Filtre

9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Veel keus! Ruim opgezet! Goed en vriendelijk geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
6

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ruime keuze. Professionele bediening in de winkel.

Verbeterpunten

Geen beloftes qua levering doen die jullie niet waar kunnen maken. Klantenservice eerder open! Niet pas vanaf 10 uur.

  • Aanbevelen? Ja
7

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuk geholpen bij het zoeken van een tuinset

Verbeterpunten

Van alles mis gegaan bij het bezorgen, na drie keer bezorgen eindelijk alles in huis. Ook heel snel een kapotte stoel moesten we zelf maar oplossen door een nieuw schroefje te halen. Uiteindelijk nieuwe stoel gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer vriendelijk personeel

Verbeterpunten

Logistieke communicatie naar de cliënt kan beter , eerder reageren als er iets met het transpoort niet goed gaat ,

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fijn geholpen in de winkel. Niet alles werd geleverd in 1x, maar dat werd prima verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Levering volgens afspraak. Mooie producten. Fijne zaak!

Verbeterpunten

Niet iets wat ik kan verzinnen.

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Klantvrienelijk, ruime sortering.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed geholpen, personeel heeft product kennis.

  • Aanbevelen? Ja
4

slechter dan verwacht

Pluspunten

In de winkel in Zaandam heel goed geholpen. Levering heeft ons twee halve vrije dagen gekost en veel telefoonverkeer over de levering van ons die zoek was. Wij moesten steeds zelf bellen want werden niet tetug gebeld. Na een week was onze bestelling gevonden maar de hocker was er niet bij en voorlopig niet meer leverbaar. Je zal begrijpen dat we hier niet vrolijk van worden, een set van dit 2000 euro zonder hocker/ tafel waarvan we moeten afwachten of doe deze zomer nog komt. We hebben geen excuses of iets van een korting op de huidige leveting gekregen dus zijn wij niet erg tr spreken.

Verbeterpunten

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Nee
6

voldoende, een redelijke ervaring

Verbeterpunten

Lang moeten wachten op levering. En inmiddels al 2x een beschadigd product ontvangen. We wachten nog op een omruiling.

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer vriendelijk geholpen. Tuinkussens bleken niet op voorraad. Deze werden gelijk door verkoopsters online besteld en gratis bij ons thuisbezorgd. Uitstekende service !

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

vlotte , correcte en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Mooie producten tegen relatief goede prijs

Verbeterpunten

Informatie over levering van producten, die niet op voorraad staan.

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle en keurige levering hier kun je gerust zaken mee doen

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering als er iets is lossen ze tot nu toe alles direct netjes op

Verbeterpunten

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heeel slecht !!!!

Verbeterpunten

Verkeerde tuinset ontvangen. Afgeleverd voor de poort, chauffeur weigerde na de poort ( 20 cm verder en zonder drempel) te brengen. Geen poten en verbindingdstukken. Zouden nageleverd worden, kreeg ik de verkeerde pakket binnen. Verkeerde pakket terug gebracht naar filiaal zaandam, beloofd dat de goede woensdag afgeleverd zou worden, ik wacht nog. Ik ben een maand verder en nog niets! Wat een slechte zaak !

  • Aanbevelen? Nee
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede prijs van de producten en erg snel geleverd.

Verbeterpunten

Zelfde tuinset in andere kleur voor zelfde prijs. Kortingsbon voor volgende aankoop

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

communicatie , service ,levering , alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wat een prachtige loungebank is dit! Het zit heerlijk! Echt waar voor zijn geld. Hoop dat we er vele jaren plezier van mogen beleven

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Extreem coulant en uitstekende service. Levering exact volgens afspraak. De bezorger van de Fa. Hoekstra uit Sneek heeft alles afgeleverd tot op het balkon op de 6e etage. Dikke pluim. Toen Parasol te groot bleek voor balkon, zonder vragen omgeruild voor kleiner exemplaar. Chapeau!!

  • Aanbevelen? Ja
5

slechter dan verwacht

Pluspunten

leuke meubelen

Verbeterpunten

ik koop tuinmeubelen geen keuken, minder pushen bij verkoop. Leveringstermijn opgeven die haalbaar is, niet de klant teleurstellen met twee weken vertraging. Info over bezorgtijd is niet na 22 uur beschikbaar maar pas na middernacht.

  • Aanbevelen? Nee
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

snelle reactie op je mail

Verbeterpunten

heel lang wachten op je RMA retour nummer

  • Aanbevelen? Ja
8

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Wordt keurig op de hoogte gehouden over bestelling, en over aflevering

Verbeterpunten

Afleverdatum is zonder overleg week verschoven. Kan zijn dat de spullen niet eerder binnenkomen, maar geef hier netjes bericht over

  • Aanbevelen? Ja

Company details

2 De Donge

Dronten 8253PT

886600200

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer