Goede snelle leveringen

Keurig

Helaas wordt de bestelling, vaak 1 dag later geleverd .

qua bestelling prima

Afhandeling van de postbezorging -1, pakje kon door de brievenbus, maar moest het 8 km verderop halen, omdat ze niet op de afgesproken tijd(13:15u-15:45u) hier waren maar al om 12:20u..

geweldig

Altijd alles op tijd

zeer tevreden

mijn bestellingen worden altijd korrekt en snel geleverd

2 bestellingen prima verwerkt.

Na 2 bestellingen en een telefonisch contact is het nog niet echt mogelijk om een totaalbeeld te hebben, maar tot nu toe tevreden hoor. Aantal jaren klant geweest bij jullie conculega, maar na de aankoop van 5 defecte coils werd mij verteld dat dat wel heel vervelend was, maar dat zij daar niets aan konden (en dus wilden) doen. Voor mij een reden een nieuwe leverancier te zoeken.

Snelle levering!!

Snel en altijd foutloos

Prima levering

M’n favoriet winkel in Rotterdam

Goed , snel in huis . Voor de eerste x besteld nu , normaal gesproken altijd even langs in de winkel .

Goed !

Alleen jammer dat er een leeg doosje bij zat !!!! Vind het vreemd dat dat niet gemerkt is omdat een leeg doosje lichter is dan een vol doosje, Waarschijnlijk meerdere doosjes in 1 x gepakt.

Beste John, Het is waarschijnlijk inderdaad gegaan zoals u heeft geschetst. Bij het pakken van een leeg doosje (slorig van de leverancier overigens) zou dit inderdaad opgemerkt worden, maar als er meerdere doosjes tegelijk gepakt worden kan dit over het hoofd worden gezien. We nemen nog even persoonlijk contact met u op voor een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, E-Smokey.nl

Geweldig bedrijf!!!

Ik koop/bestel nu al zo'n 4 jaar bij E-Smokey.nl. Ooit begonnen in de winkel in Rotterdam (nog in het oude pand) en inmiddels heb ik ook de winkels in Zoetermeer, Alphen en Moordrecht bezocht. Altijd gezellig (toppersoneel), goede informatie en een heel ruim assortiment! Ik bestel daarnaast ook regelmatig online, gaat ook altijd prima. Netjes verpakt en altijd snel verzonden (met Track & Trace en gratis). Ik zie dat er af en toe negatieve reacties worden geplaatst over leveringen die langer duren. Snappen die klanten dan niet dat dat niet de schuld van E-Smokey.nl is maar van Postnl???? Dan moeten ze een negatieve review plaatsen bij Postnl en niet bij E-Smokey.nl! Moest ik even kwijt ;-)

Zeer slechte ervaring

Ik heb coils besteld hier maar die coils zijn denk ik niet origineel na 1 dag krijg je een verbrande smaak in je mond terwijl ik met 1 originele coil meestal 3 weken doe voordat ik dat verbrande smaak krijg had het kunnen verwachten omdat de prijs van de coils hier goedkoper zijn dan op andere verkoopsites en het is gratis verzending dus ik dacht het is het proberen waard was mijn eerste bestelling hier en ook de laatste. snap ook niet de hoge beoordeling hier en dat jullie niet op trust pilot stonden kreeg ik al een nare gevoel om bij jullie te kopen maar hey van fouten moet je leren,, mij hou je niet meer voor de gek!!

Beste Mohamed, Wij kunnen u verzekeren dat wij alleen originele artikelen verkopen. Dit kunt u ook controleren middels de scratch code op het doosje. Een verbrande coil kan verschillende oorzaken hebben en het komt helaas ook voor dat er een coil of meerdere coils in een pakje zitten die minder presteren/eerder verbrand smaken. Dit houdt dan niet in dat wij geen authentieke artikelen verkopen. Wij zijn trots op de veelal goede reviews van onze klanten en werken er hard voor om dit in stand te houden. Wij hebben hierbij gekozen voor reviews van Kiyoh/Klantenvertellen. We hadden uiteraard ook voor Trustpilot kunnen kiezen maar dit kost een aanzienlijk bedrag per maand (circa 10 keer meer dan reviews van Kiyoh) en wat ons betreft heeft dat geen toegevoegde waarde. Met vriendelijke groet, E-Smokey.nl

3x op rij! Voor mij de laatste keer.....

