Erg tevreden

Erg tevreden

Beste Atifa, Hartelijk dank voor deze mooie en positieve review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Snel levering en heel goed kwaliteit Ik ben tevreden !

Snel levering en heel goed kwaliteit Ik ben tevreden !

Beste Tunahan, Hartelijk dank voor deze mooie en positieve review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Levering wordt steeds uitgesteld

6/5 stoel besteld en vandaag weer bericht dat levering is uitgesteld tot 23 juli. Waardeloos!!! Je word bijna blij als je de stoel ontvangt voordat zomer voorbij is. Compensatie wordt ook niet voorgesteld. Vertrouw verwachte levertijd niet!!!!! Kan zo maar paar maanden later worden!

Beste Inge, We vinden dit heel erg spijtig om te lezen. We vragen even of onze klantenservice contact met u opneemt om dit netjes op te lossen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Alles ziet er goed uit en voldoet aan mijn verwachtingen

Prima kwaliteit en gi de afspraken over de levering

Beste W Baars, Hartelijk bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

2x wat besteld en dit is vlekkeloos verlopen. Volgende keer weer. Gr Pascal

2 keer wat besteld en dit is vlekkeloos verlopen. Volgende keer weer. Gr Pascal

Beste Pascal, Wat fijn om te horen, hartelijk bedankt voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

We hebben een fraaie bbq bij Tuinmeubelland gekocht. Mooie prijs en zeer overzichtelijke website. De communicatie voor wat de levering betreft was uitstekend. Dat geldt voor Tuinmeubelland en voor de vervoerder. Top!

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve review. Heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede sevice en snel

Mooie set en snel geleverd En een goede sevice

Beste Geert, Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. We wensen u heel veel plezier van de set. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Zeer snelle levering

Op zaterdag een parasol besteld, dinsdag keurig geleverd. Ook de prijs-kwaliteit verhouding van het product is goed. Zeer tevreden.

Beste Sandra, Wat fijn om te horen, hartelijk dank voor deze positieve review. Veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

snelle correcte levering, blij mee

snelle correcte levering, blij mee

Beste Arno van der Pas, Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede service vriendelijk personeel prachtig mooie winkel

Beste Charles, Hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Aankoop keurig op afgesproken dag en tijdstip geleverd

Beste Annette, Hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Mijn evaring is goed

Ik heb geen evaring mee omdat de eerste keer heb ik een ketel box gekocht maar kwaliteit is hartstikke goed.

Beste Katodi, Hartelijk dank voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Geweldige service

Dienstverlening op hoog niveau. Invoelingsvermogen bij de medewerkers illustreert de betrokkenheid voor de klant, ook na de aankoop. Geweldig team daar in Veghel ! Richard, veel dank !

Beste Ben Jamry, Hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goed geholpen, goed product

Prettig geholpen on de zeer ruime winkel met veel keuze. Aflevering ook goed. Mooie grote parasol

Beste Gerrit Band, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw parasol. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Super fijne showroom met mooie producten

Op voorhand online onderzocht welke tuinset wellicht geschikt voor ons is. In de ruime showroom van Hardenberg verschillende opties bekeken en getest. Vriendelijk geholpen door de medewerker die ons goed adviseeerde over de kussenbox en geen druk op ons uitoefende. Tuinset werd binnen enkele dagen geleverd. Tuinset voldoet aan de verwachtingen!

Beste mevrouw van Os, Hartelijk bedankt voor uw positieve review, we wensen u heel veel plezier van uw tuinset! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Top winkel

Geen opdringere verkopers. Mooie winkel Als je daar niet slaagt zoek dan hulp

Beste Teus, Hartelijk bedankt voor uw positieve review, we wensen u heel veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goed en duidelijke uitleg over de producten

Gewoon gastvrij en gratis parkeren

Beste Bert, Hartelijk bedankt voor uw positieve review, we wensen u heel veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Snelle levering en super kwaliteit parasol met voet!

Beste Lars, Hartelijk bedankt voor uw positieve review, we wensen u heel veel plezier van uw parasol! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goeie ervaring.

Zeer goed.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Betrouw baar

Deze verdiend zeker 5 sterren zeer betrouwbaar. Mvg geert

Hartelijk bedankt voor uw mooie en positieve review! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede tuinmeubels en Parasol

Goede kwaliteit tuinmeubels en parasol. Goede service en snelle levering. Je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer het bezorgt woord.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie en positieve review. Veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede kwaliteit, maar 2x te laat

Tuinmeubelland heeft goede spullen voor een goede prijs. De klantenservice reageert snel. Maar beide geplaatste bestellingen waren ruim 2 weken te laat. Realisme in besteltijden zou fijn zijn.

Beste Frank, Bedankt voor uw review. Vervelend dat we 2x te laat waren met leveren, onze excuses hiervoor. We wensen u alsnog wel heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Uitgebreid assortiment

Goed geholpen, vriendelijk personeel

Beste Dineke, Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Prima bedrijf. Komt afspraken goed na!

Beste Hans, Hartelijk dank voor de positieve review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

We hebben onze loung- en diningset uitgelichten gekocht bij Tuinmeubelland en kunnen niet anders dan ‘uitstekend’ doorgeven. Ontzettend vriendelijk geholpen, keurig op de hoogte gehouden door de leverancier en alles zeer zorgvuldig en netjes verpakt aangeleverd. Van ons krijgt Tuinmeubelland Cruquius een dikke 10

Wat een prachtige review, hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Bedrijfsgegevens

De Donge 2

8253PT Dronten

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.