alles volgens afspraak! Top!

Eerst via mail gepolst naar info ivm tuinparasol, dezelfde dag nog antwoord. Daags nadien telefonisch besteld, zou twee dagen nadien geleverd worden: alles verliep zoals afgesproken, vervoerder avond voordien tijdslot doorgegeven, kortom: TOP!

Beste Hilde Pauwels, Bedankt voor uw zeer positieve review! Heel veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Angela/ Tuinmeubelland

Goeie service

Te weinig onderdelen in de verpakking en een onwerkbare bout. Opbouw instructies hadden wel iets duidelijker gekund

Beste Els, Wat jammer dat er niet voldoende onderdelen in de verpakking zaten en de beschrijving niet duidelijk genoeg was, excuus hiervoor. Hopende dat alles netjes voor u opgelost is. Alsnog wel heel veel plezier van uw aankoop en bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Uitstekend.!!

Probleem met afhaaladres. Prima opgelost…!!

Goedemiddag, Bedankt voor uw zeer positieve review! Fijn dat het probleem met het afhaaladres opgelost is. Met vriendelijke groet, Angela/ Tuinmeubelland

Perfect!

Mooi buitenkleed besteld via bol.com bij tuinmeubelland. Levering verliep vlot en hiervan werd ik ook goed op de hoogte gehouden. Het kleed voldoet zeker aan mijn verwachting. Dit was voor mij de 2de keer dat ik hier bestelde maar zeker niet de laatste.

Beste heer, mevrouw Laan, Bedankt voor uw zeer positieve review, leuk om te lezen! Hopelijk tot ziens, en veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Heel lang op zoek naar een vervangend doek voor mijn parasol.. ze hebben me geholpen met de juiste te bestellen en de volgende dag had ik deze ontvangen.. met het filmpje op de site de doek van mijn parasol in nog geen 10 minuten vervangen!!!

Beste Brendy, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat we u op deze manier zo goed konden helpen. Weer heel veel plezier van uw parasol. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

goede ervaring van bestellen tot en met levering.

Uitstekend, zoals het zou moeten zijn.

Beste Vincent, Bedankt voor uw zeer positieve review, leuk om te lezen! Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Goede en snelle levering

Loungeset besteld via de site en de volgende dag werd deze al bezorgd. Set was goed verpakt. Snelle en goede service.

Beste Judith, Bedankt voor uw positieve beoordeling, een 10! Leuk om te lezen. We wensen u heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela /Tuinmeubelland

Kwaliteit

Deze parasol is van erg goede kwaliteit staat stevig en is erg mooi. De levering is allemaal soepel verlopen.

Beste Rutger, Bedankt voor uw positieve review! Heel veel plezier van uw parasol. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Super deal!!

Ik heb het woordSUPER al genoemd

Beste Pieter van Tienderen, Wat een super mooie review, hartelijk dank hiervoor. We wensen u heel veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

nvt

nvt

Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Zoals een webwinkel hoort te zijn

Snelle en correcte levering

Beste Astrid, Wat een mooi cijfer geeft u ons, een 10! Hartelijk dan voor uw review, leuk om te lezen. Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Netjes geregeld goede prijs kwaliteit

Kan alleen positief zijn. Op tijd geleverd. Prima kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden met onze loungeset.

Beste Ilse Verbeek, Bedankt voor uw mooie review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u heel veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Klachten afhandeling duurt erg lang

Knop van parasolhendel was afgebroken bij aflevering, nu 3 weken later nog nik gehoord over afhandeling, terwijl je gewoon een nieuwe kunt opsturen

Beste Ronny Kraaij, Bedankt voor uw bericht. We vinden dit heel erg spijtig om te lezen. Wat we kunnen zien in het systeem is dat er vandaag een pakketje bij u geleverd wordt met het vervangende onderdeel. Hopende dat u nu kunt genieten van de aankoop. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Snelle levering, slechte klantenservice

Erg tevreden met m'n loungeset. Hele goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering! Helaas wel een kromme leuning, waar ik geen reactie op krijg.

