waardeloze service

Stoel zou geleverd worden en niemand die er achteraan belt of er misschien iets mis is gegaan. Een medewerker die de betaallink naar een verkeerd mailadres stuurt. Welke overigens leesbaar was. Vervolgens een uur in de wacht staan om te horen dat de stoel inmiddels verkocht is aan een ander. Lekkere service!

Product goed, communicatie slecht

Ik heb een loungeset gekocht van 800 euro. Er zat 4 weken levertijd op... prima. De afgesproken overdag was vrijdag, dus ik heb gezorgd dat ik vrij had mijn mijn werk. Helaas kreeg ik in de loop van donderdag een bericht van vos logistics dat zij op maandag kwamen leveren. Ik moest op maandag werken en wil wel graag thuis zijn als zoiets wordt geleverd. Tuinmeubelland bellen heeft geen zin, ze zijn maar een klein deel van de dag bereikbaar, en dan sta je ook nog eens minimaal een uur in de wacht. Gelukkig kon ik vos logistics wel goed bereiken, die namen per direct de telefoon op! Ik heb een andere dag met de afgesproken. Wat bleek... vos logistics levert helemaal niet op vrijdagen bij mij in de buurt, en dat wist tuinmeubelland ook! Erg jammer dat ik nog een aantal dagen extra op mijn set moest wachten, tuinmeubelland had naar mij kunnen communiceren dat de levering op maandag zou komen, dan had ik de maandag vrij gevraagd ipv vrijdag. (En nu ben ik er zelfs een extra vrije dag aan kwijt)

Geen opmerkingen

Alles naar wens verlopen

Bezorging ronduit slecht

Online een parasol besteld bij Tuinmeubelland. Zoals afgesproken kwam op woensdag de bezorger ( Vos Logistics). Wij hadden de Premium uitpak service erbij gedaan zodat de bezorger alle rommel weer mee zou nemen en alles netjes zou uitpakken. Bezorger had hulp nodig bij het uitpakken. Dat vind ik opzich niet zo erg. Ik vind het prima om mijn mesjes en scharen even uit te lenen. Echter kreeg hij de voet van de parasol (90 kilo) niet uit de verpakking. Keek hij mij aan alsof ik wist hoe hij dat moest aanpakken. Hij is de bezorger. Ik zei: misschien moet je er een steekwagen onder zetten. Dus op mijn advies ging hij een steekwagen halen. (Kon hij niet zelf bedenken). Hij vond zijn baan ook niet zo leuk gaf hij ook nog eens aan... Slome kerel die er niet veel zin in had. Toen hij de parasol uitpakte, zag ik dat het niet de juiste kleur was. Dus deze moest weer retour. Tuinmeubelland zou vervolgens met ons contact opnemen zei de bezorger. Dat is nooit gebeurd. Ligt waarschijnlijk bij Vos Logistics die nooit heeft doorgegeven aan tuinmeubelland dat de bestelling fout was. Zelf gebeld met de klantenservice van Tuinmeubelland en vervolgens 2 uur in de wacht gestaan!! Ik kan best begrijpen dat het druk is. Maar 2 uur?! In een tijd waar veel bestellingen online worden geplaatst, lijkt het me verstandig om een goed bereikbare klantenservice te hebben.... Eenmaal aan de lijn neemt de klantenservice contact op met Vos Logistics. Die geven aan dat de juiste parasol de volgende dag kan worden bezorgd. Prima. Dat is best snel. Wij wachten. Plannen voor eind middag maar afgezegd, maar er kwam nooit een bezorger. Bezorger belde eind van de dag (om 7 uur) en gaf aan dat ze waren vergeten om het pakket in de wagen te laden..... Ik weet niet of Tuinmeubelland hier zelf wat aan kan doen, maar ik weet wel dat Vos Logistics een enorm slecht bezorg bedrijf is met slechte communicatie. Tuinmeubelland mag zich wel achter de oren krabben om hiermee in zee te gaan...

