Snelle, duidelijke communicatie

Hele fijne service en vriendelijk. Zeer tevreden met eindresultaat. Ook voor hele fijne lijntjes heel mooi.

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Kwamen keurig op tijd. Goed verpakt Mooie glazen

Prima, snelle levering

Snelle levering, product is hetzelfde als op de illustratie (photo). Heel tevreden met mijn aankoop.

Klantvriendelijk, meedenkend met klant & snelle service.

Goeie service, heldere communicatie, meedenkend, top!

Wij zijn uitstekend geholpen met schitterende glazen, aanrader!

Netjes op tijd en goed verpakt geleverd

Glas was goed verpakt. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en levering.

Degelijke gegraveerde producten

Wij hebben een karaf, vaas en voorraadpot besteld. Deze is door Kristalglas.nl prachtig gegraveerd. Wij zijn tevreden.

Snelle levering en keurig verpakt

Prijzen zijn goed koper en snel geleverd

Mooie glazen en goede levering

Snelle levering!

Voldoet aan de verwachting!

Goede en snelle levering. Product ziet er mooi uit.

Goede service , mooi product !

Goede service , mooi product !

Geweldig en oplossing gericht.

Nadat ik mijn bestelling had ontvangen bleek dat ik de verkeerde karaf gekregen had. Na een telefoontje en een mailtje binnen een paar dagen de juiste karaf binnen en de verkeerde kosteloos retour. Dik tevreden!

Mijn bestelde glaswerk prima verpakt en snel geleverd!

Ruime keuze in kwaliteitsglaswerk. Mijn bestelde glaswerk prima verpakt en snel geleverd!

Prachtige glazen, vlot geholpen, snelle beantwoording!

We hebben 8 mooi gegraveerde glazen afgenomen, we kregen op vragen ook in het weekeind snel een antwoord. Ze dachten goed mee over een vlotte levering. Toen er iets mis was gegaan door het transport bedrijf, loste kristalglas.nl het direct en kosteloos op, met de garantie ook deze zending nog op tijd te leveren. We zijn erg blij ermee en kunnen niet wachten de glazen als cadeau te geven!

Snelle levering, goed verpakt, mooie glazen

super geregeld, het pakket werd door kristalglas zelf afgeleverd, top!

op donderdag besteld en werd dinsdag persoonlijk afgeleverd. prachtig mooi logo en duidelijke belettering.

perfect

zeer accurate service

Topservice en prachtige kwaliteit!

Reageren snel en zijn zeer servicegericht!

In een woord fantastisch

Zeer mooie collectie, snelle verzending en uitstekende verpakking. Heel graag tot een volgende keer.

Super geregeld

Erg correcte afhandeling

Gewoon een prima webshop met mooie producten

Aantal glazen besteld en het duurde iets langer dan verwacht om ze te ontvangen maar geen man overboord. Producten waren uitermate goed verpakt dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Top, niets op aan te merken

Ik had 6 kristallen waterglazen met een kleurtje besteld. Bestelproces verliep vlot, spullen gingen meteen op de post, de zending was goed verpakt, in een grote doos met luchtkussenplastic. Goed beschermd dus. De glazen zelf zijn overigens ook erg mooi, chique!

8 glazen besteld. Helaas was er vertraging bij 4 glazen. Maar dit werd binnen een paar dagen heel helder en duidelijk gecommuniceerd naar ons. Goed geregeld