Zeer teleurstellend, zeer slechte services

Miste een onderdeel van mijn geleverde lounge dinner set, en word nog steeds (na bijna 2weken ) aan het bekende lijntje gehouden. foei.

Beste Marte, vervelend om dit te vernemen. Hopende dat toch alles netjes naar wens is opgelost voor u. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u het beste nogmaals contact opnemen met onze service afdeling. Bereikbaar op 088-6600200 of via service@tuinmeubelland.nl. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Vriendelijke vlotte afhandeling

Alle ervaringen prima m.u.v de afspraak dat alle verpakking meegenomen zou worden door de bezorger. Hier staat een waarde tegenover van € 50,- Intern was het mis gegaan bij het bedrijf maar er werd geen compensatie of korting gegeven

Beste Nico, bedankt voor uw positieve review. Vervelend dat het verpakkingsmateriaal niet zoals beloofd is meegenomen. Mocht het nog niet naar tevredenheid opgelost zijn, dan kunt u het beste nog even contact opnemen met onze klantenservice. Telefonisch bereikbaar op 088-6600200 of via info@tuinmeubelland.nl. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

super klantgericht beschrijving van de tafelkastje was de verkeerde maar door de vriendelijke Mevr. van de klanten service is alles goed gekomen. top

Beste Sandra, bedankt voor uw positieve review. Fijn dat het zo snel opgelost was met de juiste handleiding! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Verkoop prima/afhandeling beneden niveau

Mooie tuinset gekocht bij een prima verkoopster van dit bedrijf. Bij aflevering van deze set miste wij een kussen en was er schade bij 1 van de stoelen.nu is het kussen geen probleem die kregen wij zo nageleverd, en dat ging vlot. Het omruilen van de verbogen stoel was voor dit bedrijf niet mogelijk, hun antwoord op deze vraag was: er komt een monteur langs om dit probleem te verhelpen en er kan niet geruild worden. Dus je koopt iets nieuws, het gaat buiten jou schuld om kapot, het bedrijf neemt niet zijn verantwoordelijkheid en wij zitten met een kapotte set die gemaakt gaat worden door hun monteur!!! Hele slechte afhandeling.

Beste Ilze, bedankt voor uw review. Vervelend dat u niet geheel tevreden bent over de aangeboden oplossing. We kunnen zien dat onze service monteur morgen (23 september) bij u langskomt om het probleem te verhelpen. We gaan er vanuit dat dit naar tevredenheid opgelost wordt. Is dit niet het geval en bent u morgen nog niet tevreden, dan kunt u het beste contact opnemen met onze service afdeling. Zij zijn bereikbaar 088-6600200 of via service@tuinmeubelland.nl. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Uiteindelijk goed.

In eerste instantie was het niet goed gegaan maar uiteindelijk is alles netjes opgelost.

Hartelijk dank voor uw positieve review. En goed te lezen dat het uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Prima, snelle levering.

Bij zweefparasol is in de uitgeklapte stand er iets sprake van ‘uit het lood’ van de paal vanwege het gewicht van de kap. Daardoor ook wat lastig om ‘m in- en uit te klappen. Voor de rest een fijn ding!

Hartelijk dank voor uw positieve review. Mochten we nog kunnen helpen met een gebruikersinstructie, dan doen we dat natuurlijk graag. Neem in dat geval gerust contact op met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Blij met het product, nalevering van bestelling, maar duidelijk vermoeid door spam om te beoordelen

Producten naar verwachting, nalevering omdat ze iets verkeerds hadden verstuurd was vlot geregeld. Maar ik wordt stapelgek van de spam om een review te schrijven. Het blijft maar komen. Nou, hier is hij dan. Ik hoop dat dit nu klaar is.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Mijn excuus voor de (blijkbaar herhaaldelijke) mail, we gaan hier even naar laten kijken. Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Uitstekend, vlot geleverd

Parasol met voet besteld . Vlot geleverd en de parasol voldeed aan de beschrijving. Ziet er goed en degelijk uit.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Na een paar probleempjes met het omruilen van een verkeerd kussen wat trouwens vriendelijk werd gedaan een zeer goede ervaring

Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Hopelijk loopt alles goed met de bezorging, anders kan je ineens lang wachten

