Erg tevreden

Goede producten en zeer goed klantenservice

Super service!

Pakket meestal binnen 2 dagen bezorgd, ik had problemen met post nl en dan verlenen ze top service en zoeken ze naar het probleem.

Snelle verzending

Prettige webshop, overzichtelijk en snelle levering en netjes verpakt.

Snel

Binnen 24uur binnen

Goede levering

Goede levering, doet wat je verwacht en goede producten

Great service

The products are of excellent quality, delivery is always fast.

Goede producten met een snelle levering

Ik bestel hier vaker omdat ik nooit echt problemen heb gehad met het bestellen of het ontvangen van mijn bestelling. Het is makkelijk te bestellen, een duidelijke website en een snelle levering.

Lekker

Ontdekte het via mijn nichtje , was meteen verkocht, super lekkere smaken met beetje nicotine hebben me van de sigaretten af geholpen , super blij mee alleen jammer dat sommige smaken zijn uitverkocht en dat het binnenkort ook echt van de markt is ..

Altijd alles optijd geleverd. Super service.

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Top!

Sommigen zijn wel heel snel op

Wij kopen vrij regelmatig de Upend bars, toch constateren wij heel vaak dat ze snel "op"zijn. Het kan gewoon niet dat ze zo snel op zijn. Wij twijfelen er ook echt aan of er 500 haaltjes inzitten. Mijn vrouw en ik "vapen"alleen thuis, we werken de hele dag door de weeks en nemen ze nooit mee naar ons werk. Dus alleen 's avonds bij de koffie. Kan dan toch niet zo snel leeg zijn? Soms binnen anderhalve dag. U kunt het ook wel zien aan de frequentie van het bestellen. We bevelen het produkt wel aan, want het is heerlijk even een momentje en het houdt ons al maanden van de sigaretten af.

Zeer klantgericht en klantvriendelijk

Heb altijd een dag later mijn bestelling

Snelle levering en ook goed.

Prima allemaal!!!!

Geen negatieve ervaringen tot nu toe.

Ik bestel regelmatig, alles wordt altijd netjes de volgende werkdag geleverd. Klantenservice is top, als er iets mis gaat bij de post lossen ze het direct netjes op.

Snel berzorging.products zoals beschrijven.heel tevreden

Top snelle service

Top site. En het word snel geleverd wat erg fijn is

Heerlijke smaken

De vapes die ik gebruik zijn de SKE en de Klik. Super veel en lekkere smaken en waar voor hun geld, dus betaalbaar. Geen verzendkosten is nog een extra pluspunt.

Zoals altijd snel en goed

Snel geleverd en wanneer je informatie nodig hebt zeer goede uitleg van de klantenservice

Overzichtelijk makkelijk te bestellen snelle service .

Supersnel

Fantastisch, in de avond besteld en de volgende dag al in de bus. Super

geweldig

top producten en mega snelle levering

Word snel geleverd binnen een dag

Marshallweg 39 3068JN Rotterdam

+31(0)10 236 7918

Over E-Smokey.nl

E-Smokey.nl is een webshop waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Op E-Smokey.nl heeft u de keuze uit een zeer ruim assortiment van elektrische sigaretten, e-liquids en toebehoren. Als u uw keuze heeft gemaakt en uw bestelling plaatst voor 19.00 uur, wordt deze dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bovendien worden bestellingen binnen Nederland altijd gratis verzonden. Wie meer informatie wil over elektrisch roken, de verschillende types esigaretten en e-liquids is van harte welkom in onze fysieke winkels voor elektrisch roken in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer. Onze winkels in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer zijn 6 dagen per week geopend. Daarnaast hebben wij een afhaalpunt/winkel in Moordrecht (ingeklemd tussen Gouda, Waddinxveen en Moordrecht) waar u 5 dagen in de week welkom bent.