Niet te vertrouwen!

Als je ergens een bestelling doet en in de winkel en op de website staat vermeld dat de tafel op voorraad is, dan mag je er toch vanuit gaan dat deze op voorraad is. Na de bestelling leverdatum besproken. Bij navraag op de dag hoelaat ze de tafel leveren krijg je te horen dat ze vanwege een voorraad verschil onze tafel niet kunnen leveren. Als ik niet gebeld had, had ik nu nog niks gehoord. Daarna een nieuwe afspraak gemaakt voor anderhalve maand later :-( en wat denk je.... ik moest er weer zelf achteraan bellen en de zelfde smoes werd wederom verteld! De stoelen staan al bijna 3 maand in de tuin! en nog geen tafel. Leveren na de zomervakantie... dat is een lekkere periode om buiten te zitten! Ik zou gewoon een betrouwbare zaak opzoeken die doet wat ze zeggen en je niet steeds afschepen en er zelf na moet vragen.

wachtten al 4 weken op een bericht over een garantie geval

wachtten al meer dan 4 weken op bericht over de garantie van onze parasol

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Helaas is het momenteel erg druk op onze service afdeling. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk behandelen. Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Zeer slechte communicatie over de levering

Zelfs na contact over het uitblijven van hetgeen besteld (leveringsdatum en tijdstip) hoorde we hier niets op. Behalve dat contact zou worden opgenomen met de transporteur. Deze stonden dus onverwachts en niet gepland op de stoep. Gelukkig was er iemand thuis maar niet in staat om het geleverde in huis te krijgen.

Foutieve levering

Op 24/6 bbq Boretti besteld De levering was niet volledig (2x linkertafel ipv rechterwok) Bijna een maand later en nog steeds geen vlees op de bbq. Extra onderdelen zouden door Boretti zijn opgestuurd.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat u nog steeds niet van de barbecue kunt genieten. Wilt u een mail sturen naar info@tuinmeubelland.nl ? Dan kijken wij hoe het staat met uw onderdeel. Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

prettige afhandeling

goed en tijdig afgehandeld

Snelle en correcte levering

Geen negatieve opmerking. Alles correct.

Super geholpen

Goed advies

c

c

Perfecte service

Snel, behulpzaam en flexibel

Zeer goede ervaring

Werd snel en vakkundig geholpen via de mail en telefonisch over mijn bestelling.

Zeer goede beantwoording.

De desbetreffende medewerker was ter zake kundig.

Zeer goed product en snelle levering!

Goede en uitgebreide beschrijving op de site wat overeenkomt met het product. Snelle levering.

Prima gasten

Prettig geholpen

Goede ervaring.

Vooral het transport met name de informatie begeleiding en afhandeling.

Doen wat ze zeggen

Een bbq besteld die behoorlijk zwaar is. Werd met een grote vrachtwagen gebracht. Levering tot bij ons in de tuin. Netjes verpakt, geen beschadigingen. Super service van de chauffeur.

Zeer goede service

Heel goed en op tijd geleverd Zeer tevreden

Zeer tevreden!

Alles is naar wens verlopen, snelle levering, alles volgens de afspraak. Ik ben zeer tevreden!

Goede ervaring

Vriendelijke en behulpzame chauffeur

Slechte behandeling/makkelijk afschuiven van een klacht

Vorig jaar een tuinset gekocht waarvan de tafel een glazen blad had met stonespray. Mijn vrouw heeft daar placemats opgelegd om alles leuk aan te kleden. Nu blijkt dat we vlekken hebben waar de placemats hebben gelegen. Dit als klacht gemeld, na 1 week de reactie: Vervelend dat de tafel verkleurd is. Wij adviseren dan ook om geen spullen voor langere tijd op de tafel te laten liggen/staan. Hierdoor treedt er inderdaad verkleuring op. Bij de tafel heeft ook een waarschuwingslabel gezeten waarop dit staat aangeven. Helaas kunnen wij hierin verder niets voor u betekenen wat betreft de garantie. Geen waarschuwingslabel gezien en advies komt te laat. Ik vind dat ze zoiets bij het product moeten vermelden. Als ik van tevoren van dit alles op de hoogte was geweest had ik deze tuinset nooit gekocht.

Slechte service!

Na 5 jaar 1 gedeelte van lounge set kapot gegaan. Er kunnen dus geen nieuwe onderdelen besteld worden waardoor de hele set dus gewoon vervangen kan worden. Slechte service voor dat geld!

Waardeloos

Zwembad afdekhoes besteld. Uit de doos en bij het plaatsen hiervan zat direct al een scheur in de naad van de afdekhoes. Mail hierover gestuurd. Niks gehoord. Gebeld hierover en niet probleem opgelost. Dus afdekhoes gekocht, betaald en in de container beland.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw review. Momenteel is het erg druk op onze klantenservice afdeling. Uw mail zal behandeld worden. Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Als ik minder kon geven had ik dat gedaan

De parasol is keurig geleverd door de bezorger, maar helaas is de parasol beschadigd. Er is een plastic onderdeel gebroken en van boven tot onder zit er een kras in het frame. Flinke tegenvaller, voor dat bedrag hoop je op een puntgave parasol. Maar om dit af te handelen met de klantenservice heb je veel tijd en geduld nodig voor een antwoord.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de parasol beschadigd is. Wij zullen u zo spoedig mogelijk helpen. Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Teleurstellend

In het voorjaar een mooie zweefparasol gekocht, goed geholpen en levering (eind maart) verliep ook spoedig. Echter bij levering bleek dat het handvat van de parasol al kapot, gebarsten was. Erg jammer natuurlijk en direct maar een melding van gemaakt via de site. Na meermaals contact gehad te hebben is er tot op heden nog steeds geen oplossing.. erg teleurstellend!

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Is er geen nieuw handvat naar u toegestuurd? Als u een foto stuurt van de beschadiging, dan kunnen wij een nieuw onderdeel toe sturen. Zou u willen mailen naar info@tuinmeubelland.nl ? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Ik heb iets gekocht wat niet goed is en wordt doorverwezen naar de leverancier

Ik koop iets bij Tuinmeubelland. Dien volgende dag klacht in en moet het zelf maar regelen met de leverancier. Dat hoort niet en mag wettelijk niet.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Als u een zwembad heeft gekocht van Intex of Bestway hebben wij de afspraak dat zij u verder helpen. Heeft u een tuinmeubel gekocht, dan helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland

Zeer slecht bedrijf garantie kan je vergeten

Zeer slecht bedrijf geen zaken mee doen kwaliteit van niets echt een lounge set gekocht voor 1900 euro gekocht pas de elementen zijn gaan roesten en bol gaan staan ik ben twee weken aan het bellen geweest geen reactie verschillende foto's op gestuurd geen reactie ze zouden mijn terug bellen niet gedaan de ene Angela van klanten service heel arrogant wil geen expert sturen ik ga alles in een busje laden en reclame maken bij de winkel

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de set van slechte kwaliteit is. De klantenservice zal contact met u opnemen met een positief bericht! Met vriendelijke groet, Carlijn - Tuinmeubelland