Prachtige vaas

Omschrijving s volgens de advertentie. Snelle levering en goed verpakt. Erg blij met de vaas!

Snelle en correcte levering

goede service

2e keer dat ik hier heb besteld Goede webshop, netjes snel geleverd en mooie glazen

slecht

Glazen waren tijdens bezorging kapot gegaan, pakje retour en tot op heden geen geld terug!!

Beste Ruud, Het spijt ons dat er glazen beschadigd zijn aangekomen We hebben helaas van jou daarvan geen melding ontvangen (mail of telefoontje). We hebben ook geen glazen van je retour ontvangen. Naar wie heb je dit retour gezonden? Normaal gesproken vervangen wij de gebroken glazen en hoef je natuurlijk geen kapotte glazen retour te zenden Als je naar ons zou willen reageren dan graag via email info@kristalglas.nl, zodat we dit netjes kunnen oplossen Kristalglas team

Super vriendelijk personeel en een snelle service!

Makkelijk en overzichtelijk bestellen met een snelle levering. De website en klantenservice geven een vertrouwd gevoel wat ze ook nog een waarmaken. Door de mooie foto's en duidelijke omschrijving was het product ook precies wat ik er van had verwacht.

Service met een hoofdletter

Wij hadden een whiskeykaraf besteld en bij het uitpakken bleek er aan de binnenkant een breukje in het glas te zitten. Een foto gemaakt en gemaild. Nog dezelfde dag een berichtje gekregen dat we kosteloos! een nieuwe karaf opgestuurd kregen. Geweldig!

Ondanks een valse start (mijn opdracht was door een technische storing verdwenen) is daarna mijn bestelling super snel verwerkt en verzonden.

Mooie spullen. En snelle levering

uitstekend, contact, snelheid, levering en product was TOP!

een kado voor promotie van mijn neefje maandag besteld en woensdag binnen inclusief inscriptie gegraveerd TOP een kristal kado voor altijd zeer aan te raden.

vlotte levering

prima service

goede service

erg mooie gin-tonic glazen.Ze drinken lekker!!

De bestelling is heel snel geleverd, bleek dat 1 glas een stukje van af was. Gebeld en snel opgelost, morgen wordt mijn glas geleverd. Goede service.

Zoals het hoort

Mooi op tijd, goed verpakt en de karaf in de verwachte kwaliteit.

Goede service, Goede bereikbaarheid, Houd zich aan de afspraak

Prima winkel, vriendelijk en goed tewoord gestaan. Missertje bij een bestelling maar netjes opgelost.

Prima, persoonlijk en snel.

Goede opmaat service.!!

Goede en snelle service!

Behulpzaam en snel. Verder mogelijkheid tot kiezen van lettertype e.d. Erg tevreden met het resultaat.

Vind het glaswerk erg mooi erg chique. Kan er mee voor de dag komen.

mooie glazen

bestelling heel goed en snel afgelehandeld, super veilig verpakt!

het is snel, accuraat en prijsgunstig afgeleverd

De afhandeling van de bestelling ging razendsnel. Bovendien keurig verpakt. En een goede prijs-kwaliteit-verhouding. veel dank

Super ervaring

Snelle levering, erg mooie glazen van prima kwaliteit! Echte aanrader.

Mooi product, goeie prijs en snelle levering. Zeer goed verpakt!