Snel en goed!

Perfect!

Snelle levering top!

Veel keus!

Echt een top site!

Emsokey is de beste e-smoke site die er nu is! Zonder verzendkosten ookal haal je maar 1 dingetje van 3 euro, heeft een supergroot assortiment en is ook nog eens super snel met levering. Ik zal alleen maar bij emsokey blijven bestellen en dat zal ik ook blijven doen. (Ik spreek uit ervaring heb al een stuk of 10 bestellingen geplaatst hier)

Gewoon goed

Snel,goede prijs en ook nog gratis geleverd,gewoon uitstekend

Er stond op de website bestel vandaag morgen thuis , ik heb al betaald en nu is het bijna een week maar nog niets ontvangen! Ik wil de bestelling niet meer en wil mijn geld terug a.u.b

Beste Mohammad, Op onze website communiceren wij dat bestellingen die op werkdagen geplaatst worden voor 20.00 uur dezelfde dag verzonden worden. Wij zeggen bewust niet 'morgen in huis' omdat we afhankelijk zijn van Postnl en zij kunnen dat helaas niet altijd waarmaken. In 99% van de gevallen wordt het overigens wel de volgende dag bezorgd. U heeft uw bestelling in het weekend geplaatst. Derhalve hebben we uw bestelling op de eerste werkdag (maandag) verzonden. Zoals u in de Track & Trace heeft kunnen zien is de zending bij Postnl en heeft daar een vertraging opgelopen. Onze excuses daarvoor. Normaal vervloeken wij Postnl ook als een door ons netjes op tijd verzonden bestelling vertraging oploopt waardoor wij ontevreden klanten hebben. In deze moeilijke tijden van het Corana virus hebben wij echter wel begrip voor de medewerkers van Postnl die met man en macht aan het werk zijn om alle pakketten te bezorgen met ongetwijfeld minder mankracht dan normaal. We hebben de € 3,95 in ieder geval teruggestort op uw rekening en mocht uw bestelling alsnog binnenkomen dan kunt u deze houden. Met vriendelijke groet, E-Smokey.nl

Fantastische kwaliteit

Jullie kwaliteit is altijd op hoge niveau

Perfect!!!

Heb al jaren uitstekende ervaring met E-Smokey. Goede snelle en correcte levering. Zo zowel op site, maar ook telefonisch! Goed bereikbaar en bij vragen altijd duidelijke antwoorden en adviezen!! Ik prijs Ronald en zijn team van harte aan!! Rob List

Binnen 1 dag geleverd met postNL. Uitstekend.

Ging perfect besteld volgende dag bezorgd goed verpakt

Altijd goed,snelle levering,goede adviezen en service

Blije ervaring telkens weer.

Online en in de winkel altijd een goede service

Super tevreden

smiddags besteld, dag erna al in huis, prima service

Duidelijk menu snelle levering

correct en super snel

bestellen heel eenvoudig en super snel in huis

Goede snelle levering, service

Goede snelle levering, service

Super goede zaak!

Normaal ga ik altijd naar de winkel in Rotterdam, altijd goede sfeer en service. Nu vanwege omstandigheden keer online besteld, dat ging heel makkelijk en werd erg snel geleverd (volgende dag al). Blij mee!

Supersnelle levering

Supersnelle levering, betalen achteraf

Super snel en goed. Wel jammer dat voorraad Beethoven met nicotine niet altijd aanwezig is

Bas

Helemaal prima

Heel fijn bedrijf! Bestellen---betalen---volgende dag weer dampen.

goede winkel

Goede winkel, goede service, klantvriendelijk

Sneller kan niet !!

Snel geleverd, kan weer dampiedampie !!

Toppie!!

Of ik nou in de winkel in Ommoord kom, of online bestel, altijd goed 😁

Over E-Smokey.nl

E-Smokey.nl is een webshop waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Op E-Smokey.nl heeft u de keuze uit een zeer ruim assortiment van elektrische sigaretten, e-liquids en toebehoren. Als u uw keuze heeft gemaakt en uw bestelling plaatst voor 20.00 uur, wordt deze dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bovendien worden bestellingen binnen Nederland altijd gratis verzonden. Wie meer informatie wil over elektrisch roken, de verschillende types esigaretten en e-liquids is van harte welkom in onze fysieke winkels voor elektrisch roken in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer. Onze winkels in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer zijn 6 dagen per week geopend.