Beste Michelle, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de set. Vanuit de klantenservice heb ik vernomen dat de klacht inmiddels naar tevredenheid is opgelost. We wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela/ Tuinmeubelland

Prima bedrijf, wordt netjes op de afgesproken tijd geleverd.

Beste Rianne, Wat een mooie review voor ons, een 10, hartelijk dank daarvoor! We wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Wordt aan het lijntje gehouden

Onlangs heb ik een tuinset gekocht bij Tuinmeubelland in Cruquius. De service door het winkelpersoneel was goed en de tuinset zou een week na koop geleverd worden. Ik heb mijn werk en een doktersafspraak verzet om de tuinset in ontvangst te kunnen nemen. De dag voor aflevering werd ik gebeld dat er een fout was gemaakt en de tuinset pas over twee weken geleverd kon worden. Twee weken later werd ik, de dag voor de nieuwe leverdatum, gebeld dat de levering wederom vertraagd was, nu 5 weken extra door vertraging van de container. Ik had weer afspraken verzet en een vrije dag opgenomen om thuis te kunnen zijn. Dit zou betekenen dat ik de helft van de zomer zonder tuinset zit. Na lang twijfelen heb ik toch besloten om de koop niet te ontbinden, omdat de set wel erg leuk was. Nu zag ik echter op de site dat de leverdatum weer later werd. Omdat ik tot heden elke keer op het laatste moment hiervan op de hoogte werd gesteld besloot ik zelf te bellen om te vragen of dit klopte. Dit bleek het geval te zijn. Ik heb gevraagd of ik compensatie kon krijgen voor de verhindering en ze zou navragen wat er mogelijk was. Na overleg met de manager werd mij verteld dat ik een bon van 50 euro kon ontvangen. Naast dat dit een compensatie van 3% is, wil ik niks meer bij dit bedrijf kopen. De frustratie is te hoog opgelopen en een waardebon van 50 euro voelt alsof ik niet serieus word genomen. Ik begrijp dat vertragingen erbij horen, maar 2 maanden vertraging is al lang geen 'redelijke termijn' meer. De klantenservice was ontzettend wisselend in behulpzaamheid en vriendelijkheid. Elke keer dat ik belde zou ik teruggebeld worden, maar elke keer moest ik er zelf weer achteraan. Na 3 keer vertraging en 6 telefoontjes die niets oplosten hoop ik dat deze review de boodschap wel overbrengt. Ik hoop dat u contact met mij opneemt.

Beste Nikki, Bedankt voor uw review. We vinden dit heel erg spijtig om te lezen. Onze klantenservice neemt z.s.m. contact met u op, om samen tot een passende oplossing te komen. Onze excuses voor de vele vertragingen, er vanuitgaande dat u snel bericht krijgt vanuit onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Hartelijk dank voor de positieve review en graag tot ziens bij Tuinmeubelland! Groeten Angela / Tuinmeubelland.

Snel

Een tuinset al na 1 dag leveren is supersnel.

Hartelijk dank voor de positieve review en graag tot ziens bij Tuinmeubelland! Groeten Nienke / Tuinmeubelland.

Heel goed geholpen en zwembad was netjes en op tijd bezorgd.

Goede service en vriendelijk personeel

Loungeset en parasol gekocht in Dronten. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de service daar! Snelle levering! Kwalitatief ook mooie spullen! Zeer tevreden!

Snelle correct levering en zeer goed verpakt ! Blij met de aankoop

Correct en snel geholpen

Goede informatie en zeer behulpzaam

Uitstekende service en klantgerichtheid.

Vloerkleed online besteld, deze na contact kunnen omruilen voor een die meer naar onze smaak is. Telefonische communicatie, communicatie per mail correct en snel. Behulpzame medewerkers ook in de winkel. Kortom fijne ervaring!

Hartelijk dank voor de positieve review en fijn dat het is opgelost. Graag tot ziens bij Tuinmeubelland! Groeten Nienke / Tuinmeubelland.

Prima, prijs had scherper gekund, wel snel geleverd