Mooie aanbieding, duidelijke communicatie omtrent levering en snel geleverd. Kortom uitstekend!

Beste Annuska, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Uitstekend!!

Mooie zaak, ruime keuze uit kwaliteitsproducten tegen scherpe prijzen, vriendelijk personeel en perfecte bezorgservice door vriendelijke en behulpzame chauffeurs!

Beste Paul, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Klacht tafel prima afgehandeld

Zeer correct geholpen

Beste Karel Stricker Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Helemaal fantastisch

Snelle levering en hele duidelijke communicatie. Vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Beste Marja Weijden, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Ik wacht nog op een reactie ? Heb nog nies gehoord op mijn klacht/ruil/retour

Ik heb een tuinkleed besteld en ontvangen, prachtige kwaliteit maar verkeerde kleur, wil dus graag ruilen of retour en opnieuw bestellen, maar wacht al 5 dagen op een reactie uberhaupt.

Beste Esther, Bedankt voor uw bericht. We zien dat uw bericht inmiddels in behandeling is genomen en het netjes voor u opgelost wordt. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Mooi snel geleverd

Mooi snel geleverd en product zoals verwacht. Goedkoopste van internet.

Beste, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Schitterend

Vlotte levering, zeer zorgvuldig, veel succes

Beste Liliane, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Geweldige service.

In 2014 heb ik een parasol gekocht van het merk “Hawaii” bij de firma Plaggenmarsch. Dit bedrijf is door jullie overgenomen. Het doek van de parasol moest worden vervangen. In Hardenberg was geen passende doek aanwezig. Daarom is er een mail gestuurd naar andere bedrijven van Tuinmeubelland. Na enkele dagen kreeg ik bericht dat in het magazijn van een filiaal enkele parasoldoeken voorhanden waren. Het parasoldoek werd gratis thuisbezorgd. Prima service.

Beste Jakop, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat het op deze wijze voor u opgelost kon worden. Weer veel plezier van uw parasol! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Toppie

Supert

Beste José, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Alles prima

Beste Enno, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Kapotte kussenbox ontvangen en al 4 dagen geen reactie klantenservice ontvangen

Kussenbox geleverd gekregen als B keus die mogelijk en krasje kon hebben. Blijkt gat en breuk te zijn, waardoor functionaliteit (waterdicht) ontbreekt. Alleen digitaal te melden bij klantenservice. Al vier dagen geen reactie terwijl er nu een grote doos met kapotte box in huis staat

Beste Kennard Bos, Vervelend dat de kussenbox met deze schade geleverd is. De klacht is inmiddels in behandeling heb ik vernomen. Hopende en er van uitgaande dat het netjes voor u wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede service tot de levering

In de winkel in Dronten een leuke loungeset en tuinbankje besteld, waarbij wij goed werden geholpen. Helaas ging het tijdens de levering van de producten mis. De loungeset was blijkbaar al té vaak uitgeleverd. Geen bericht vooraf, alleen het tuinbankje werd geleverd en ik als klant kon er achteraan waar de loungeset was. Toen bleek dat zij deze niet meer konden leveren. Geen communicatie en ook geen excuus of oplossing aanbieden voor de fout die is gemaakt.

Beste Charina, Bedankt voor uw bericht. We vinden het heel erg spijtig om te lezen dat de communicatie zo verlopen is en u niet op de hoogte bent gesteld dat de set niet meer leverbaar was. We zullen dit intern bespreken, we begrijpen dat dit heel erg vervelend is om zelf te moeten constateren. We wensen u alsnog wel veel plezier van uw tuinbank. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angela

teleurstellende winkelervarig

levering liep veel vertraging op; slechte communicatie vanuit klantenservice, wel tevreden met uiteindelijke levering van het product

Beste mevrouw de Wolff, Wat jammer en vervelend te lezen dat de communicatie niet naar tevredenheid was en de levering vaak vertraagd, onze excuses hiervoor. We wensen u alsnog wel heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Vriendelijk personeel, prima loungeset gekocht voor een goede prijs en gratis thuisbezorgd op de afgesproken tijd.

Beste Karin, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede informatie en uitleg wat de mogelijk heden zijn in de winkel. Luisterd goed naar klant.

Beste Hennie, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Is heel goed

Is goed

Beste Annemarie, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Vriendelijk maar niet adequaat

Euvel niet opgelost Nieuwe stoel heeft mankementen wordt niet vervangen Reparatie is mislukt Klanten service doen hun best Helaas niet met het gewenste resultaat

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Jammer te lezen dat de klacht helaas nog niet opgelost is. Vanuit onze klantenservice heb ik vernomen dat de klacht nog in behandeling is en in overleg met de leverancier een passende oplossing geboden wordt. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Kan beter

Verkoop van een tuinmeubel set was goed geregeld Maar we hebben er wel 8 weken op moeten wachte

Goedemiddag, Wat jammer dat u zo lang heeft moeten wachten op uw aankoop, excuus voor het ongemak. We wensen u alsnog wel heel erg veel plezier van de set. Met vriendelijke groet, Angela/Tuinmeubelland

Drama

Kwaliteit slecht. Klantenservice extreem slecht. Gewoon een enorme slechte klantervaring. Nooit meer voor ons (en onye vrienden !!!)

Beste Niels, We vinden het heel erg spijtig omj te lezen. Onze excuses voor deze ervaring, als we nog wat voor u kunnen betekenen, onze klantenservice staat voor u klaar. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Super gezellig en leuk geholpen. Top

Beste Tjitske Storm, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Super tafel en heerlijke stoelen

Beste Annika, Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw tuinset. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Super goed geholpen

Goed personeel en goed geholpen

Beste Jan, Bedank voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Angela/ Tuinmeubelland

Heel fijn geholpen?!

Kevin heeft ons advies gegeven en was erg kundig en gastvrij

Beste Irma, Bedankt voor uw positieve review, leuk om te lezen! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Doen wat ze zeggen

Eerlijk, snel en klant vriendelijk is mijn ervaring! Mooie en goede kwaliteit meubels

Beste Alice, Bedankt voor uw positieve review. We wensen u heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Kan niet beter

Ze hadden een kleine fout gemaakt maar ze hebben het geweldig opgelost we zijn zeer tevreden met onze relaxstoelen

Beste Mariët, Bedankt voor uw mooie cijfer, een 10! Jammer van het foutje, maar fijn dat het opgelost is. We wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland