Duidelijke website zonder verborgen kosten

Bestelling is op de afgesproken dag geleverd door een zeer vriendelijke bezorger

Heel goed!

Perfecte aankoop ! Perfect geholpen toen ik dacht dat er een verkeerd bezorg adres op de bevestiging stond ! Perfect geregeld!

Great

Bought some filters, good quality, price and fast delivery

Perfecte aankoop

Filters besteld voor ventilatiesysteem en leuke bijkomstigheid ze waren nog goedkoper dan de vorige keer. Dus een mooie prijs en snelle levering. Alleen de doos waar ze inzaten was beschadigd maar gelukkig niet de inhoud.

Prima prijs

Prima prijs en goede levering. Niks op aan te merken.

Goede snelle service

Pakketje werd aangeboden doordat ik niet thuis ben doordeweeks het afleveradres laten aanpassen. Dit was geen probleem en dag later had ik mijn pakketje op kantoor! Top service dus. Zo doorgaan

Correct afgehandeld

Naar tevredenheid en correct afgehandeld

De juiste filters waren prima te vinden op de website en de volgende dag al in huis, top!

Eenvoudig bestellen, snelle levering

Duidelijke website, eenvoudig bestellen, snelle levering

Prima en snel. Goede service

Goede service en snelle levering

Snelle service.....

Duidelijke website, en een snelle service en levering.

gemak

snelheid en gemak

Effectief en kwaliteit.

Vlotte en correcte afwikkeling van mijn bestelling. De bestelde filters werken uitstekend.

Perfecte en snelle bezorging

De bezorging ging snel en goed zeker door de bezorgdienst Het was alleen al fijn om zelf een datum te kunnen aangeven dat we wel thuis waren nadat ze ons niet thuis troffen

Nette prijs, snelle levering.

Via duidelijke site eenvoudig besteld. Filter was er 1 dag later. Als ik een nadeel zou moeten noemen is het dat er niet bij staat in welke richting het filter gemonteerd moet worden, kwestie van het nieuwe op dezelfde manier monteren als het oude.

Absoluut goede prijs en zeer snelle levering (1 dag !!)

Aanrader voor iedereen die filters nodig heeft en /of zoekt

Voor de eerste keer besteld, en dat ging vlot.

Al jaren prima!

Ik bestel al jaren filters bij Filtersbestellen.nl. Gewoon goed.

Foute levering direct hersteld. Super!!!

eerste bestelling

mijn eerste bestelling prompt en zonder problemen ontvangen en voor een zeer aantrekkelijke prijs. Bestellen via internet ging soepel, betaling verliep goed, en bezorging de volgende morgen was ook prima.

De eerste bestelling meteen succesvol en snel

Voor mijn WTW installatie nieuwe filters nodig, nog nooit bij de hand gehad, maar alles verliep duidelijk en snel.

Wij zijn aangenaam verrast, door de perfekte bezorging van de filters. Ze zijn de goedkoopste en dan ook nog zo goed! Dat verdient een goede recensie!

bestelling en levering was Perfect

Jammer dat je minimaal 5 paren moest bestellen om je verzendkosten mee te dekken. Daar tegenover was de stuks prijs goed genoeg om dit te compenseren.