Snel geleverd voor een concurrerende prijs

Mijn bestelling uit het uitgebreide assortiment werd op de afgesproken dag geleverd.

Zeer goede service

Gewoon heel goed

Goedkoop, snel en goede kwaliteit

Heeft alles wat je nodig hebt op voorraad voor een goede prijs. Levert snel en altijd correct.

Besteld Betaald Ontvangen

Uitstekende VDL onderdelen.

Heb 20 jaar geleden een paar VDL schuifafsluiters aangeschaft voor de vijver waarvan er 1 een beetje begon te lekken. Heb er een nieuwe schuif ingezet en hij is weer zo dicht als 20 jaar geleden.

Levering zoals beloofd.

Na bestelling op Nieuwjaarsdag, product met 2 dagen geleverd.

Levertijd was veel langer dan de beloofde 1-2 dagen

Levertijd was veel langer dan de beloofde 1-2 dagen

In de eindejaarstijd die altijd druk is alles bezorgd de dag na bestelling, snel en producten van aangegeven kwaliteit.

Goed en snel bezorgd ook nette prijs

Goed verpakt

Vriendelijke en behulpzame mensen

Snelle verzending en uitstekend verpakt

Goede ervaring met dit bedrijf. Bestel hier volgende keer weer.

Zeer goede telefonisch ondersteuning en snelle levering

Zeer goede telefonisch ondersteuning en snelle levering

alles ok

Goed product

Äantal pvc artikelen gekocht en zeer snel geleverd Ben er zeer blij mee. Zeker een aanrader voor afvoer ect.

Duidelijke webshop en snelle levering

Duidelijke webshop en snelle levering

Snel kwaliteit

Wat je vraagt krijg je ook . Jullie zijn snel

Keurig verzorgd

Uitstekende webwinkel

Bij het bestellen via deze webwinkel die goed is geïllustreerd met uitstekende foto’s. Na de bestelling heb ik voldoende informatie gekregen om mijn pakketje te volgen. Het materiaal wat ik heb ontvangen is van goede kwaliteit en werd snel geleverd.

Snelle levering van kwaliteitsspul tegen scherpe prijs

Binnen een werkdag is mijn bestelling kosteloos geleverd. Perfect!

Top klasse bedrijf.

Uniek artikel, bij de grote bouwmarkten niet te koop. PVC-online heeft het en levert het snel.

Eerlijk en snelle bezorging

uitstekend

Snel, zonder gedoe en betrouwbaar.

Spullen snel nodig, besteld, op tijd geleverd. Klusje klaar.

Snel antwoord op mijn vraag en volgende dag in huis !!

Erg goed bedrijf!

Bedrijf is goedkoop en heeft een fijne webshop. Ik had een verkeerd koppelstuk besteld en heb contact gezocht. De bereikbaarheid is super en je word perfect geholpen.

Over Pvc-online

PVC Kopen voor de scherpste prijs. PVC kopen doet u bij PVC-online: Dé webwinkel voor u al uw pvc benodigdheden, zowel voor particulier als voor zakelijk. Zoekt u pvc buizen, druk pvc of wilt u infiltratiekratten kopen? PVC-online combineert de scherpste prijzen met de snelste levertijd. Wij leveren meer dan 4000 pvc artikelen snel in heel Nederland en België: PVC kopen wordt zo wel héél gemakkelijk!