Eerlijk en snelle bezorging

uitstekend

Snel, zonder gedoe en betrouwbaar.

Spullen snel nodig, besteld, op tijd geleverd. Klusje klaar.

Snel antwoord op mijn vraag en volgende dag in huis !!

Erg goed bedrijf!

Bedrijf is goedkoop en heeft een fijne webshop. Ik had een verkeerd koppelstuk besteld en heb contact gezocht. De bereikbaarheid is super en je word perfect geholpen.

Het verkeerde besteld en toch het juiste materiaal ontvangen.

Verheugd was ik over het telefoontje dat ik kreeg. Meneer, u besteld bochten, en moffen van 40 mm maar u besteld pijp van 35 mm. Is dat wel juist? Mijn domme fout werd door PVCOnline op zeer klantvriendelijke wijze gecorrigeerd en vlot afgeleverd.

top service

goed prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

top

perfect.

Na meerdere bestellingen gedaan te hebben altijd snel geleverd levering klopt altijd. Veel keus prijzen zijn ook prima in orde. Dikke pluim

Goede prijzen en snelle levering. Helemaal blij mee.

Kwaliteit en snel

Kwaliteit en snel.

Super snelle levering.

Binnen 24 uur geleverd ik kon weer snel door met mijn project.

Duidelijke website, snelle service, eerlijke prijzen, snelle levering

Absoluut een aanrader !!!

snelle en correcte levering

grote keuze

Betrouwbaar

Snelle en correcte levering

Zeer goede kwaliteit

Veel keus goede prijs snelle levering

Goede prijs-kwaliteitverhouding en alles vlotjes geleverd!

Snel, goed en ze hebben alles wat ik voor mijn projecten nodig heb

Super snelle levering. Ruim assortiment en ook met lange lengtes voordelige bezorgkosten( eigenlijk gewoon geen bezorgkosten).

Alles netjes en op tijd geleverd.

Keurige webshop

zeer goede service

Ik had een artikel verkeerd besteld zonder te weten en werd meteen gebeld of ik het wou omwisselen

snel en compleet

DPD is een slechte bezorgdienst

De afhandeling van PVC online is goed (8) maar de ervaringen met DPD zijn ronduit slecht (4). Geef ook de kans om via een andere bezorgdienst zoals PostNL te bestellen. ook al is het misschien een euro duurder.

Exellent product

Dpd leverde niet thuis !

snelle levering van de juiste bestelde materialen

Prima zaak

duidelijk

Inductorstraat 60 3903 KB Veenendaal

085-0202772

Over Pvc-online

PVC Kopen voor de scherpste prijs. PVC kopen doet u bij PVC-online: Dé webwinkel voor u al uw pvc benodigdheden, zowel voor particulier als voor zakelijk. Zoekt u pvc buizen, druk pvc of wilt u infiltratiekratten kopen? PVC-online combineert de scherpste prijzen met de snelste levertijd. Wij leveren meer dan 4000 pvc artikelen snel in heel Nederland en België: PVC kopen wordt zo wel héél gemakkelijk!