Snelle service en prachtig resultaat

Voor een bruiloft moest ik met spoed een karaf laten bedrukken. De medewerkers van kristalglas communiceerden vlot en het resultaat was perfect!

Helemaal top

Prettig contact waarbij werd meegedacht en uitleg gegeven. Eindresultaat helemaal naar wens! Zeer snelle levering.

Bin sicher zufrieden

Alles wunderbar

Geweldige service

Ik had met spoed een bestelling geplaatst, inclusief graveren. Na een belletje ging het vlot en had ik binnen 3 dagen de gewenste bestelling al binnen. Vakwerk!

goede service, snelle levering, top!!

goede service, snelle levering, top !!

Mooi product

Snelle afhandeling. Netjes gegraveerd.

Mijn kostbare karaf zat heel goed verpakt.

Vond het een beetje spannend om zo’n kostbare karaf per post te laten bezorgen. Maar ik had mij voor niks ongerust gemaakt. De verpakking was zo goed gedaan!

zeer betrouwbaar; snel reacties, prachtig werk

Zeer betrouwbare club die net werk levert en snel reageert

Doen wat ze beloven!

Goede Service en prima prijs. Kom er met regelmaat terug!

Schöne Produkte --- sehr netter Kundenservice

Wir waren sehr positiv überrascht über die sehr professionelle und freundliche Abwicklung der online Bestellung. Kommunikation auch in einem speziellen Fall sehr angenehm und lösungsorientiert. Vielen Dank! Gerne empfehlen wir Kristalglas weiter!

Mooi product en fijne service

Helemaal tevreden met de gegrafeerde karaf die ik heb besteld. Eigen afbeelding/logo was geen probleem. Snelle en nette levering!

fantastisch

Prima verpakt, niks gebroken. Ziet er mooi uit. Supersnelle levering.

Veel mogelijk, goede begeleiding en prachtig resultaat!

Er werd snel gereageerd op mijn vraag en de instructies waren duidelijk. Ook in het vervolgtraject werd ik door jullie goed op de hoogte gehouden (= actieve en zorgvuldige communicatie). Het product werd binnen het gestelde termijn bij ons afgeleverd en was zoals we voor ogen hadden. Heel hartelijk dank en suc6 met het bedrijf! Vriendelijke groet, Marianne Berg

Mooie vaas besteld, voor valentijn, ruim op tijd binnen. Goed ingepakt :-)

Ik miste het dus weer gekocht

Ik had een set van twee gekocht, iemand heeft 1 laten vallen. Na 1 jaar merkte ik dat ik hem zo miste.. mooie vorm, licht fijn in de hand, drinkt lekker Dat ik toch opnieuw de glazen moest kopen

Had een voorraad artikel snel nodig, werd volgende dag keurig geleverd!

Supersnelle levering, mooie en degelijke decanteerkaraf.

Supersnelle levering, mooie en degelijke decanteerkaraf. Blij mee.

Super snel en mooi!

Heel fijn, makkelijk contact. Werd heel fijn meegedacht en geadviseerd. Mijn pakket was goed en mooi ingepakt. Zeker een aanrader

Zeer goede service en resultaat is zoals beloofd!

Behulpzaam en meedenkend bij het ontwerp van mijn tekst op de karaf. Het resultaat is echt fantastisch.

Prima en snelle service vlak voor de kerst

Snelle en nette mailwisseling gehad over de incriptie. En ondanks bestellen in het weekend voor de kerst was onze karaf 2 dagen voor kerst binnen. Top!

Snel geregeld

Snel en goed geregeld en makkelijk contact

uitstekend

voor ons MT hebben we samen met Kristalglas mooie kristallen wijnglazen uitgezocht en in laten graveren, supersnelle levering en mooie kwaliteit

Van a tot Z goed en snel geholpen

Snel en uitstekende service

Snel reactie op mijn vragen. Vriendelijk en prettig contact. Snelle levering en mooie kwaliteit.