Eerder heb ik een opbergbox bij Tuinmeubelland besteld. Deze zou de volgende dag in huis zijn (maar dan moet je wel rekening houden dat ze in het weekend en op maandag niet bezorgen, maar dat is verder prima.) Echter heeft het daarna alsnog meer dan een week gekost en heel veel telefoontjes naar Tuinmeubelland (en DHL) voordat ik een pakket binnen kreeg. Deels was het een fout van DHL, maar Tuinmeubelland heeft in de eerste week weinig initiatief genomen om dit op te willen lossen. Zo werd mij aangeraden om het zelf met DHL op te lossen (terwijl DHL overal duidelijk aangeeft dat ze alleen dingen kunnen regelen met de afzender). Uiteindelijk heeft Tuinmeubelland een vervangend pakket opgestuurd (het andere pakket staat nog steeds in de wacht). Het bezorgen van het nieuwe pakket ging in één keer goed, en daar ben ik erg tevreden mee. Dus vandaar alsnog vier sterren.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Het blijft overigens een uitdaging, het werken met externe transporteurs. We gaan uw opmerking over het nemen van initiatief, opnemen met de klantenservice, ter verbetering. Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Heel goed geholpen

Ik kon een nieuw kussen bestellen voor een loungeset die ik 2 jaar geleden had gekocht. Het kussen is super snel bezorgd.

Goede service, snelle leveting

Scherpe prijs, mooie parasolvoet, ben er blij mee!

Goede materialen

Prima stoel, goed materiaal en snelle levering.

Keter tuinbox was kapot bij aflevering

Eerst werd geprobeerd om schade af te kopen met 40 Euro (kast kost 139 Euro). Toen ik dat niet wilde accepteren werd gesuggereerd dat Keter wel nieuwe onderdelen zou sturen. Is nu aantal weken geleden. Niets gehoord van Keter of van Tuinmeubelland. Ik zit dus nog steeds met een kapotte kast.

Beste Paul, dat is vervelend om te horen. Zou u contact met onze service afdeling willen opnemen via telefoonnummer 0886600200 of via service@tuinmeubelland.nl en aangeven dat het een lopende zaak betreft? (Het blijft overigens een uitdaging, wanneer service door de externe leverancier geboden wordt, maar de opmerking over het initiatief van Tuinmeubelland medewerker, zullen we opnemen met die afdeling). Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Vriendelijke medewerkers en mijn retour is netjes afgehandeld

De levering is correct uitgevoerd.

Hartelijk dank voor uw positieve review, vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Stevige stoelen snelle levering

Mooie stevige stoelen die heel handig stapelbaar zijn. Dit zijn de originele stoelen. Kleur is als op de foto's. Aanrader!

Nette bank

Nette bank geleverd. Bij ontvangst 1 kussen niet goed. Prima opgelost door de service afdeling

de producten zijn zeer goed. alleen bij bestellen gaven ze aan dat het woensdag geleverd zou worden. Toen we hadden betaald kregen we te zien dat het pas donderdag geleverd zou worden. we hebben hierover gemaild maar niets meer van gehoord. Graag dit duidelijk aangeven en niet pas na het betalen. Dit is niet netjes.

Hartelijk dank voor uw review. In de meeste gevallen kunnen we de gecommuniceerde levertijd nakomen, in een enkel geval lukt dit helaas niet. We werken met vele externe transporteurs samen en soms lukt het niet helemaal in de planning. We gaan uw opmerking meenemen ter verbetering. Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Goede ervaring

Netjes thuisbezorgd op tijd en alle materialen aanwezig

Super erg blij met mijn parasol

Is op afspraak geleverd top

Matige kwaliteit producten

De kwaliteit van de producten is echt ondermaats. Vriendin van ons had een swing egg gekocht, hier bleek het voetstuk beschadigd te zijn. Kan gebeuren, stoel zit verder wel echt lekker. Dus wij er ook een gekocht, en ja hoor exact hetzelfde probleem. Klantenservice bied je in eerste instantie een klein bedrag en een spuitlak aan zodat je het zelf mag gaan oplossen. Toch gepusht voor een nieuwe poot, ook deze komt natuurlijk niet onbeschadigd aan.. Kwaliteit is dus wel echt een issue als je daar besteld.

Hartelijk dank voor uw review en vervelend te lezen dat er een beschadiging is opgetreden. Is het ondertussen naar tevredenheid opgelost? Mocht dat niet het geval zijn, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te schakelen met de klantenservice? Met vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Duidelijke informatie en goede opvolging bij een speciale bestelling

Duidelijke informatie en goede opvolging bij een speciale bestelling