2 sterren: slechter dan verwacht

Niet beloven dat de bestelling de volgende dag zal worden bezorgd.Het niet bezorgen leidt tot grote ergernis!

Pluspunten

zeer vlotte levering

Pluspunten

snelle levering en adequaat antwoord op telefonisch gestelde vraag.

Pluspunten

alles op tijd geleverd prima product

Pluspunten

Zeer vlotte levering

Pluspunten

Zeer snelle levering . Over de kwaliteit van het geleverde nog geen idee . Werd nog niet gebruikt : de Golden Zaba .

Geen idee .

Pluspunten

snelle levering en goede kwaliteit

Misschien iets meer korting voor Groei en Bloei- leden

Pluspunten

snelle en goede service en gemakkelijk after pay betalen

Pluspunten

de snelheid van reageren en afhandelen

het vervoersbedrijf DPD heeft niet aangebeld bij ons huis. Er is een kaart in de brievenbus gedaan met de mededeling deat we niet thuis waren en we dus zelf ons pakket moesten ophalen. We waren wel thuis, speciaal thuisgebleven. Onze brievenbus staat aan de weg. ons huis staat plm.30 meter verderop, maar je kunt met de auto tot aan onze voordeur rijden. Het verdere verloop wil ik evt telefonisch toelichten. Conclusie : zoek een ander vervoersbedrijf of heb een stevig gesprek ermee.

Pluspunten

Snelle levering van producten

Geen opmerkingen

Pluspunten

Pluspunten

Goede en snelle afhandeling order

Bezorging was niet goed afgestemd. Was te vroeg bij mij geweest terwijl ik op tijd thuis was gekomen conform tijd in mail bezorgdienst.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Kwaliteit kan beter ontving knollen die totaal uit een gevallen waren hoop dat het wat word

Pluspunten

correcte afhandeling precies gekregen wat we gevraagd hebben , netjes op tijd

Pluspunten

Bestelling is goed en snel uitgevoerd, ik ben zeer tevreden

Pluspunten

Alle bestelde tuingereedschap is geleverd. Goed beschermd en verpakt in bubbeltjes folie en geplaatst in een klein, goed formaat kartonnen doosje. In het doosje waren piepschuim- chips gebruikt om te voorkomen dat het verpakte gereedschap zou verschuiven.

Als "aandachtspunt" zou ik willen noemen het gebruik van de witte piepschuimchips. Zijn deze chips van kunststof gemaakt? Moeten deze chips in de grijze restafval-container? Ik zie graag dat enkele papierproppen worden gebruikt i.p.v. de chips. Hiermee bereik je dat al het verpakkingsmateriaal als "oud papier" kan worden afgevoerd.

Pluspunten

Prima kwaliteit producten tegen voordelige prijzen en razendsnelle levering

Pluspunten

Kwaliteits artikelen

Pluspunten

Goede en snelle levering!

Pluspunten

Geleverd zoals op de site was beloofd.

Pluspunten

prettige service

Pluspunten

Snelle, correcte levering

Pluspunten

Ik word altijd vrolijk van plantjes en bloemetjes, dan valt alle negativiteit van je af!

Pluspunten

Goede snelle service Perfekt, perfekt..............super!

Ga zo door!

Pluspunten

Een goed product en snel bezorgd

?

Over Tuinenshop

Wij leveren als www.tuinen-shop.nl alles voor de hobby en semiprofessionele tuinier. Van handgemaakt tuingereedschap van de Wit, de snoeischaren van Felco tot hoveniersproducten als kantopsluitingen en premium tuinkassen. Kwaliteit en milieu voorop Hierbij staat kwaliteit en milieu voorop. Wij leveren deze producten aan tuinhobbyist, tuinprofessionals en de lokale afdelingen. Een wekelijks groeiend assortiment Het assortiment groeit wekelijks, dus regelmatig kijken loont de moeite. Wij verzenden snel, en zijn maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar onder nummer 085-4896639.