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review! Wat vervelend dat de bezorging zo moeizaam is verlopen. Heeft u inmiddels alles in goede orde ontvangen? En kunnen wij nog iets voor u betekenen? Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Levering volgens afspraak

Dinsdag besteld en vandaag geleverd volgens afspraak. Transporteur Hoekstra volgens afspraak op tijd .donderdagavond mail dat er vrijdag tussen 12 en 2 geleverd werd. Chauffeur was er 12:05 en heeft alles netjes uitgepakt en pallet en karton retour genomen. Lounge set ziet er keurig uit en alles is compleet. Hoop nu dat de zon gaat schijnen en kunnen genieten van de set

Zijn tevreden over het tuinset

ben tevreden over het tuinset zit lekker en staat mooi in de hoek van me tuin

Ondanks in deze tijd een snelle reactie en daarna levering pluim

Netjes op tijd afgeleverd op de vooraf aangegeven tijd

Netjes op tijd afgeleverd op de vooraf aangegeven tijd

Heeeel lang wachten op € bij terugbetaling na de annulering bestelling

Op 31 mei '20 een Bestway Steel zwembad 305cm besteld. Dit zou op vrijdag 5 juni geleverd worden. Hele dag gewacht waarna ik een bericht kreeg dat het zwembad pas op 16 juli geleverd zou worden ivm een fout in de voorraad. Kan gebeuren! Echter deze bestelling geannuleerd en en het zwembad elders gehaald. Na diverse e-mails n.a.v. het uitblijven van de terugbetaling. Op 1 juli nog steeds geen bedrag terugontvangen. Ik wacht nu al een maand op mijn terugbetaling! Ook zie ik in onderstaande beoordelingen heel vaak een standaardantwoord van dit bedrijf ondertekend door Carlijn (Ben benieuwd of ik ook fanmail krijg van Carlijn): ---------------------------------------- Reactie van het bedrijf Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Mijn excuses voor het ongemak! Uw mail wordt zeker opgepakt, alleen is het momenteel erg druk, waardoor er vertraging is. Mijn collega's zullen contact met u opnemen om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland --------------------------------------

Goedemiddag, Hier Carlijn ;) Zou u uw gegevens naar info@tuinmeubelland.nl kunnen sturen? Dan zal ik contact opnemen met onze administratie. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Slecht bereikbaar, slechte communicatie

Alles wat er fout kon gaan is fout gegaan. De klantenservice is bijna niet te bereiken en op een enkeling na laat de communicatie te wensen over (ook bij de koeriersdiensten die de meubelen leveren) ik snap dat men overweldigd is door de drukte maar dat neemt niet weg dat een reactie als “ik ga het voor u nakijken” mogelijk zou moeten zijn. Ik ben zelf naar de winkel gereden omdat er via de telefoon, Messenger en mail geen reactie kwam. ( de reactie via Messenger kwam pas toen de set al geleverd was en het probleem dus al was opgelost! ) Uiteindelijk heeft een van de medewerkers van de locatie in Zaandam eigen handig voor meerdere oplossingen gezorgd. Tuinmeubelland mag deze dame erg dankbaar zijn dankzij haar draait deze zaak nog!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. Momenteel is het erg druk op onze klantenservice, vandaar de lange wachttijd. Kunnen wij wellicht nog iets voor u betekenen? Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Klantenservice zeer slecht bereikbaar

Klantenservice zeer slecht bereikbaar

Verschrikkelijke onbereikbare klantenservice

De showroom ziet er mooi uit en het personeel kon goed advies geven. Echter toen het moment van leveren naderbij kwam begon de ellende. Deel van de bestelling was vertraagd zonder nadere informatie. Zelf contact opgenomen met de klantenservice want er kwam geen informatie vanuit het bedrijf zelf. Telefoon nagenoeg onbereikbaar, reactie op mail ontzettend traag. Nog steeds geen reactie op mijn facebook bericht. Verschrikkelijke klantenservice. Ik raad aan om hier niets te kopen, tenzij je het direct uit de showroom mee naar huis kunt nemen.

Top, eerder geleverd dan verwacht

Kwam en week eerder, ziet er prima uit. Zit ook erg lekker, goede kussen en zithoogte is erg fijn voor mensen met lange benen.

We zijn in de winkel kundig en met alle eerlijkheid en transparantie geholpen

De tuinset bevalt goed en voldoet aan de verwachtingen. De levering was keurig op afgesproken datum.

Grote sortering Goede uitleg Vriendelijk Goed te bereiken telefonisch Bezorg prima geregeld Ook goed te bereiken telefonisch

Fijne winkel

De mensen waren erg vriendelijk. Mooie showroom en eerlijke prijzen.

Top! Op tijd 1 ste deel geleverd, volgens afspraak!

Goede service, erg blij met de aankoop!

Mooi product, communicatie laat veel te wensen over.

