Tevreden met de bestelling en levering

Hartelijk dank voor de positieve review en graag tot ziens bij Tuinmeubelland! Groeten Nienke / Tuinmeubelland.

geweldige service

Wij werden duper goed en vriendelijk geholpen kregen direct koffie aangeboden en konden op kns gemak alles bekijken

Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

vriendelijk, gastvrij en behulpzaam

De tijd om verschillende opties uit te proberen, te vergelijken en te bespreken. De levering van de set was op tijd en goed afgeleverd. Wij zijn blij!

Niet geleverd zoals afgesproken

Tweede pinksterdag bij de locatie in Dronten geweest. We hebben daar een loungeset gekocht. Met de medewerker afgesproken dat de set vandaag geleverd zou worden. In de ochtend geen email ontvangen met de verwachte bezorgtijd. Dan maar even bellen met de klantenservice. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat de loungeset niet is meegegeven aan de bezorger en dat ze een dag later komen. Voor niks een dag vrij genomen. Tot nu toe een slechte ervaring met het bedrijf... Je hebt al betaal dus de service hoeven ze niet meer zo hoog te houden.

Beste Rick, We vinden het heel erg spijtig om te lezen dat u de levering niet ontvangen heeft op de gewenst en aangegeven dag, onze excuses hiervoor. Van mijn collega van de klantenservice heb ik vernomen dat uw bestelling morgen bij u geleverd gaat worden. We gaan er vanuit dat u dan ook dit weekend nog kunt genieten van uw aankoop. Nogmaals onze excuses voor de vertraging in levering. Met vriendelijke groet, Angela/ Tuinmeubelland

Extra service is te makkelijk geld verdienen. De oplossing daarna nog matiger.

Onlangs een zweeparasol (incl. voetstuk en hoes) gekocht. Bij aankoop 49,- extra betaald om het in de tuin te plaatsen en dat de verpakkingen (dozen en plastic) wordt meegenomen. Bezorger is van deze extra service niet van bewust wanneer hij nabelt met een collega, geven ze aan het nooit doen en zet het voor de deur. Hiervoor de klantenservice gebeld die intern gaat overleggen. Uiteindelijke zelf moeten uitpakken, in elkaar zetten (wat tijd kost) en de rommel wegwerp-klaar opruimen. Later wel teruggebeld (wat op zich netjes is), maar in plaats van het geld terug, geven ze de bezorger de schuld dat ze niet goed hebben begrepen en komen ze vanmiddag terug het papier en plastic op te halen. Kortom, de extra service is wel makkelijk verdiend voor alleen de verpakkingen op te halen en weg te gooien. Review over of het product zelf het kwalitatief goed doet volgt.

Beste Aaron, Bedankt voor uw review. We vinden het spijtig te lezen dat de levering niet gegaan is zoals afgesproken, onze excuses hiervoor. Uiteraard prettig dat het verpakkingsmateriaal en de pallet nog opgehaald zijn, maar dat neemt niet weg dat u natuurlijk zelf alles heeft moeten uitpakken. Nogmaals excuses hiervoor. We hopen dat u desondanks veel plezier mag hebben van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

product besteld via bol.com

uiteindelijk niet geleverd.., wel allerlei mails ontvangen met vermelding van leverdag.. Na zelf informeren blijkt product helemaal niet meer op voorraad te zijn en word ik verzocht zelf de bestelling te annuleren..

Beste heer Schäffers, U kunt het beste even contact opnemen met onze klantenservice, dit kan via [email protected] of via het telefoonnummer 088-6600200. We zien in uw bestelgegevens namelijk geen bestelling die gedaan is via BOL.com Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

In de shop prima. Antwoord op mail, geen reactie.

In de shop (Cruquius) prima geholpen. Parasol van €650 gekocht. Bij levering bleken er vier bouten en vulringen te ontbreken. Heb Tuinmeubelland hier per mail van op de hoogte gebracht, met daarbij de aankoop bonnetjes van de Gamma, waar ik zelf de ontbrekende onderdelen heb moeten kopen. Je wil het dan ook klaar hebben. Tot op deze dag geen enkele reactie mogen ontvangen. Het is weer duidelijk dat klant koning is, tot dat er betaald en geleverd is. Poor show. Heb nog een Loungeset nodig, maar helaas niet meer bij Tuinmeubelland.

Beste heer van der Post, Bedankt voor uw review. Jammer te lezen dat u deze ervaring heeft, excuses hiervoor. Op dit moment is het erg druk op onze klantenservice en is de reactietijd langer dan verwacht. Ze doen hun uiterste best u zo spoedig mogelijk reactie te geven. We hopen dat u des ondanks veel plezier mag hebben van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela /Tuinmeubelland

Snelle service, op zaterdag een set gekocht in de winkel en die werd de dinsdag erna al geleverd. Erg jammer was dat er een beschadiging was ontstaan tijdens transport, we hebben daarom een week langer moeten wachten op het vervangende deel. Ook dat was snel geregeld en nageleverd, maar toch jammer dat het niet in 1x goed ging.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Jammer dat inderdaad niet in 1x goed ging maar fijn dat het opgelost is. Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens. Angela / Tuinmeubelland

Afspraken zoals beloofd

Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens. Angela / Tuinmeubelland

Goed geholpen met onze kussenset

Een hoop gebel maar toch gelukt uiteindelijk. Bedankt Richard

Leuke degelijke tuinmeubelen snel geleverd

Snel en goed geleverd

Besteld en kon zelf een datum uit zoeken voor de levering heel fijn.mijn loungeset kwam ook precies op de datum.echt een mooie set.hier voor bedankt

Je wordt er netjes geholpen

Volgens afspraak geleverd

Geen slechte keuze om daar iets te bestellen

Vriendelijk personeel en snelle service

We zijn vriendelijk behandeld en veel keuze voor een goede prijs. Donderdag gekocht en maandag al geleverd. Aanrader!

Tevreden.Alleen kreeg ik een aanmaning, terwijl ik netjes om rekening had gevraagd. Toen ik de aanmaning kreeg,en ik aan gaf dat ik daar al netjes om had gevraagd. Kreeg ik als ant sorry maar ik moest wel even gelijk betalen. Terwijl ik eerst had betaald,en toen de mail verstuurd had.Kijk dan eerst even of de klant heeft betaald. Ik gaf aan dat ik eerst had betaald,daarna mail had verstuurd, Kreeg ik geen antw op helaas…..

Goedemiddag, Wat vervelend dat het met de betaling niet zo netjes is gegaan, excuus hiervoor. Hopende dat u wel veel plezier mag hebben van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Aardig personeel en kundig

Prettig personeel. Kreeg goed antwoord op al mijn vragen.

superfijn geholpen, en goed geadviseerd.

Fijne verkoper

Super snelle en goede service!

Zie boven

vlotte en goede service

op zaterdagmiddag even langs geweest, mooie stoelen gevonden en gekocht. dinsdag morgen gelijk gebracht. goed geholpen door verkoopster. fijne sfeer

Mooie stoel en snelle levering

Mooie hangstoel en makkelijk te monteren en snelle levering

Levering was goed, alleen vies en beschadigd

Ik wilde pas een review schrijven als mijn klacht was afgehandeld. Maar ik hoor al meer dan een week niets. Onze parasol was vies en beschadigd geleverd. Ik heb daar een melding van gemaakt maar verder niet meer vernomen.

Beste Victor, Excuus dat u nog niets vernomen heeft op uw klacht. Het is momenteel erg druk op onze klantenservice. Uw klacht is in behandeling genomen en u zult binnen enkele werkdagen een reactie ontvangen. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Vriendelijk geholpen & snel bezorgd

Ruime keus tegen redelijke prijzen.

Levering via onderaannemers kan beter

Mooi loungeset gekocht en prima geholpen in de winkel. De levering via externe vervoerders die weer een onderaannemer gebruiken moet beter. De beloofde track en trace mail op het beloofde tijdstip is niet gekomen. Gebeld met de klantenservice waar het spoor doodliep. Zelf een paar keer achter de levering moeten aanbellen. Uiteindelijk is het loungeset 2 dagen later bezorgd en stond de vervoerder zonder aankondiging eveneens voor de (gesloten) deur. Tuinmeubelland vraagt je thuis te blijven op dag van levering maar dat kan uiteraard niet zoveel dagen achter elkaar.

Beste Karin, Wat vervelend dat het zo mis is gegaan met de levering, excuses hiervoor. We hopen dat u ondanks alles wel kan genieten van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela/ Tuinmeubelland

Mooie parasol, snel geleverd

Vriendelike verkoopster, duidelijke uitleg, snelle levering van parasol met voet