Pluspunten
Tuinmeubels waren prima in orde. Volgens site werd er de dag nadien geleverd (mogelijk 1 dah extra voor België), dit bleek echter een week extra te zijn. Dus levering op een dag dat we niet thuis waren. Verder was alles prima
VerbeterpuntenBekijk het systeem van leveringen eens goed. Het is niet fijn als je een voorkeur kan doorgeven en uiteindelijk worden je meubels een week later geleverd. Ik snap dat ze van ver komen. Maar als er gezegd wordt levering volgende dag, dan zou 3 dagen later toch haalbaar moeten zijn. Is best wel balen dat levering op een dag komt dat je niet thuis bent.
Beste Wendy, Bedankt voor je feedback. Wij nemen de tip zeker mee om in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelland
Pluspunten
We wisten dat we een B-keuze product kochten, dus over de krassen mopperen we niet.
Pluspunten
duidelijk op de site, kleur, vorm, grootte. snelle levering makkelijke betaling mogelijkheden
Verbeterpuntenmeer bekendheid? ik ken de het namelijk niet, werd hierop gewezen door vriendin
Pluspunten
Snelle lever tijd!
VerbeterpuntenKapot onderdeel, aan 1 onderdeel is het vlecht werk los. De vraag of dit onderdeel nieuw geleverd kan worden, het gaat om het 2 zits gedeelte.
Pluspunten
De service is goed . En dat je goed op de hoogte gehouden wordt over de bezorging.
VerbeterpuntenHeb ik niet .
Pluspunten
Snel, goede kwaliteit geen bijzonderheden
Verbeterpunten-
Pluspunten
-
VerbeterpuntenDe levertijd duurt heel lang. Begin maart besteld en krijg hem eind mei pas binnen. Ik hoor helemaal niks over hoe het gaat met de bestelling. Terwijl er bij stond dat er contact met me werd opgenomen over de levering.
Beste Sanne, Bedankt voor je feedback. Wij nemen de tip zeker mee om in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelland
Pluspunten
Duidelijk en snelle levering
Pluspunten
Prima kwaliteit prijs verhouding
VerbeterpuntenDit mailtje met vraag om beoordeling pas na de aflevering sturen. Dat heeft meer zin.
Pluspunten
Goede prijs kwaliteit verhouding
VerbeterpuntenDe hoes was niet leverbaar, daardoor ging levertijd van de loungeset omhoog. Was voor mij niet duidelijk dat het daardoor kwam, maar een email bracht helderheid.
Pluspunten
Goede service
Pluspunten
Ik had een showmodel tuinset besteld. Op de site stond dat ik hem niet kon bekijken. Hij werd geleverd en zaten flinke beschadigingen op het blad. Gemaild dat ik niet te vreden was. Ik kreeg een sponsje en spul opgestuurd. Resultaat mijn tafel was weer als nieuw. Nu zeer tevreden met wat ik heb gekocht. En de service die geleverd was.
VerbeterpuntenVoor levering hadden ze het blad kunnen behandelen waardoor ik niet geschrokken was van hoe het eruit zag. Maar hoe het is opgelost ben ik zeer te vreden over.
Beste Cindy, Bedankt voor je feedback. Wij nemen de tip zeker mee om in de toekomst te verbeteren. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Tuinmeubelland
Pluspunten
10
VerbeterpuntenGeen
Pluspunten
Groot assortiment. Echt hele fijne service. Goed advies en hulp in de winkel in Dronten. De bestelde artikelen zijn keurig op het afgesproken tijdstip bezorgd. Compliment ook over de goede service achteraf. Nu maar genieten van de komende lente.
Verbeterpunten
Klanten de mogelijkheid geven om zelf een tijdstip te kiezen van levering.
Beste Patrick, Bedankt voor je feedback. Wij nemen de tip zeker mee om in de toekomst te verbeteren. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Tuinmeubelland
Pluspunten
mooie produkten voor n goede prijs
Verbeterpunteninfo betreffende bezorgkosten duidelijker maken. De vragen in een email in 1x beantwoorden.
Beste Mara, Bedankt voor je feedback. Wij nemen de tip zeker mee om in de toekomst te verbeteren. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Tuinmeubelland
Pluspunten
Heel betrouwbaar en snelle services. Mooie produkten en kwaliteit. Keurig afgeleverd op een pallet in plastic.
Verbeterpuntenwij hebben een tuinset besteld en missen een paar af dekdopjes. we denken zelf dat het komt door vervoer.
Pluspunten
Snelle en correcte levering
VerbeterpuntenGeleverde stoelen hebben andere kleur dan die we op de website hebben besteld.
Beste Mevrouw/ Meneer, Bedankt voor je feedback. Wij nemen de tip zeker mee om in de toekomst te verbeteren. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Tuinmeubelland
Pluspunten
Super blij mee
2 De Donge
Dronten 8253PT
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer