goed en klantvriendelijk

vriendelijk en klant gericht en snelle afwerking

sneller levering

keurig verpakt

Perfect resultaat, snelle levering

Geinformeerd of graveren op onderkant ook mogelijk was. Snelle reactie van kristalglas, duidelijke instructies over wat aan te leveren. Nog telefonische controle over juiste keuze karaf (meerdere karaffen op voorbeeld afbeelding). Binnen een week geleverd, goed verpakt en prachtig resultaat. Zeer tevreden.

Alles was naar zin

Alles netjes op tijd en mooie glazen

Snelle levering, mooie karaf, aangename prijs

Ik ben zeer tevreden

Alles super

Es war alles ok und eine schnelle Lieferung..Dankeschön

Super klantenservice

Goede communicatie en denken mee om het gewenste voor elkaar te krijgen! Heel erg tevreden.

Glazen van Kristalglas, dat is kristalhelder.

Prachtig assortiment, scherp geprijsd. Waar ik me even zorgen maakte over of mijn bestelling wel intact aan zou komen, bleek dit niet nodig. Uistekend, breukvrij verpakt. Prachtige glazen. Aanrader!

Eine sehr erfahrene gute Firma.

Schnelle Lieferung. Die Gläser sind sehr gut angekommen. Aber eins bei der Lieferung ist zu Bruch gegangen. Wobei der Lieferant schuld ist. Aber trotzdem alles sehr nett und alles gut geklappt. Das zerbrochene Glas wurde direkt ersetzt. Super Leistung.

geen levering gehad

Op de site stond dat er één kristallen vaas op voorraad was en dus besteld en afgerekend. De bestelling is door kristalglas geannuleerd omdat er geen voorraad was. Het bedrag is terugbetaald.

klantgericht

Prima meegedacht en op tijd was de bestelling klaar en mooi uitgevoerd

Geweldig!!

Mijn bestelling is echt heel stijlvol en voldoet aan alles wat ik ervan had verwacht en gehoopt. Klasse!!!

Artikel so wie beschrieben

Alles bestens

Snelle levering en klantvriendelijke aanpak

Ik had op korte termijn een gegraveerde set nodig. De medewerkers hebben mij uitstekend geholpen en het product is zoals gewenst en op tijd aangekomen. Zeer positief!

Prachtig

Duidelijke communicatie en afwerking. Denken mee om er voor te zorgen dat je een mooi product ontvangt.

Heel mooie karaf

Prima contact, goeie service en uiteindelijk een mooi gegraveerde karaf ontvangen. Perfect verpakt.

Prima service, mooi kristal

Goede service en snelle levering, de bestelde karaf is prachtig!

Goed verpakt en snel geleverd en juiste mooie glazen

Goed verpakt snel geleverd de juiste mooie onbeschadigde glazen

Leuk cadeau met snelle levering

Een mooie wijnkoeler met licht en geluid van Le Zen, jarige helemaal blij en dat op het laatste moment besteld en op tijd in huis!

Mooi , snel

Prachtige waterkan, snel geleverd

Enorm behulpzaam en klant vriendelijk

Ik kwam met een redelijk lastige casus, weinig tijd en een latige opdracht. Ik werd extreen goed en klant vriendelijk geholpen. Erg bednakt!!

Goed contact, snelle en betrouwbare levering

Na contact opnemen goed en vriendelijk geholpen. Snelle levering van gegraveerde glazen. Prima werk!

Had een probleem, meteen recht gezet

Response from the business owner

Beste Steven, Helaas heb je maar 1 adres ingegeven en daar is het naar toegezonden De verzending gaat volledig automatisch wat je zelf ingeeft, wordt ook uitgevoerd Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar wij zijn daar niet schuldig aan Als je sportief bent graag beoordeling herzien:) Mvgr, Kristalglas.nl Team

Product prima

Het product was prima. De bezorging liet veel te wensen over. Het werd, zoals ik had gevraagd, niet in Wierden bezorgd, maar in Enschede. Omdat er op die dag door iedereen thuis gewerkt wordt, moest ik op een andere dag speciaal naar Enschede.