super snelle levering

snelle levering en precies datgeen gekregen wat ik heb gekocht!

Goede communicatie met verkoper, mooi product

Goede communicatie met verkoper, mooie producten in webshop. Kom zeker nog eens terug voor cadeaus of anders.

Mooie glazen, lijken kwaliteit

Mooie glazen, kwaliteit moet nog blijken.

Kapot glas geleverd en snel gecorrigeerd

Kapot glas in verpakking twee dagen later een nieuw glas

Er is geen betere service!

Mijn bestelling verliep moeiteloos totdat DHL moeilijk begon te doen en een adres waar ik al 33 jaar post en pakketjes ontvang, niet accepteerde en alles als ‘geweigerd’ terugstuurde. Kristalglas heeft de hele zaak snel en uiterst vakkundig opgelost. Het bestelde glaswerk overtreft ook al mijn verwachtingen. Heel hartelijk dank!

Mooi product, snel geleverd

....

Mooie glazen

Super snelle levering, mooie glazen. Voor een goede prijs.

Zeer snelle en perfecte levering

Na bestelling een zeer snel persoonlijk contact met de eigenaar. Binnen 24 uur hadden wij de glazen in huis - breukvrij en perfect vepakt - zoals het hoort. Complimenten

Super snel /goed en aardig

Top bedrijf, jammer dat de ptt de bestelling niet op tijd kon leveren maar dat lag zeker niet aan Kristal glas

Mooie karaf en snelle levering!

Ondanks de drukte rond de kerstdagen toch snel mijn product in huis.

Mooie glazen

Mooie degelijke champagneglazen. Snel geleverd. Ze drinken ook heerlijk. Ben er erg blij mee.

Perfect!

2 kristallen cognac glazen besteld voor mijn man (een paar dagen)voor de kerst en volgende dag in huis. Heel goed verpakt, daar kon niks mee gebeuren. Mooi en uitgebreid assortiment, ik ga zeker nog meer bestellen om mijn kristal collectie uit te breiden.

Meer dan uitstekende service.

Bij het afleveren van onze bestelling bleek er één glas aan de rand beschadigd te zijn. Dit heeft niet aan de verzend methode gelegen want die is super. Na één telefoontje is er na twee dagen ‘n nieuw glas geleverd. De service is in onze ogen dus super. Ik zou Kristalglas dus ook zeker aanbevelen bij andere.

Erg positief

Wij hebben een prachtige decanteerkaraf besteld, bij de 1e levering van DPD problemen met levering (niet geleverd). Kristalglas gebeld en situatie uitgelegd, men doet niet moeilijk en hebben dezelfde dag nog een nieuwe opgestuurd. Top service!

Prima product , prima service.

Snelle bezorging en redelijk assortiment

Uitstekende service in de vorm van zeer snelle reactie op vragen en vlotte levering

Een enorme doos lucht

Ik ben ontevreden over de verpakking. We kregen een enorme doos met aarin heel veel lucht en een heel klein doosje waar de glazen in zaten. Dat moet toch anders kunnen? Ik had echt spijt van de bestelling.

Snelle levering, fijne info

Supergoede en betrouwbare service en kwaliteitsproduct

Goede en snelle service!

Goede en snelle service! Mooie stevige whiskeyglazen.

snel en tevreden

het product moet nog bekeken en geprobeerd worden, het is een cadeau.

DHL meldt oponthoud! Er is dus nog steeds niet geleverd

Er is dus nog geen positieve ervaring

Top bedrijf houdt zich aan afspraken

Prima bedrijf dat alert en attent zich aan de afspraken houdt Mooie artikelen en prachtige gravering Top!!

Alles mooi en super snelle levering

In één woord geweldig. Alles om aan te raden. En kwaliteit.

Whiskey karaf en glazen zijn in het echt nog mooier dan op de foto's. Bestellen en leveren ging ook allemaal prima! Alles zit driedubbel verpakt dus veilig verzonden.

Vrouwenweg 1

3864 DX Nijkerkerveen