Leveringsprobleem uitstekend opgelost!

Na een bestelling voor 2 karaffen en 6 glazen te hebben gedaan, overlegd gehad over de gravering van de karaffen en via email een tekening van het logo meegestuurd. Bij het uitpakken van de geleerde goederen geconstateerd dat er 1 glas was gebroken en de logo's niet juist waren. Na telefonisch overleg afgesproken dat er 2 nieuwe karaffen met het juiste logo en 1 glas opnieuw zouden worden geleverd. Dit is zeer snel en fantastisch gedaan. Heel veel dank voor deze snelle en mooie oplossing.

Alles gut, aber da ich kein niederländisch kann, war die Bestellung falsch - das lag aber an mir

Statt der gewünschten Thermoskanne habe ich nur den Glaseinsatz für eine Thermoskanne bekommen. Wird heute zurückgeschickt.

Mooie vaas

Goed geleverd

Goed en veilig verpakt, stipt geleverd en verzorgde gravure !

Prima levering

Levering met goede zorg ingepakt,snelle levering

Nadat de eerste bestelling niet beviel heeft de service desk mij een prima oplossing geboden!

het artikel is zwaar beschadigd ontvangen

Ik heb hierover inmiddels een klacht ingediend, die keurig is opgepakt. we wachten nu op de nieuwe zending.

Prima webshop

Snelle en goede levering van bestellingen

Fantastisch!

Goede service, word met je mee gedacht met wat mogelijk is. Glazen zien er super uit!

De mooiste whiskyglazen die ik ooit heb gezien, super blij mee!

Kristalglas doen wat ze beloven

Glas helder. Jammer dat we ook nog bezorg kosten moesten betalen. Misschien een klantvriendelijke tip; Geen verzendkosten boven de 50,00 euro.

Goede kwaliteit

Keurig verpakt en de vaas ziet er mooi uit.

Super snel bezorgd en goede qualiteit

Snelle service, luxe cadeaus

Erg tevreden over de bestelling, volgende dag in huis. Luxe verpakking. Niets op aan te merken.

Vlotte levering, ook tweede levering na stuk zijn een der vaarsen

Vlot en correct afhandeling

Glasobject Fidrio 100% ok

Vlot geleverd. Glasobject van Fidrio voldeed 100procent aan de verwachting. Bezorging DHL niet ok Ze bellen aan, zetten het pakket voor de deur en weg is de bezorger. Hij weet niet eens of ik thuis ben…… Wat als het pakket in verkeerde handen komt?????? TNT post NL is net zo duur en vele malen beter. Doe er uw voordeel mee……

top bedrijf!

erg klantgericht bedrijf

Redelijk snelle levering netjes in de juiste staat

Ik ben tevreden want mijn karaf is redelijk snel geleverd mooi zoals het hoort Mercikes

Prachtig glas, snel geleverd. Ben er blij mee.

Zie boven.

Prachtige glazen

Kristal glazen voor een kristal huwelijk! Prachtige wijnglazen zijn het. Snel geleverd en goed verpakt.

Echt een top bedrijf met zulke goeden vakbekwamen medewerkers!

Het is een super leuk bedrijf met geweldig mooie artikelen. En heb je telefonisch hulp nodig, dan wordt je echt altijd goed en spontaan geholpen. Dit is nu een bedrijf die ik iedereen aan durf te raden die van mooie producten houdt voor een goede prijs. Tevens kunnen zei in eigenbeheer het graveren van uw producten organiseren. Het maakt uw relatiegeschenken alleen maar mooier!

Sneller dan verwacht, wijn in het glas

Bestellen op de website ging vlot en was makkelijk te doen. Ruim binnen de qfgeproken bezorgtijd was het binnen! Wijn smaakt heerlijk ij de prachtige glazen! Chanté

Super service en geweldig maatwerk

Voor het huwelijk van mijn nichtje in Zuid Amerika benaderde ik Kristalglas per mail. Ik was op zoek naar een specifieke kandelaarset en wilde die graag gegraveerd hebben met hun initialen en trouwdatum. Dat was geen probleem voor kristalglas. Ik kreeg heel snel gedetaileerd antwoord en we hebben ook nog een paar keer met elkaar gebeld over verdere details. Ook het ontwerp werd met mij gedeeld via de mail. Inmiddels zijn de kandelaars binnen (we hebben meteen twee setjes besteld voor ze) en ze zijn prachtig geworden! Dank voor alles, ook namens mijn familie. Het is voor ons heel dierbaar ze deze mooie cadeaus te kunnen geven. Sanna Munnikendam

goede communicatie, service, levering en mooi product

De bovenste zin zegt het denk ik al. Snelle reacties op mijn vragen, mooi product en niet alleen was het snel (en goed verpakt) geleverd, maar ook was de gravure scherp en zeer netjes.

super snelle levering

snelle levering en precies datgeen gekregen wat ik heb gekocht!