snelle levering, alles in orde

snelle levering, geen beschadigingen, tevreden over product

Nalevering van kunststof tafeldelen

Na een fout van ons, waren twee planken van de tafel beschadigd. Deze willen we vervangen. Binnen enkele dagen hadden we de nieuwe delen tegen betaling in huis.

kei netjes

Je werd er gewoon als klant behandelt en je werd er goed geïnformeerd naar de mogelijkheden ! Ik was er nog nooit geweest maar als ik nog eens iets nodig heb voor tuinmeubels weet ik nu waar het is.

Goed en leuk geholpen

Leuk geholpen goede service en een lekker kopje koffie.

Goede persoonlijke service en advies

We zijn goed voor/ingelicht, de aflevering was op tijd en toen er (buiten schuld van de leverancier) iets mis was gegaan kregen we deskundige raad om dit te verhelpen, heel fijn!

Geweldige service!!

In Zaandam klantvriendelijk en serviceverlenend geholpen. Goede informatie ontvangen van personeel over onderhoud van bestelde tuinstoelen. Snelle levering en keurig afgeleverd 2 dagen later. Verpakking van de tuinstoelen had niet beter gekund.

Snelle levering en houden zich aan de afspraken

Mooie tuinset besteld, goede uitleg en de levering was snel. Wij zijn tevreden.

Goed geholpen in de winkel en alles volgens afspraak bezorgd

Goed geholpen in de winkel en alles volgens afspraak bezorgd

Prima service,komen afspraak na.

Snel geleverd, geen mankementen, gewoon zoals het hoort

warehouse op orde?

In de winkel wordt je prima geholpen. Wij hebben nu 2 leveringen ontvangen en bij beide ging het niet helemaal goed. Bij de eerste levering een stoel te veel ontvangen. Collo klopte wel. Gemeld bij vervoerder. Geen reactie. Nogmaals een mail gestuurd maar nu naar de service afdeling. Stoel is op gehaald. Nog een nabestelling van een parasolvoet en parasol. De voet bleek beschadigd en een van de buizen van de parasol zag er niet ok uit (retouren?). Wederom melding van gemaakt. Na overleg konden we beide omruilen in de winkel. Bij het uitpakken van de voet bleek deze af te wijken van de identieke voet die we drie maanden eerder hadden ontvangen. Volgens info betrof het een voet uit een ouder jaar. De voet is weer omgeruild. Het lijkt er dus op dat het warehouse niet helemaal op orde is. Uiteindelijk is alles opgelost. Maar voor zowel winkel, serviceafdeling als klant is dit niet bepaald prettig.

Prima service netjes afgeleverd en de stoelen zitten heerlijk.toppie

Veel negatieve reacties gelezen maar nu zeker geen enkel minpuntje kunnen ontdekken,echt een aanrader.

Gewoon goed/vriendelijk

Ik wist precies wat ik moest hebben. Goede prijs, alles goed bezorgd. Winkelpersoneel in Veghel was vriendelijk.

Top service! Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Eind april de Tennessee tuinset van Tuinmeubelland thuis ontvangen. In de eerste instantie erg blij mee maar als snel viel ons een aantal dingen op van deze set. Eén van de stoelen was de zitting een stuk slapper, krukjes scheef geweven, er ontstond ruimte tussen de verschillende banen wicker. Al met al zag het er allemaal erg rommelig uit en het leek er op alsof er gewoon te weinig materiaal was gebruikt om de set in elkaar te zetten. Eind oktober naar de winkel in Zaandam gegaan om een afdekhoes voor de winter te kopen. Wij merkte toen op dat het showroommodel er veel strakker bij stond. Toen ons verhaal verteld. Hierop werd direct geadviseerd foto's te mailen en ernaar te laten kijken. Dit gedaan. Vlak daarna is er iemand komen kijken. De conclusie was dat er erg veel mis was met onze set (zelfs dingen die wij zelf niet hadden opgemerkt). Er werd mij direct verteld dat ze de complete set gaan omruilen voor een nieuwe! Op dit moment is deze alleen niet op voorraad maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed gaat komen. Als dat geen geweldige service is dan weet ik het niet!!!

Vriendelijk, behulpzaam en after sales perfect.

zeer tevreden

De levering van mijn bestelling was goed te volgen, ook fijn dat je zelf een datum kunt kiezen voor het bezorgen. Verder loopt alles zoals je kunt verwachten bij een online winkel ervaring.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

We werden heel attent behandeld.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Hele goede en snelle service

Geen, ga zo door.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Hele goede service, zelfs bij de koop van een artikel met heel veel korting. Betaalbaar en fijn louncheset gekocht daar.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel en goed geleverd en mooie prijs

Nvt

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel, secuur en correct

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bedankt voor de goede service,het is een prachtige loungeset.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed geholpen in de winkel. Wij zijn gaan kijken naar aanleiding van de website. Deze was zeer duidelijk over het assortiment en de kenmerken van de produkten.

Geen, alles was perfect geregeld.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Net voor de zomer een nieuwe loungeset aangeschaft. Gekozen voor een diner loungeset (700 euro) Bij levering hadden wij direct al twijfel over de kwaliteit. Na enkele weken bleek ons voorgevoel te kloppen. Het wicker scheurde door. Direct contact opgenomen met de service afdeling en in overleg gekozen voor een andere duurdere set. (1000 euro) Hiervoor moesten wij 50 euro leveringskosten betalen. Wij vonden het vreemd dat ondanks de afname van een duurdere set ons toch leveringskosten in rekening werden gebracht. Bij de levering van de nieuwe set bleek de deze al beschadigd te zijn bij levering. Wederom contact gezocht en aangegeven dat wij het vertrouwen in de producten verloren hebben en wij ons geld terug wilde hebben. Hierbij werd ons verteld dat zij de beschadigde setdelen kostenloos konden omruilen, maar retourneren van de volledige set bracht wederom kosten met zich mee. Na lang over en weer gemaild zelf voor de retourkosten op moeten draaien. Wij hebben 100 euro aan bezorg/retour kosten betaald en hebben geen tuinset. Schandalig!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Een hele slechte klantenservice, geen inlevingsvermogen in de klant en vraagt hoge bedragen voor vervangen van hoezen die veel te snel al stuk zijn.