klantvriendelijk

Tuinbank beschadigd bij levering. Pas na 3 maanden achtergekomen. Is geen probleem, direct actie om de bank om te ruilen. Bedrijf houdt rekening met de planning van bezorgen met jouw agenda. En een zeer aardige bezorger. TOP bedrijf.

Meer dan goede service bij een probleem.

Een probleem is geen probleem als de oplossing goed is. Prima klantenservice, snel contact en oplossingsgericht meegedacht. Jade van deze klantenservice verdient een dikke 10!

Wij hadden een nieuwe tuinbox gekocht en deze kwam aan met schade. Na een telefoongesprek werd alles correct en snel geregeld. Zeer goed bereikbaar en perfecte service!

Prima en snelle service !

Na schade aan artikel, buiten hun schuld, nieuw artikel geleverd en beschadigd artikel op laten halen. Kortom prima service en zo snel als mogelijk.

Reactie snelheid

Afhandelen van emails erg traag, duurt heel lang voordat je antwoord krijgt.

Zeer vriendelijk personeel.

Heel behulpzaam en vriendelijk.

Mooi product geleverd gekregen

Mooi product en netjes afgeleverd

Mooi product en netjes afgeleverd

Mooie tuinbank

Door kunststof is het lastig de bank goed in elkaar te zetten. Hier en daar wat kieren. Dat is jammer. Ziet er, ogenschijnlijk, fraai uit. En dat is ook wat waard.

Alles netjes bezorgd met duidelijke handleiding.

Alles top geregeld!

Duidelijke communicatie over levering. Levering is snel en correct. Product is van prima kwaliteit.

Alles keurig!

Fijn lounge-diningset! Netjes op tijd geleverd! Dank u wel!

Goede service en communicatie

Top service!

Altijd een top service, zeker aan te raden!

Mijn bestelling keurig netjes verwerkt en snel verstuurd

Een los onderdeel voor mijn parasol na mail contact besteld en het juiste onderdeel snel binnen gekregen per post.

Prima communicatie

Perfect tuinmeubel set

Uitstekenden service

Besteld op Donderdag en Vrijdag in huis

Ik heb dit bedrijf als zeer positief ervaren, alles verliep heel soepel, van het bestellen tot de levering.ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Vriendelijk personeel

Snelle afhandeling

Zeer snelle levering

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Keurig verpakt en voor een goede prijs.

Tien dagen na levering en 1e klacht nog steeds geen reactie vanwege Tuinmeubelland.

Ik bestelde, on-line, een lounge dining set 6 delig. Levering gebeurde op 13 augustus ll..Bij het openen van de eerste, afzonderlijke verpakking merkte ik al een productiefout waardoor de zetel onbruikbaar was. Ik stuurde dezelfde dag nog een mail met alle nodige gegevens en foto’s zoals gevraagd. Geen reactie. Enkele dagen later ( geen tijd voordien ) de rest van de verpakking geopend en ik merk een beschadigde draagstang. Opnieuw mail met foto’s enz. . Opnieuw geen reactie. Getracht te telefoneren ( vanuit België ) maar kreeg steeds de melding dat het nr niet correct is . Na diverse mails de chatbox gebruikt maar kreeg eveneens geen onmiddellijke reactie. Maar, volgens de info, zou bij drukte ik antwoord krijgen binnen de vier uur. Heb hierin nogmaals mijn mailadres opgegeven en gevraagd mij via mail te antwoorden. Ondertussen zijn we tien dagen later en …. Nog steeds geen enkele reactie van Tuinmeubelland. Dus voor service na verkoop krijgen zij van mij 0/10. Mvg, Marc

De vergrendeling van onze 5 jaar oude parasol (van Garden impressions) was kapot. Geïnformeerd bij de klantenservice en het onderdeel was leverbaar. Binnen twee weken na het eerste contact gebruiken we onze parasol weer. Uitstekende service.

Ligt goed, wieltjes te diep

Een prachtig en stevig Palmas ligbed gekocht. Op het afgesproken tijdstip geleverd. Makkelijk in elkaar te zetten. Strakke vormgeving, weegt weinig, roest niet en uv gecoat. Enige nadeel vind ik de 2 wieltjes. Deze zitten diep in het frame dus wanneer je het bed ietwat optilt en wilt rollen om te verplaatsen, schraap je het frame over de stenen heen. Dat vind ik écht zonde van zo'n mooi product. Het maakt het niet makkelijk wendbaar vind ik aangezien ik beschadiging wil voorkomen. Hierdoor kan ik bij aanbevelen geen ja kiezen. Verders ligt het echt heerlijk stevig.

Erg tevreden

Erg tevreden

Snel levering en heel goed kwaliteit Ik ben tevreden !

Snel levering en heel goed kwaliteit Ik ben tevreden !

De Donge 2

8253PT Dronten

Over Tuinmeubelland

Tuinmeubelland, bij ons zit je goed! Met een brede collectie aan kwalitatieve tuinmeubelen is er altijd iets wat bij je past. Kom lekker tuinmeubelen shoppen online of in één van de mega stores in Nederland.