Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt, ruim assortiment

Pluspunten

snelle keurige levering

beetje prijzig. Grote aanbiedingen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kan ik nog niets over zeggen omdat ik mijn bestelling via DpD nog niet binnen heb.

Punt van aandacht ik raad u aan met een andere vervoerder in zee te gaan. Heb mijn bestelling na een week nog niet binnen DpD hangt allerlei verhalen op zijn zeer moeilijk te bereiken en komen afspraken niet na. etc. etc.

Onze excuses voor de ongemakken met de DPD. Op het moment dat wij hiervan op de hoogte waren, hebben wij u direct een vervangende zending toegestuurd. Volgens onze gegeven is deze direct de volgende dag afgeleverd. Met vriendelijke groet, Maarten Tuinen-shop.nl

Pluspunten

duidelijke afspraak

voor mij hoeft het principe niet, vandaag besteld morgen in huis. Minder snel is beter voor het milieu

Pluspunten

Goed product, snelle levering.

Pluspunten

Hele persoonlijke benadering. Ik had een vraag overeen product en de man ging naar het magazijn om uit te zoeken hoe het zat.

Pluspunten

Snel en goede nazorg

Graag ook levering op afhaal punt

Pluspunten

Snelle levering, produkten goed verpakt. Zorg aan besteed.

vraag gesteld over najaarsmest, kon ik niet vinden op de site. Medewerker had geen antwoord hierop.

Pluspunten

Groot assortiment, snelle levering in een goede verpakking.

Pluspunten

Vriendelijke mensen aan de telefoon, die je goed helpen. Ik vond de voicemailboodschap heel erg gehaast, kwam onplezierig over.

Pluspunten

Snelle levering, prima product voor groede prijs

Het papier met de streepjescode was erg moeilijk van het product te verwijderen. Op een plaats plakken waar het bij gebruik niet zichtbaar is zou beter zijn dus bij plantensteunen beter aan het uiteinde waar zij in de aarde geprikt worden.

Pluspunten

Via een actie van Groei&Bloei kon ik een bestelling (bloembollen) met gratis verzending plaatsen. Toen ik een week later, nadat de actie al was verlopen, er achter kwam dat ik toch wat meer bollen had willen bestellen, werd ik hierbij heel vriendelijk geholpen en is dit achteraf alsnog aan de bestelling toegevoegd.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke website

Geen

Pluspunten

Special “de natuurlijke tuin” gekocht via deze website. Supersnelle levering en nette bezorging, gewoon via de brievenbus maar stevig verpakt. En wat een heerlijk blad! Ik heb er in de vakantie veel leesplezier van gehad en ideeen voor mijn eigen tuin opgedaan.

Pluspunten

snelle verwerking bestelling

Pluspunten

Goed product Prima levering

Geen

Pluspunten

Smelled levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

ruim assortiment

Ik had twee regentonnen besteld. Helaas zaten er geen vulautomaten bij. Dit was niet duidelijk vermeld. Deze heb ik achteraf los bijbesteld, zodat ik met extra verzendkosten zeker 15 euro duurder uit ben.

Pluspunten

Goede, vlotte service. Goede product; leveringstijd super snel. Product goed ingepakt

Iets meer milieu-vriendelijk pak-papier, misschien?

Pluspunten

snelle en correcte aflevering.

Pluspunten

Vlotte levering, top.

Zou ik niet weten, het was de eerste keer dat ik hier iets besteld heb.

Pluspunten

Eerste bestelling gedaan, zeer tevreden.

Pluspunten

Efficiënt en snel

Over Tuinenshop

Wij leveren als www.tuinen-shop.nl alles voor de hobby en semiprofessionele tuinier. Van handgemaakt tuingereedschap van de Wit, de snoeischaren van Felco tot hoveniersproducten als kantopsluitingen en premium tuinkassen. Kwaliteit en milieu voorop Hierbij staat kwaliteit en milieu voorop. Wij leveren deze producten aan tuinhobbyist, tuinprofessionals en de lokale afdelingen. Een wekelijks groeiend assortiment Het assortiment groeit wekelijks, dus regelmatig kijken loont de moeite. Wij verzenden snel, en zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar onder nummer 085-4896639.