Mooie glazen snel geleverd

Hele leuke champagne glazen. Werden netjes en vlot geleverd.

Héél goede service, prachtig product

Voor het afscheid van 1 van onze directeuren hebben we een gegraveerde wijnkaraf besteld. De keuze op de site is ruim, de kwaliteit van de producten is heel goed en de gravure is prachtig. Tijdens de creatie van de karaf is er heel goed en prettig contact geweest. Heel blij met kristalglas.nl!

Ik heb het item nog steeds niet ontvangen.

Geen melding van bevestiging levering.

Volgens onze track en trace is het product netjes binnen de levertijd bij je afgeleverd Als dat niet zo is horen wij dat graag Kristalglas Team

Mooi kristal

Prachtig product verstuurd in een prima verpakking !! Snelle levering

Extreem vriendelijk personeel die ook nog eens snel en duidelijk reageren.

Dank je Pepijn, Goed om te horen dat je tevreden bent:) Mielo Kristalglas.nl

Helaas kwam het eerste karaf na verzending gebroken aan, echter daarna zeer vlotte en goede service om alsnog een aantal dagen later een nieuwe in ontvangst te mogen nemen. Goede service!

Hallo Nadine, Altijd erg leuk om te horen dat je tevreden bent, want daar doen wij het voor:) Tot een een volgende keer Mielo Kristalglas.nl

Sneller geregeld dan de website aangaf

Omdat ik zelf wat laat was begonnen zouden 5 dagen te lang duren om de bestelling op tijd in huis te hebben. Bij navraag werd het proces versneld en werd een mooie vaas, met gravure naar eigen design, na drie dagen bezorgd. Top!

Beste Mike, Bedankt voor je mooie beoordeling:) Mielo Kristalglas

Zorgvuldig verpakt aangekomen.

Top service!

Hele mooie champagne glazen gekocht en laten graveren. Het was een last minute bestelling en dit is geweldig opgepakt. Ze zijn goed bereikbaar en denken graag met je mee.

Mooi kristal en graveerwerk.

Mooie set champagne glazen besteld en deze laten graveren ter gelegenheid van het gouden huwelijk. Goed en veilig ingepakt. De service en contact was goed toen er wat mis ging en de glazen per ongeluk thuis geleverd werden zonder gegraveerd te worden en deze retour naar de grafeerder verstuurd dienden te worden.

Beste Rolph, Bedankt voor je mooie beoordeling en je begrip Hopelijk is het een mooi cadeau geworden Mvgr, Mielo Kristalglas.nl

Nooit ontvangen

Heb het pakket nooit ontvangen en krijg geen contact met het bedrijf

Ja heel vervelend het pakket is blijven hangen bij DHL zonder dat wij dit wisten Helaas was er geen contact door u met ons opgenomen maar alleen met DHL, maar momenteel zijn wij er volop mee bezig om het op te lossen Komt goed! Excuus voor het ongemak

Prachtige glazen! Snelle levering!

Mooie glazen en snel in huis.

Hallo Kelly, Bedankt voor je mooie beoordeling Is het altijd mooi om te horen Mvgr, Mielo Kristalglas.nl

Prettig contact en snel geleverd.

Prettig contact en snel geleverd.

goed en klantvriendelijk

vriendelijk en klant gericht en snelle afwerking

sneller levering

keurig verpakt

Perfect resultaat, snelle levering

Geinformeerd of graveren op onderkant ook mogelijk was. Snelle reactie van kristalglas, duidelijke instructies over wat aan te leveren. Nog telefonische controle over juiste keuze karaf (meerdere karaffen op voorbeeld afbeelding). Binnen een week geleverd, goed verpakt en prachtig resultaat. Zeer tevreden.

Alles was naar zin

Alles netjes op tijd en mooie glazen

Snelle levering, mooie karaf, aangename prijs

Ik ben zeer tevreden

Alles super

Es war alles ok und eine schnelle Lieferung..Dankeschön

Super klantenservice

Goede communicatie en denken mee om het gewenste voor elkaar te krijgen! Heel erg tevreden.

Glazen van Kristalglas, dat is kristalhelder.

Prachtig assortiment, scherp geprijsd. Waar ik me even zorgen maakte over of mijn bestelling wel intact aan zou komen, bleek dit niet nodig. Uistekend, breukvrij verpakt. Prachtige glazen. Aanrader!

Eine sehr erfahrene gute Firma.

Schnelle Lieferung. Die Gläser sind sehr gut angekommen. Aber eins bei der Lieferung ist zu Bruch gegangen. Wobei der Lieferant schuld ist. Aber trotzdem alles sehr nett und alles gut geklappt. Das zerbrochene Glas wurde direkt ersetzt. Super Leistung.

geen levering gehad

Op de site stond dat er één kristallen vaas op voorraad was en dus besteld en afgerekend. De bestelling is door kristalglas geannuleerd omdat er geen voorraad was. Het bedrag is terugbetaald.

klantgericht

Prima meegedacht en op tijd was de bestelling klaar en mooi uitgevoerd

Vrouwenweg 1

3864 DX Nijkerkerveen