Helder en goedkoop !

De ene dag bestellen en de volgende dag in huis.

Prima spullen en snelle levering voor goede prijs.

Webshop is overzichtelijk en werkt goed. Snel alles gevonden wat ik zocht. Levering als aangegeven bij de bestelling.

Belofte nagekomen

Spullen besteld en volgens gestelde termijn geleverd. In orde dus.

het gevraagde ook geleverd

Kwaliteitsvolle producten

Goeie kwaliteit en snelle levering

Top service.

Snel geleverd en keurig gebeld over het tijdstip van afleveren. Top!

Bijna goed

De bestelde koperen buis is geplooid.

Hebben alles wat met pvc te maken heeft en op voorraad

Hebben alles wat met pvc te maken heeft en op voorraad

Service is goed, website reageerd traag

De bestelling is snel verwerkt en bezorgd. De website reageerd wel traag waardoor zoeken naar een product best lastig is

Snel en duidelijk

Sneller levering zelfs op zaterdag toppie !

Had een foutje gemaakt met de bestelling. Pvc-online zag dat het niet klopte en heeft mij gebeld en de bestelling aangepast. Dat is nog eens service. Top

Zeer snelle levering.

Goed en snel

Duidelijke, makkelijke website waar je de spullen die je nodig hebt makkelijk kunt vinden en bestellen. Snelle levering.

snel en goede prijzen

Zeer correct en snelle levering

Een aanrader voor iedereen die dit materiaal nodig heeft

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering

Heb een aansluit stuk voor het koppelen van een drain op de hemelwater afvoer buis geplaatst. De koppeling die ik van hun afneem is zeer makkelijk te plaatsen op een buis die al in de grond aanwezig is. Een gat boren in de buis met een gatzaag van 57mm De koppeling er in drukken en vast draaien met de klem moer. Een uitsteken systeem voor dit werk. Ben er zeer tevreden mee.

Erg tevreden

Top kwaliteit producten en zeer snel geleverd

prima materiaal en idem levering

prima materiaal en idem levering

supersnelle correcte levering

supersnel geleverd!

Zeer snelle levering.

Snel bezorgd, keurig verpakt en materialen voldoen aan mijn eisen... kortom zoals t hoort!

gewoon goed!

Goede service, snelle levering!

Ik ben eg tevreden met de geleverde producten. Ik had zelf een fout gemaakt door de verkeerde buizen te bestellen. Dit hebben ze eenvoudig en snel recht gezet en tevens aan de bestaande bestelling nog toegevoegd. Goede service, erg blij mee!

overzichtelijke site en snel geleverd

prijzen zijn oké, en snelle levering !!

perfecte afhandeling en supersnel geleverd

snelle service

Over Pvc-online

PVC Kopen voor de scherpste prijs. PVC kopen doet u bij PVC-online: Dé webwinkel voor u al uw pvc benodigdheden, zowel voor particulier als voor zakelijk. Zoekt u pvc buizen, druk pvc of wilt u infiltratiekratten kopen? PVC-online combineert de scherpste prijzen met de snelste levertijd. Wij leveren meer dan 4000 pvc artikelen snel in heel Nederland en België: PVC kopen wordt zo wel héél gemakkelijk!