Nadat we het product in de winkel besteld hadden (en het was op voorraad) hebben we eerst ruim 5 weken moeten wachten op de levering. De dag voor de levering zouden wij bericht krijgen hoe laat het geleverd zou worden (voor de zekerheid hele dag maar vrij gepland), echter ontvingen wij geen verricht en ben de volgende ochtend (dag van levering) gaan bellen, appen en mailen. Ik kan zeggen dat je geduld moet hebben, slecht bereikbaar, uur in de wacht voor telefoon, app wel bericht na 1 uur. Echter geen succes, was wat verkeerd gegaan met planning. Ondertussen mail gehad van transporteur dat de order net pas was doorgegeven door tuinmeubelland. Uiteindelijk levering 4 dagen later ontvangen. Transporteur was overigens zeer vriendelijk en heeft alles samen met mij netjes uitgepakt en alle plastic en papier weer meegenomen, klasse. Dit heeft tuinmeubelland nog wel extra gedaan/geregeld voor mij. Samenvattend 1 ster voor communicatie, 5 sterren voor product en transporteur.

Keurig geholpen en levering stipt op tijd!!

Zeer goede ervaring met bezoek aan winkel en aansluitende levering was top en stipt.

We konden rustig rond kijken zonder gelijk een verkoper in je nek te hebben. Daarna goed geholpen. Spullen netjes volgens afspraak compleet afgeleverd.

fijne winkel met mooi assortiment, altijd prima aankoop.

altijd nog geslaagd in Dronten, alleen de levering was niet compleet. klantenservice mag wel flink uitgebreid worden, wachttijd meer als een uur !!! voor zon mooie zaak was dat geen visite kaartje.

Vriendelijk personeel en een zeer snelle levering

We zijn heel prettig geholpen in de winkel in Zaandam. Op maandag besteld, op woensdag al geleverd. Helemaal top tot zover. Toen de chauffeur voor de deur stond vroeg ik hem of hij niet met de auto naar de achterkant van het huis wilde rijden, want onze achtertuin grenst aan een weg. Dat wilde hij niet, maar wel wilde hij de pallet met spullen op zijn steekwagentje even naar de achtertuin rijden. Hartstikke top. Heb m nog 10 euro fooi gegeven en bedankt. Ik ging de pallet uitpakken en kwam tot de ontdekking dat er iets ontbrak, het middenstuk van onze loungebank! Ik gelijk bellen, maar jullie zijn 's ochtends telefonisch niet bereikbaar. Da's een minpuntje. Ik heb toen maar gemaild, maar kreeg niet snel genoeg naar mijn zin antwoord. Tenslotte had ik een nieuwe loungeset, was het nog mooi weer en wilde ik zien hoe mooi hij in mijn tuin stond. Kon niet wachten! Mijn man kwam uit zijn werk langs Zaandam en zei dat hij dan wel even langs de winkel ging. Daar weer heel vriendelijk geholpen, er werd gelijk gebeld met de klantenservice, die de chauffeur gebeld zou hebben en de chauffeur beweerde DAT HIJ HET MIDDENSTUK WEL HAD AANGEBODEN, MAAR IK GEWEIGERD HAD HET AAN TE NEMEN!!!! Wat een onzin verhaal, mijn bloed begint weer te komen als ik eraan denk! Hij heeft echt niet nog een doos aangeboden, hij is met zijn karretje weg gelopen en weg gereden! Hij is het gewoon vergeten. Wie gaat nu een deel van een bijna 1.000,00 kostende loungeset weigeren??!!! Die man is niet goed! Gelukkig kon het ontbrekende deel de volgende dag al nageleverd worden. En staat de complete set nu prachtig in onze tuin, al kunnen we er vanwege het echt Nederlandsche weer nu even geen gebruik van maken. De klanten service heeft trouwens ook nog gemaild dat ze uit gingen zoeken waar het ontbrekende deel was, maar ik heb terug gemaild dat het al geregeld was. Dus op de klantenservice niks aan te merken, buiten het feit dat ze 's ochtends niet telefonisch te bereiken zijn.

tuinmeubels besteld op verkeerd adres aangeboden

Voor de verjaardag van mij vrouw tuinstoelen besteld , met de vraag 100 % zeker dat het geleverd kan worden .....JA. Vervolgens worden de stoelen op een verkeerd adres aangeboden . Men heeft mijn telefoon nummer ....ff bellen misschien ?..of mailen ,appe ,sms zoveel communicatie mogelijkheden . Oke kan allemaal gebeuren ... Maar dan niet reageren op de mail en per telefoon onbereikbaar . Echt slecht !! Waarborg thuiswinkel pfff stelt ook niks voor ,als ik dat bij klanten zou doen had ik geen klanten meer .

Netjes op tijd

Eerste keer besteld en was alles naar wens! Netjes op tijd geleverd en ruim van te voren meer info ontvangen van de levering. De kwaliteit van onze loungeset is helemaal top! Zijn we blij mee.

Àlles volgens afspraak geleverd!

Eerste bestelling en heel tevreden.