Meerdere malen besteld bij E-smokey, in de winkel perfecte service maar online is het een grote bende! Vanuit de winkel word je verzocht om online te bestellen omdat anders de winkelvoorraad er te snel doorheen gaat. In de winkel hadden ze het product (zoals het er naar uit zag in het schap) meer dan voldoende op voorraad, maar goed dan maar eigenwijs geluisterd, naar huis gegaan en online gaan zoeken maar dan hebben ze het bepaalde producten niet eens online op voorraad..... Dus uiteindelijk maar opzoek gegaan naar een vervanging van het geliefde product en de bestelling geplaatst. De ene dag besteld en de volgende dag in huis? Onzin!..... dit is de derde keer op rij dat ik meerdere dagen op mijn bestelling moest wachten. Dit is kant en klare onzin, iets met verkoop onder valse voorwendselen?! Jammer E-Smokey! Ik heb jullie meerdere keren de kans en mogelijkheid geboden/gegeven de service te verbeteren maar helaas.... na 3x op rij teleurgesteld te zijn houd het voor mij toch echt op, ik zal dan ook “e-smokey” niet aanraden onder mijn vrienden en kennissenkring. Laten we het maar netjes verwoorden:...... “haal het maar even snel in een van de winkels, laat je niet van de wijs brengen door het personeel en zorg dat je z.s.m. weer buiten staat”.....

Beste Jordy, Ik begrijp uw frustratie. Alle bestellingen die wij op werkdagen voor 20.00 uur ontvangen worden dezelfde dag nog door ons verzonden. Helaas zijn we voor de levering afhankelijk van anderen. We communiceren op de website bewust niet dat het de volgende dag in huis is omdat we dat niet kunnen garanderen. Zoals u kunt zien aan de andere reviews gaat dit meestal gewoon goed, maar in uw geval is het dus al 3 keer misgegaan. Onze excuses daarvoor. In de winkels is het voor ons lastig om van ieder artikel een grote voorraad in huis te hebben. Buiten dat e-liquids een THT hebben, is het ook financieel lastig om enorme voorraden te hebben. We proberen dit dus te beperken en vragen in enkele gevallen aan klanten om online te bestellen als zij grotere aantallen willen (ben het met u eens dat het dan wel op voorraad zou moeten zijn, daar doen we ons best voor). Mocht u nog langs willen komen in een van de winkels dan kunnen we wellicht kijken of we voor dat specifieke product dat u zoekt wellicht toch de voorraad kunnen verhogen. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging. Met vriendelijke groet, E-Smokey.nl

Erg tevreden over de persoonlijke service en snelle afhandeling van mijn online bestelling. Het gratis versturen is dan ook een groot pluspunt van E-smokey. Bestelling werd dezelfde dag nog verstuurd inclusief bevestiging met track & trace. Helaas werd de levering door PostNL wat vertraagd maar daar kan E-smokey zeker geen blaam voor dragen. In één woord TOP! En inmiddels zit ik weer met me hoofd in wolken ;-)

Gewoon een top bedrijf.

Slecht

Maandag besteld. Dinsdag en woensdag via PostNL bericht ontvangen dat het in de brievenbus kan en tussen 08.00u en 18.00u bezorgd wordt. Inmiddels donderdag en track and trace geeft niks meer aan. Jammer ben ik niet gewend.

