plantensteunen gekocht. Bij het in de grond zetten bogen ze al krom. Ik koop niet weer wat.

Kijk eens of het degelijk spul is voordat het verkocht wordt zou ik zeggen.

Pluspunten

Snel bezorgd

Pluspunten

Snelle levering. mooie producten.

Niet alles was aanwezig bij de bestelling, wordt nageleverd maar wanneer?

Beste Petra, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Voor de verzending hebben wij u een bericht gestuurd dat 1 artikel niet in het bestelde aantal op voorraad was. Daarom heeft u 2 van de 5 stuks ontvangen. In dit bericht hebben wij ook aangegeven met ongeveer 1 week aan u na te leveren. Met vriendelijke groet, Maarten Team Tuinen-shop

2 sterren: slechter dan verwacht

Niet beloven dat de bestelling de volgende dag zal worden bezorgd.Het niet bezorgen leidt tot grote ergernis!

Pluspunten

zeer vlotte levering

Pluspunten

snelle levering en adequaat antwoord op telefonisch gestelde vraag.

Pluspunten

alles op tijd geleverd prima product

Pluspunten

Zeer vlotte levering

Pluspunten

Zeer snelle levering . Over de kwaliteit van het geleverde nog geen idee . Werd nog niet gebruikt : de Golden Zaba .

Geen idee .

Pluspunten

snelle levering en goede kwaliteit

Misschien iets meer korting voor Groei en Bloei- leden

Pluspunten

snelle en goede service en gemakkelijk after pay betalen

Over Tuinenshop

Tuinen-Shop.nl is de officiële Groei & Bloei webshop! Groei & Bloei is het grootste tuin tijdschrift van Nederland en tevens de leukste groenvereniging met meer dan 130 lokale afdelingen in Nederland en België. Als tuin vakmensen maken wij een keuze uit het betere tuingereedschap en de betere meststoffen en aanverwante producten. Kwaliteit en milieu voorop Hierbij staat kwaliteit en milieu voorop. Wij leveren deze producten aan tuinhobbyist, tuinprofessionals en de lokale afdelingen. Een wekelijks groeiend assortiment Het assortiment groeit wekelijks, dus regelmatig kijken loont de moeite. Wij verzenden snel, en zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar onder nummer 085-4896639.