Zorgvuldig en snel geleverd

Goede service, fijne website, producten snel geleverd

Positief, snelle service, goed ingepakt

Positief, snelle service, goed ingepakt, goed op de hoogte gehouden van het process.

Goede klantenservice

Prima hoe alles gaat Had 1 vape die het niet deed en gelijk nieuwe opgestuurd gekregen En snel

Ruim assortiment, snelle levering, duidelijke site

Ruim assortiment, veel producten op voorraad, duidelijke site. Hele snelle levering.

Makkelijk en onwijs snel geleverd.

Waanzinnig!

Een snelle service en een breed assortiment aan keuze! Er was iets misgegaan bij mijn bestelling en ik ben gelijk geholpen! Dit is de enige plek waar ik mijn vapes bestel en ga blijven bestellen :)

Snelle levering en fijne site

Super ervaring

Je word altijd netjes geholpen en heb je bestelling lekker snel in huis

Slecht

9 mei 6 vapes besteld terwaarxe van bijna 50 euro nog steeds niks in huis. Kreeg een mail 11 mei dat het bezorgd was tot heden niks ontvangen hoop dat k mn geld op ze minst terug krijg

Altijd top

Bedankt weer

Ruime keuze, snel geleverd en een fantastische klantenservice. Ik kom hier zeker vaker terug!

Goede klantenservice

Kreeg een kapotte vapes binnen, heb meteen nieuwe gekregen de volgende dag

Ik moet iets beoordelen wat ik nog niet heb ontvangen en ook niet weet waar t is gebleven...

Ik heb t nog niet ontvangen en als je gaat nakijken is t eerst afgeloprn zaterdag bezorgd en even later is dat weer doorgestreept.waar zijn mijn vapes???

Alles komt altijd optijd binnen, ik dacht eerst dat deze site nep was en had voor mijn eerste bestelling 2 vapes uitgekozen, tot mijn verbazing was het optijd binnen en was de qualiteit en de merken die ze verkopen niet te vergelijken met andere winkels, vooral met het grote assortiment.

Supergoed

Keep up the work!

Perfect het verzenden het wordt snel geleverd

Super mooi, goedkoop, snel bezorgd

Het was al binnen een dag in huis en het werkt super!

Snelle zending en terugkoppeling. De klantenservice is vriendelijk, duidelijk en een geeft prima service.

Veel keuze en de bestelling ging lekker vlot.

Ik heb nu 2 keer hier een klik klak e-smoker besteld en het ging heel vlot allemaal. Ze hebben hier ruime keuze aan verschillende soorten vape en e-smokers met smaken. Het bestellen is ook heel duidelijk en overzichtelijk gemaakt zodat je gelijk weet wat je besteld hebt in je mail. Ik hoop hier nog vaak mijn favoriete klik klak e-smoker te kopen. ( alleen heel erg jammer dat ik de tweede keer lang moest wachten op Post.nl om het te bezorgen maar dat is de schuld van Post.nl )

De bestellingen worden zeer snel verzonden en klantenservice is goed bereikbaar. Als er een probleem is dan wordt het direct opgelost. Erg fijn om bij E-Smokey klant te zijn

Niet ontvangen

De pakketservice gaf al een paar dagen geleden aan dat het bezorgd zou zijn.. heb nog steeds niks ontvangen

Heel snel geleverd !

Na 18en besteld en de volgende dag al netjes in mijn brievenbus ! En ook nog eens gratis verzonden , toppie !!

Goed en super snelle levering!

Makkelijke duidelijke site. 'S avonds besteld en de volgende dag al in huis. Super goede service!

Over E-Smokey.nl

E-Smokey.nl is een webshop waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Op E-Smokey.nl heeft u de keuze uit een zeer ruim assortiment van elektrische sigaretten, e-liquids en toebehoren. Als u uw keuze heeft gemaakt en uw bestelling plaatst voor 19.00 uur, wordt deze dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bovendien worden bestellingen binnen Nederland altijd gratis verzonden. Wie meer informatie wil over elektrisch roken, de verschillende types esigaretten en e-liquids is van harte welkom in onze fysieke winkels voor elektrisch roken in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer. Onze winkels in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer zijn 6 dagen per week geopend. Daarnaast hebben wij een afhaalpunt/winkel in Moordrecht (ingeklemd tussen Gouda, Waddinxveen en Moordrecht) waar u 5 dagen in de week welkom bent.