Altijd snelle en correcte levering !

Nu enkele weken aan het bestellen hier en zeer tevreden. Buiten dat ze zeer snel bezorgen is deze bezorging ook nog eens geheel gratis ! Dat is iets wat meerdere shops zouden moeten doen… Voor mij een aanrader.

Uitstekende service en communicatie

Zeer geweldige service, ondanks dat PostNL het pakket kwijt is geraakt in het bezorg proces! Na kort contact te hebben gehad met E-smokey hun klantenservice een uitstekende oplossing bedacht en binnen een dag een nieuw pakket verstuurd. Al met al dikke aanrader om bij E-smokey te shoppen! Geweldige service en top bedrijf!

Snelle levering en goeie service

Wel lastig zoeken naar een bepaald artikel Op de website.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Veel keuze.

Makkelijk en dit komt ook doordat je niet thuis hoeft te blijven voor het pakketje.(in mijn geval)

Super webshop!

Heel goed geholpen en deskundig advies gehad van Ronald. Hij bleef heel vriendelijk en geduldig met me ookal heb ik 3x terug gebeld. Mijn bestelling gisteravond besteld en vandaag keurig verpakt en compleet geleverd. Ik ben heel blij met de topservice van e-smokey! Kan deze webshop een ieder écht aanraden.

Altijd mijn smaak op voorraad, terwijl dat in het winkeltje waar ik ook kom, meestal niet het geval is. Snelle verzending en goede prijs! Aanrader!

Snelle levering en nette prijzen

Zie boven

Een zeer goede ervaring met E- Smokey.nl ook tijdens een telefoon gesprek erg vriendelijk.Ik zou zeggen als je voor een E sigaret gaat kies dan voor E-Smokey goede keuze Toppie !!!!!!!

Top service!

De beste site tot nu toe! Ik stuur altijd iedereen rechtstreeks naar E-smokey.NL. Lage verzendkosten of vanaf een laag bedrag gratis verzenden. Bij de meeste sites ligt de drempel veel hoger. Daar moet je eerst bestellen voor (ongeveer) €50 voor gratis verzending, anders betaal je alsnog hoger verzendkosten. Plus daarbij is het de volgende dag bezorgd als je op tijd bestelt!

Heel fijn en snel.

Een hele fijne en overzichtelijke website.

Een hele overzichtelijk en makkelijk website om je bestellingen te plaatsen. Je zet je merk wat je gebruikt in de zoekopdrach en phoefff, bestellen maar!!! En GRATIS verzending, toppie!!!! Jammer dat er geen foto's bij mogen maar ik heb daar het volste begrip voor. (stomme overheid;)

Duidelijk, snel, eenvoudig, en voordeliger dan vele anderen.

Duidelijke site, en geen verzendkosten, altijd snel, en kan in mijn geval door de brievenbus, gewoon super service.

Goede service en snelle levering

Snelle en goede levering

Wat er op de site staat, komen ze na. Goede webwinkel.

Geen klachten

De bestellingen komen gauw aan. Je wordt goed op de hoogte gehouden via mail wat de status van de bezorging is. De klantenservice is goed, ik heb geen enkele klachten.

Super snelle levering top service

We hadden wat problemen met de verzending. En ze hebben ons telefonisch super geholpen

Super goed

Goede kwaliteit, wordt snel geleverd

Snelle levering en goed service

Goed en snel

Product voldoet aan mijn verwachting en was bijzonder goed en snel in huis.

Goeie service

Vandaag besteld morgen in huis en vooral betrouwbaar

Supersnelle levering!

De service is uitmunt! Ik bestel er graag!

De bestelling word de volgende dag geleverd. En doordat er via Post.nl word verzonden betaal je géén verzendkosten!!! Heel tevreden!

Pakket was niet aangekomen gemaild direct antwoord goede service

Marshallweg 39

3068JN Rotterdam

+31(0)10 236 7918

Over E-Smokey.nl

E-Smokey.nl is een webshop waar service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Op E-Smokey.nl heeft u de keuze uit een zeer ruim assortiment van elektrische sigaretten, e-liquids en toebehoren. Als u uw keuze heeft gemaakt en uw bestelling plaatst voor 19.00 uur, wordt deze dezelfde (werk)dag nog verzonden. Bovendien worden bestellingen binnen Nederland altijd gratis verzonden. Wie meer informatie wil over elektrisch roken, de verschillende types esigaretten en e-liquids is van harte welkom in onze fysieke winkels voor elektrisch roken in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer. Onze winkels in Rotterdam, Alphen aan den Rijn en Zoetermeer zijn 6 dagen per week geopend. Daarnaast hebben wij een afhaalpunt/winkel in Moordrecht (ingeklemd tussen Gouda, Waddinxveen en Moordrecht) waar u 5 dagen in de week welkom bent.