Mooie stapelstoeltjes

Zitten comfortabel! Blijft geen water in staan!

Hartelijk dank voor uw positieve review, veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Superfijn

Zeer vriendelijk geholpen nette website en volgens afspraak geleverd. Ook toen wij zelf een foutje hadden gemaakt weer super fijn geholpen en opgelost

snel en god

Snel de bestelling binnen en solide spullen

Snel en goed geleverd

Komen afspraken na

Nette service, duidelijke communicatie levering zoals verwacht

Goed en snel geleverd

Snelle levering Goed verpakt In elkaar zetten was even puzzelen maar alle benodigdheden zitten erbij

Betrouwbaar

Het te doorlopen bestedingsproces is duidelijk. De afspraken zijn keurig nagekomen.

Top, klantvriendelijker professioneel.

Betere service verlenen

Ik was teleurgesteld in de verleende service in het verlengde van stormschade aan mijn parasol. die werd op afstand door uw service-afdeling opgelost, waar ik toch wat directer service had verwacht. Ik mocht het nu zelf opknappen met een nieuw onderdeel. Dat is uiteindelijk gelukt, maar nogmaals ik had beter verwacht.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw feedback en de review. We gaan deze informatie meenemen in de evaluatie van punten die beter kunnen. Op dit moment maakt de klantenservice de afweging op welke manier een probleem het snelste op te lossen is. Wel goed te lezen dat dat uiteindelijk is gelukt. En voor ons een taak om te kijken hoe het in de toekomst nog wat beter kan. Vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland

Het pakket.lag helemaal uit elkaar en los. Dhl heeft het pakket eerst dagen laten liggen voordat ze het brachten omdat het helemaal uit elkaar lag.

Beste Wiena, Hartelijk dank voor uw feedback en de review. We gaan deze informatie meenemen in de evaluatie met de vervoerder. Zou u wellicht deze opmerking ook willen aanleveren bij [email protected], samen met uw gegevens? Dan kunnen we daar even een zaak van aanmaken. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland

Zeer snelle en goede levering

Heel tevreden , goede communicatie en snelle levering ! Product was ook helemaal prima

Hartelijk dank voor uw positieve review en alvast veel plezier in de zon gewenst met de producten. Vriendelijke groet, Nienke / Tuinmeubelland.

Goed verzorgd

Wat afgesproken is gebracht netjes verpakt en bezorgd

Prima ontvangen!

Hangstoel met duidelijke melding één weekje later ontvangen. Geen enkel probleem. De stoel was wel zeeer goed ingepakt en werd op een pallet afgeleverd.

Very good service

Fast delivery, item exactly as in pictures. Excellent price/quality ratio.

Thanks for your positive review Violeta, kind regards Nienke / Tuinmeubelland

Zeer positieve ervaring. Tuinmeubelland is zeer klantgericht, service en dienstverlenend. Kwantiteit en kwaliteit is hierin gewaarborgd voor de producten die wij hebben afgenomen. Betreft een complete loungeset met extra's, salontafel, eettafel, loungestoel, poef en beschermhoezen op advies. Transport is efficiënt ingedeeld waardoor en wordt meegedacht aan het milieu. Wij komen vaker terug bij tuinmeubelland

Beste Danielle, Bedankt voor uw mooie review, leuk om te lezen! We wensen u heel veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Product is goed van kwaliteit

Beste heer, mevrouw de Goei, Wat een mooie review, hartelijk dank! Veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede prijs en snel geleverd

Genoeg uitzoek, goede prijs en een snelle, correcte levering! Aanrader!

Beste Sascha, Bedankt voor uw mooie review! We wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Na foutieve zending toch alles goed opgelost

Van mijn tuinparasol was het hijsmechanischme inwendig gebroken dus nieuwe besteld welke een week later werd geleverd. Helaas was het het voet mechanische wat geleverd werd. Om verdere verwarring te voorkomen naar het filiaal in Zaandam gereden en daar het juiste artikel besteld wat een week later thuis lag. Nu wel het juiste. Nog even monteren met de duidelijke montage handleiding

Beste heer, mevrouw Schaap, Bedankt voor uw review. Fijn dat het probleem voor u opgelost is in vestiging Zaandam. Succes met het monteren en weer veel plezier van de parasol. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Waardeloze klantenservice

In april een tuinmeubel gekocht, welke halverwege juni geleverd zou worden. Dit is meerdere keren uitgesteld met iedere keer weer een ander verhaal uiteindelijk werd het meubel 25 juli geleverd. In de tussentijd meerdere malen met de klantenservice contact gehad over een compensatie omdat het tuinmeubel inmiddels ook al met flinke korting verkocht werd. Dit zou geregeld worden, maar hierover wacht ik nog steeds op een antwoord. Meubel is tevens beschadigt geleverd, dit is wel opgelost maar ook hier ging langere tijd overheen. Al met al van service is geen sprake bij dit bedrijf.

Beste Albert-Jan, Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met de levering van het tuinmeubel, excuses hiervoor. Ook spijtig te lezen dat er op de compensatie nog niet is teruggekomen, ik heb gevraagd of onze klantenservice dit na kan gaan en even contact met u opneemt. Ondanks bovenstaand hoop ik dat u alsnog wel veel plezier heeft van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Juiste levering in goede conditie op tijd geleverd.

Geen verrassing, buiten stoelen volgens omschrijving op tijd geleverd. Vriendelijke nette bezorger.

Beste Esta, Wat een mooie review, hartelijk dank! Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Geen service

Van de vier stoelen heet er eentje een defect na telefonisch contact mail met foto's op gestuurd. Geen reactie nog een mail gestuurd weer geen reactie.

Beste Cees, Vervelend dat de geleverde stoel schade heeft. Wat we kunnen zien is dat de klacht in behandeling is genomen. Het zal netjes voor u opgelost worden, u zult hier zsm bericht van krijgen. Excuus dat de reactietijd op dit moment wat langer is. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland.

Slechte klantenservice

Klacht ingediend over een kapotte geleverde stoel. Klacht moet eerst naar de fabrikant voor hun er iets van kunnen zeggen. Ondertussen wacht ik al bijna 2 weken en nog geen reactie hoe dit opgelost wordt. Helaas kost terug sturen geldt dus je kunt geen kant op. Zeer slecht ik koop bij tuinmeubelland en niet bij de fabrikant van de stoel. Heb nu dus een kapotte stoel staan waar ik niks mee kan doen.

Beste Erik, Wat vervelend dat u problemen heeft met de stoel. Uw klacht is in behandeling kan ik zien, het is op moment nog erg druk op de klantenservice waardoor de wachttijd wat langer kan zijn. We zullen u klacht netjes en naar tevredenheid oplossen. Heeft u vragen, dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 088-6600200. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

slechte service

wij kregen een stoel zwaar beschadigd thuis bezorgd , direct contact opgenomen en fotos gestuurd na een week nog steeds geen reactie .zelf gebeld en kregen te horen dat ze de mail "wel even gaan bekijken " 2 dagen later nog geen reactie... tuinmeubelland voor ons nooit meer

Beste heer, mevrouw Gruijters, We vinden het zeer spijtig te lezen dat de geleverde stoel schade heeft, onze excuses hiervoor. Het is momenteel erg druk en de wachttijd is helaas wat langer. We zullen vragen of de klantenservice contact met u opneemt en de klacht netjes voor u oplost. Nogmaals excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Bestelling tuinbank

Vlotte afhandeling van de bestelling en een vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Beste Roelie, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Zeer goede service

Na 1 telefoontje probleem opgelost

Beste Dicky, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland