Levering via onderaannemers kan beter

Mooi loungeset gekocht en prima geholpen in de winkel. De levering via externe vervoerders die weer een onderaannemer gebruiken moet beter. De beloofde track en trace mail op het beloofde tijdstip is niet gekomen. Gebeld met de klantenservice waar het spoor doodliep. Zelf een paar keer achter de levering moeten aanbellen. Uiteindelijk is het loungeset 2 dagen later bezorgd en stond de vervoerder zonder aankondiging eveneens voor de (gesloten) deur. Tuinmeubelland vraagt je thuis te blijven op dag van levering maar dat kan uiteraard niet zoveel dagen achter elkaar.

Beste Karin, Wat vervelend dat het zo mis is gegaan met de levering, excuses hiervoor. We hopen dat u ondanks alles wel kan genieten van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela/ Tuinmeubelland

Mooie parasol, snel geleverd

Vriendelike verkoopster, duidelijke uitleg, snelle levering van parasol met voet

Hartelijk dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot ziens. Angela / Tuinmeubelland

Aan alle afspraken voldaan

Keurig en vriendelijk tewoordgestaan.

Net als vorig jaar bij de tuinset deze stoelen keurig bezorgd. We zijn er heel blij mee. Het enige probleem is dat we niet weten waar we met het pallet heen moeten…

Goed product helaas beschadigd

De banden om de verpakking waren door de doos getrokken. Hierdoor waren 2 plastic randers beschadigd. 1 kon ik optimaal herstellen maar de 2de niet volledig. Toch in elkaar gezet want retour sturen was heel lastig. Nu sluit op 1 hoek de deksel rand niet volledig. Jammer. Weet niet of het door leverancier of vervoerder is veroorzaakt

Beste Andre, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de deksel van uw opbergbox niet goed sluit. U kunt het beste even een e-mail sturen naar [email protected] en een foto bijvoegen. De klacht zal dan in behandeling genomen worden en netjes voor u opgelost worden. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Geweldig advies en wat een vriendelijk team

Super tevreden hoe we geholpen zijn en kregen ondanks de drukte koffie aangeboden ! Waar maak je dat nog mee…. Aankoop moet nog gemonteerd worden maar dat zal vast goedkomen.

Ronduit slechte service

Na 3 mailtjes naar aanleiding van een scheef frame van een van de bankjes na ruim een week nog geen reactie.

Beste heer, mevrouw Troost, Excuus dat de reactietijd langer is op dit moment. We zien dat u wel een nette oplossing geboden heeft gekregen en het voor u opgelost wordt. Alsnog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Worst customer service ever – €3,000 sofa delivered damaged

Legitimately the worst customer service I have ever experienced. My €3,000 outdoor sofa was delivered damaged. I spent nearly a month trying to get it repaired (they initially offered me €150 as compensation). Finally, they scheduled a pickup. The driver never arrived. They scheduled another pickup. I never received a confirmation email. When I called, they told me I wasn't on the schedule. Only after threatening legal action did a driver arrive to pick up the sofa. The sofa was gone 9 days now. It was supposed to be delivered May 26. I called on May 25 to make sure. What a surprise: the sofa was not at their delivery center. Only after (again) threatening legal action did they send me an entirely new piece for the sofa, which was delivered nearly a month after I started the return/repair process. I will never spend a cent at Tuinmeubelland again.

Dear Adam, We are sorry to read that you had this experience with our customer service. Hope it is now resolved for you. We hope that you can now enjoy your lounge set. Yours sincerely, Angela / Tuinmeubelland

Vriendelijke en professionele medewerkers

Groot assortiment, geen opdringerige personeel, je krijgt de tijd om zelf te beslissen en prijs/kwaliteit is in orde.

Loungeset looks nice, but cushions are too small

Back supporting cushions are too small in size and volume. You can feel the metal frame with your back throughout the cushion.

We are sorry to read that you are not satisfied with your cushions. You can send an e-mail with photos to [email protected] Angela /Tuinmeubelland

Ik raad het niet aan

Ik heb een loungeset gekocht. De poot van de bank stuk aangekomen, tafel helemaal gekrast. Meubel lijkt wel tweedehands. Netjes gebeld over 1 week zijn ze gekomen om een nieuw hoek element te brengen. Netjes geopend, helaas overal waren er krasjes. Weer gebeld hebben ze de bezorger een lak gegeven om die krasjes weg te halen. Hij heeft het hier en daar gesmeerd helaas heb ik een dik laag overgehouden. Slechte product raad het niemand aan

Beste Suna Kartal, Wat jammer dat de loungeset beschadigd is geleverd en na omruiling nog steeds schade had, excuus hiervoor. Indien u het niet eens bent met de oplossing kunt u het beste nogmaals even contact opnemen met onze klantenservice [email protected]. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Prima prijs, prima levering

Tuinmeubelland was voor mij een van de goedkoopste bedrijven en daarnaast hebben ze ook nog eens snel en goed geleverd.

super aardige verkoper

netjes geholpen door de verkoper.ze laten je ook rustig kijken.en dringen je niks aan .prima ook de bezorging raad deze winkel echt aan in dronten.

tot zover o.k.

in afwachting van een snelle dsuidelijke positieve reactie op de vraag mbt retourneren artikel, niet kosteloos?

Zouden terug bellen

Ik heb 2x gebeld en men zou mij terug bellen tot 2x niet gebeurd Na 3 weken komen ze mijn defecte bank ophalen

Beste Rob, Jammer om te lezen dat de oplossing van uw klacht langer geduurd heeft dan verwacht/gehoopt. Hopende dat u na bezorging van de bank (1juni), kunt genieten van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Geweldige service bij aankoop en aflevering

De service in de winkel was helemaal prima maar ook de bezorging is klantvriendelijk

Alles goed geregeld en uitleg en de tijd die aan je besteed wordt

Goede ervaring staat al in de hier boven geschreven. Dat spreekt voor zich zelf en een aanrader.

In de shop en online: topservice

We hebben in de nieuwe shop in Cruquius een zeer goed advies gekregen over de tuinset die we wilden aanschaffen. Staat bijna 12 van de 24 uur in de zon. Kiki heeft ons heel duidelijk uitgelegd wat dat betekent voor het onderhoud. In de shops van Tuinmeubbelland krijg je eerlijk advies op basis van de tuin/het balkon waar je jouw favoriete set wilt zetten. Toppers, ook in levering.

PRIMA GEDAAN

GOEDE UITLEG GEHAD IN DE WINKEL ,DAARNA THUIS BESTELD EN 2DAGEN STOND ALLES IN DE TUIN

Correct, aantrekkelijk geprijsd en snelle levering

Zeer aantrekkelijk om bij tuinmeubelland de spullen te bestellen

Superservice!

Schroeven ontbraken. Gebeld en montageset is gelijk opgestuurd. Verder goede prijs en snelle levering.

Geweldige service, zowel bij de helpdesk als in Dronten

9 jaar oude doek van onze Hawaii parasol deze winter opgegeten door de muizen. Zowel dankzij die voortvarende klantenservice als de uiterst vriendelijke personeelsleden van de vestiging Donten een nieuw doek gekocht. Zeer behulpvaardig en deskundig. Aanbevolen!

Duidelijke website

Duidelijke website en eenvoudige afhandeling. Bestelling volgen is goed geregeld.

Mooie parasol, goede bezorging.

Ben zeer tevreden met mijn zweefparasol, robuuste kwaliteit eenvoudig te monteren. Supervriendelijke bezorgen ook, bezorging was ook goed te volgen. Enige minpunt is dat toen ik de winkel vroeg naar deze parasol de medewerker mij meenam naar een parasol die kon kantelen dus nam ik aan dat deze dat kon maar nu ik de parasol thuis heb kan deze niet kantelen. Nu heb ik dat ook niet nodig ivm de ruimte en ik heb gekeken op internet en ik heb de juiste prijs betaald dus eigenlijk ook geen issue maar dit is de reden dat ik geen 5 sterren waardering geef.

Vriendelijk personeel, mooie winkel

Vlotte behulpzame jongeman die ons heeft geholpen.. heeft nog wel wat te leren maar komt er zeker wel.. verder zeer tevreden met ons product die wij gekocht hebben.. netjes geleverd aan huis zoals afgesproken

De Donge 2

8253PT Dronten