Heb maanden via esmoker besteld

Mijn ervaring met esmoker is grandioos Leveren snel.

Ruim aanbod, strakke prijzen, snelle levering

Ruim aanbod, strakke prijzen. Snelle levering. Nooit geen problemen gehad, bestellingen altijd binnen 2-3 dagen binnen, netjes te traceren via track en trace.

Heel erg slecht

Vandaag is het 17 dagen geleden dat ik de bestelling heb gedaan. Het is niet op het afleverpunt, de "verwacht" leveringsstatus. In het spoor wordt de leverdatum elke keer uitgesteld tot de volgende dag. Drie keer heb ik contact opgenomen met de winkel met een verzoek om de levering te versnellen, het geld terug te sturen of een analoog van het product aan te bieden. Na het derde beroep reageerden ze niet meer. Bravo. Ik raad het ten zeerste niet aan!!! Bestelling #708936

Hele goede ervaringen mee fijne webshop

Snel binnen!

Snel binnen, vriendelijk aan de telefoon. Nu nog er van afkomen.

Top makelijk bestellen snel geleverd

Top bedrijf

Vertrouwde en fijne site

Snel leverbaar en ik heb nooit problemen gehad bij mijn levering. Alles was altijd compleet en netjes ingepakt.

Snelle levering! Top!

Goede service en klantvriendelijkheid

Perfecte organisatie

Zeer snelle service

Bestellingen worden altijd vlug verzonden.

Fijne site

Hopelijk nog lang beschikbaar

Ik krijg niets meer geleverd sinds jullie met go parsel contract hebben

Ik zit al sinds 27 augustus op een levering van 8 cherrycola te wachten, Heb de volgende lading ook al. Besteld, maar tot op heden niets gekregen, ging veel beter toen jullie het met post.nl deden

Supersnelle en correcte levering

Elke bestelling telkens zeer vlot verwerkt en vervolgens netjes verpakt verstuurd. Aanrader deze webshop!

super snel bezorgd na bestellen

fijne site makkelijk te bestellen en super snel bezorgd groot assortiment

Goede communicatie.

Verkeerde bestelling gedaan, maar wist niet dat dit ook bestond. Door contact te zoeken werd mij verteld wat ik daarbij moest bestellen. Goede keuze en happy.

Ruime keuze en snelle bezorging!

Supersnelle levering!

Veel keus en snelle levering

Helemaal top

Altijd snel en goede service

Goed en snelle levering top

Goede producten, acceptabele prijzen en goede service en communicatie

Eerste keer besteld en perfect afgehandeld!!

Prima, Zoals altijd.

Prim

Hele snelle levering.

Over E-Smokey.nl

E-Smokey.nl is een webshop waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Op E-Smokey.nl heeft u de keuze uit een zeer ruim assortiment van elektrische sigaretten, e-liquids en toebehoren. Als u uw keuze heeft gemaakt en uw bestelling plaatst voor 19.00 uur, wordt deze dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bovendien worden bestellingen binnen Nederland altijd gratis verzonden. Wie meer informatie wil over elektrisch roken, de verschillende types esigaretten en e-liquids is van harte welkom in onze fysieke winkels voor elektrisch roken in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer. Onze winkels in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer zijn 6 dagen per week geopend. Daarnaast hebben wij een afhaalpunt/winkel in Moordrecht (ingeklemd tussen Gouda, Waddinxveen en Moordrecht) waar u 5 dagen in de week welkom bent.