Beste Gé, Vervelend dat uw bestelling niet de volgende dag geleverd is. U heeft aan de Track & Trace kunnen zien dat uw bestelling netjes op maandag door ons verzonden is. Helaas is uw bestelling vertraagd bij Postnl. Onze excuses daarvoor. Ik zie dat u regelmatig bij ons bestelt, dus u weet dat wij alles wat binnen onze macht ligt doen om de bestelling zo snel mogelijk bij de klanten te krijgen. Helaas zijn we voor de verzending afhankelijk van andere partijen en vanaf het moment dat het bij ons de deur uit is, hebben we hier geen invloed meer op. Afgaande op de Track & Trace code is uw bestelling inmiddels geleverd. Ik hoop dat alles bij een eventuele volgende bestelling weer gaat zoals u van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, E-Smokey.nl

Goede service en snelle levering

Overzichtelijke website, snelle levering. Goede service. Een aanrader

geweldige ervaring

geweldig! Thx E-Smokey....

Supersnelle verzending

Supersnelle verzending. De klant is koning!

Super snel

Snelle levering en gratis verzending, top!

Snelle levering! TOP!

Snelle levering!

Niet goed

Produkten over de t.h.t en te laat verzonden

Beste M, U heeft uw bestelling op zondag geplaatst en zoals u heeft kunnen zien aan de Track & Trace hebben wij deze op maandag verzonden. Ik zie inderdaad dat Postnl er een dag langer over gedaan heeft dan gewoonlijk, onze excuses hiervoor. Wat betreft de THT. Op de verpakking van de e-liquid die u besteld heeft, staat de productiedatum en niet de THT. De THT is over het algemeen 2 jaar na productiedatum. Met vriendelijke groet, E-Smokey.nl

Supersnelle levering en gratis verzonden!

's Avonds een bestelling gedaan, de volgende dag al in de brievenbus, en ook nog gratis verzonden. Ik ben helemaal tevreden!

Gezellig en kundig

Als vaste klantenfamilie zijn we uiterst tevreden. Ruime keus, goed advies en een persoonlijke benadering. We kunnen natuurlijk alles online bestellen maar gaan wekelijks, of vaker indien nodig, toch liever even naar de winkel omdat het gezellig is. Ga zo door, altijd leuk om jullie te spreken ongeacht wie er is.

Slect

Verkeerde bestelling ontvangen, op tickeks/mails reageren ze niet, telefonisch niet bereikbaar al met al gewoon slecht.

Beste Ray, Ook in ons bedrijf worden uiteraard fouten gemaakt maar in uw review dat wij niet op mails reageren en telefonisch niet bereikbaar zijn, herken ik ons niet. We hebben 5 telefoonnummers (voor ieder filiaal één en een overkoepelend telefoonnummer waar u de keuze krijgt verbonden te worden met het filiaal naar keuze). Ook op mails die wij binnenkrijgen reageren wij altijd zo snel mogelijk (ook buiten openingstijden). Daarnaast zijn wij eventueel ook nog bereikbaar via Whatsapp. Ik zie dat u 2 drip tips heeft besteld. Ik zal telefonisch contact met u opnemen om te kijken wat er mis is gegaan met uw bestelling. Afgaande op de camerabeelden hebben wij de juiste artikelen ingepakt. Met vriendelijke groet, E-Smokey.nl

Over E-Smokey.nl

E-Smokey.nl is een webshop waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Op E-Smokey.nl heeft u de keuze uit een zeer ruim assortiment van elektrische sigaretten, e-liquids en toebehoren. Als u uw keuze heeft gemaakt en uw bestelling plaatst voor 20.00 uur, wordt deze dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bovendien worden bestellingen binnen Nederland altijd gratis verzonden. Wie meer informatie wil over elektrisch roken, de verschillende types esigaretten en e-liquids is van harte welkom in onze fysieke winkels voor elektrisch roken in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer. Onze winkels in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer zijn 6 dagen per week geopend. Daarnaast hebben wij een afhaalpunt/winkel in Moordrecht (ingeklemd tussen Gouda, Waddinxveen en Moordrecht) waar u 5 dagen in de week welkom bent.