Netjes en snel

Snel en netjes afgeleverd

Mooie showroom, goede website, snel bezorgd!

Ik heb eerst een kijkje genomen in de mooie en uitgebreide showroom van Tuinmeubelland in Dronten. Daarna heb ik de tuintafel van mijn keuze op de website besteld. Drie dagen later werd de tafel al bezorgd. Alles netjes verpakt. Topservice!

Super snelle levering

Levering precies zoals afgesproken. Snel, volledig en goed verpakt. Prachtige tuinset!

Superslechte ervaring

We probeerden mee te denken door alles in één keer te laten bezorgen omdat stoel niet op voorraad was. Uiteindelijk maanden moeten wachten omdat onze set ondertussen aan iemand anders was verkocht met de smoes 'foutje in ons voorraad systeem.' Om toch nog voor augustus een tuinset te krijgen hebben we maar een andere besteld. Oh ja, de ene week beloven dat het een week later bezorgd wordt, ons laten betalen en het een dag voor levering weer uitstellen......

Goed product, netjes geleverd.

Prima (zoals dat eigenlijk hoort, maar te vaak niet voorkomt...)

Makkelijke site, prijs gebruikelijk, product prima en keurig en op de aangegeven tijd geleverd.

Prima parasol ontvangen

De parasol voldoet aan de verwachtingen! Hij is stevig, goed te zwenken en uit te draaien. Had echter voor jullie site gekozen ivm de levertijd maar die werd flink overschreden. Hij kwam pas 5 dagen later binnen en dat was erg jammer. Degene die hem kwam brengen was wel erg behulpzaam en aardig. Zou als ik jullie was alleen iets doen aan de gegarandeerde levertijd.

Levering

Super tevreden. Heb in totaal 4 bestellingen gedaan en deze zijn allemaal keurig op de afgesproken dag geleverd. Tuintafel met speciaal vervoer geleverd en door zeer vriendelijke medewerkers gemonteerd.

perfect

Zoeken, bestellen en volgende dag ontvangen.

Fijn geholpen door klanterservice

Goed geholpen mag wel wat sneller

Snel geleverd!

Prachtige degelijke tuinstoelen in een mooie groene kleur voor een scherpe prijs! Aanrader!

Prima webshop! Snelle levering.

retourneren duurt erg lang.

heb inmiddels ruim 2 weken geleden al een retour aanmelding doorgegeven maar nog steeds niks gehoord.

Prima producten maar geen respons bij klachten

Inmiddels al aardig wat besteld bij tuinmeubelland. Mooie producten en nette prijzen. Helaas kwam het blad van de tuintafel beschadigd aan. 1 week en twee mailtjes verder nog steeds geen enkele reactie. Erg vervelend!

Super ervaring!

Op en top service! Ieder moment werden wij op de hoogte gesteld van wanneer onze bestelling zou geleverd worden. Levering was héél stipt op tijd en de bezorger zelf héél vriendelijk! We zijn super tevreden over onze bestelling en zouden het zeker iedereen aanraden.

uitstekend

uitstekende service en ervaring, op tijd geleverd, volgens afspraak.

Goed verpakte levering.

Tafel besteld zelf in elkaar gezet om lekker te kunne Bbq en.

Alles conform afspraak

Prima product En de klantenservice was zeer betrokken. Een pluim voor haar

Snelle en goede levering

Zeer tevreden, je krijgt wat je besteld

helemaal top

super mooie lounge set geleverd gekregen. Geweldige service.

Ik ben netjes en snel geholpen.

Dat alles keurig en snel is behandeld en bezorgd.

Goed en professioneel geholpen.

Goed en professioneel geholpen.

Besteld en twee dagen later bezorgd Heel tevreden

Snelle levering, prima product!