Snel en goede levering

Prima bedrijf

Zeer goede website en keurige levering

Goed bedrijf met uitstekende service en levering

een onderneming die begrijpt wat de klant nodig heeft.

Hele goede service

Meedenken in oplossingen en goed advies. Ook zeer snelle levering

Mooie site van alles in het assortiment

Alleen jammer dat als je iets donderdag besteld het pas na het weekend geleverd word..... betere post vervoerder zou beter zijn....

Beste Reinier, Wat vervelend dat u had verwacht dat u uw bestelling vrijdag of zaterdag zou ontvangen. Wij hebben duidelijk op de website staan dat de levertijd 1a2 dagen is en dat bestellingen voor 14uur meestal de volgende “werkdag” worden geleverd. U heeft besteld op donderdag 15.50uur, deze versturen wij dan vrijdag en zal over het algemeen maandag worden geleverd. Als u 2 uur eerder had besteld had u het vrijdag ontvangen. Wij vinden het dan ook niet eerlijk dat u ons beoordeeld met een 3 omdat u zelf andere verwachtingen had! Als wij hadden geweten dat u het zaterdag wilde ontvangen hadden wij het wellicht met een andere vervoerder kunnen versturen. Op onze site zijn wij zo transparant mogelijk over alle zaken. Met vriendelijke groet, PVC-online

Snelle levering en alles in orde

Prima geregeld

om 14:00 spullen besteld, volgend dag geleverd. Netjes verpakt en alles compleet.

Klasse

Prima bedrijf

Mee denkers!

Meteen het probleem snappen Accuraat reageren En het klopt! Dank Richard Groet Ron

Nette en snelle levering.

Bestelde producten volgens afspraak geleverd.

Vakmensen weten waar ze mee bezig zijn!

. Goed advies . Snelle levering

Snelle levering. 1 artikel van een grotere bestelling was een verkeerd type. Na een mailtje werd het juiste type nagestuurd.

Juiste spullen op tijd geleverd

Geen problemen gehad, ik ben een tevreden klant.

Gekregen wat ik nodig had

Het was eenvoudig om alle materialen die ik nodig had online te vinden. Het heeft uiteindelijk drie dagen geduurd voordat ik het materiaal had, maar dat kwam omdat de vervoerder alles bij een verkeerd adres afgeleverd had. PVC-online heeft netjes alles voor ons uitgezocht zodat we alsnog de spullen, van het verkeerde adres, konden ophalen en de transportkosten gecrediteerd.

Goed en snel geleverd

Hallo ik heb een hele goeie evaring, Ik had wat koppeling pvc nodig Op de site stond voor 2uur besteld morgen in huis. Dus ik dacht snel ff die rond 12uur En wat denk je savonds rond 8uur ging de bel al echt top, Misschien komt dat omdat het bedrijf en ik uit Veenendaal komen maar ik ga zeker vaker bestellen

Pluspunten

Comme il faut

Rien

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede prijs Voldoende keus

Informatie van DPD soms verwarrend

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer goede service. Heel goede feedback.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snel geleverd

nee

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

alles correct en snel

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Gewoon goed.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over de bestellingen die ik heb gedaan op pvc-online. Het was snel geleverd en alles klopte! Top!

Over Pvc-online

PVC Kopen voor de scherpste prijs. PVC kopen doet u bij PVC-online: Dé webwinkel voor u al uw pvc benodigdheden, zowel voor particulier als voor zakelijk. Zoekt u pvc buizen, druk pvc of wilt u infiltratiekratten kopen? PVC-online combineert de scherpste prijzen met de snelste levertijd. Wij leveren meer dan 4000 pvc artikelen snel in heel Nederland en België: PVC kopen wordt zo wel héél gemakkelijk!