Uitstekend!

Snelle levering, mijn bestelling was heel goed ingepakt. Kwaliteit goed

Games2u heeft een overzichtelijke website. De bestelling en levering zijn prima verlopen. De refurbished playstation 3 werkt prima. 1 controller werkte niet goed. Na dit gemeld te hebben werd er kosteloos 1 andere controller opgestuurd. Prima partij om te kopen.

Top Winkel en service

Gevonden via google, aangezien ik naar een oudere tony hawk game zocht, gevonden en meteen besteld, snel in huis, goeie updates via de mail, en gaaf dat ze ook wat oudere games hebben, ik ga hier vaker bestellen!

Wauw

Wauw!! Wat een fijne winkel! Veel keuze en fijne prijzen en snel thuis!! Nou wat wil je nog meer??!!

Goede service en snelle levering.

Mooie games voor goede prijs .snel geleverd.

Matig

Ik neem aan dat het spel helemaal nieuw is Jammere is namelijk dat er geen geluid bij het spel zit wat het best wel saai maakt

Prima producten voor een juiste prijs

Snelle levering ondanks de Corona crisis. Goed contact gehad tussentijds. PS3 zat goed verpakt, ziet er netjes uit en werkt prima. Zeer tevreden.

Vriendelijk en helder

Via Marktplaats bij Games2u uitgekomen. Doordat de link in de ad niet werkte, heb ik gebeld. Ik kreeg vriendelijk en helder antwoord, en de link zou direct worden aangepast. Via Marktplaats de verdere bestelling afgehandeld en het bestelde snel ontvangen. Zoals "beloofd".

Goed aanbod voor goede prijs

Fijne tweedehands spellen voor een erg fijne prijs, met garantie nota bene. Goed en uitgebreid aanbod voor playstation 3 en 4 spellen. Verzending kostte 48 uur, in tegenstelling tot wat op de website wordt gezegd.

Op zich goed, de bezorging mocht van mij wel sneller

Zie hierboven

Netjes verpakt keurig ontvangen in goede staat

Vlekkeloos

Wat ga je doen in deze tijden van lockdown? Juist, gamen! Je wilt de beste prijs en alles zo snel mogelijk binnen. Hier ging bestellen eenvoudig, aanbod is goed en ik had alles de volgende dag al in huis. Duidelijke website en bestel proces. Heel fijn!

Fijne service, snelle levering

Snelle reactie via whatsapp op vraag over mijn bestelling. Geleverde product voldeed aan alle eissen, was goed verpakt en compleet.

ontevreden

ik bestel een plastation 3 en nog de playstation noch de controler werkt. dan kan ik het ook nog eens terug sturen op mijn eigen kosten.

Duidelijke webshop! Grote variërende aanbod met een goede prijs. Zo goed als nieuw. Product was niet op voorraad maar dit werd niet aangegeven op de webshop. Kreeg dit pas te horen op de leverdatum zelf. Wel werd dit gecompenseerd met een gratis spel naar keuze. Prima klantenservice!

Verkeerd spel ontvangen, moet verzendkosten ook nog betalen

Ik heb het verkeerde spel ontvangen, en toen ik deze wilde terugsturen mocht ik ook nog eens alle kosten gaan betalen.

Makkelijk, snel en goedkoop

De spellen die ik heb gekocht waren goedkoop en snel bij mij thuis. Het enige minpuntje is dat het op de site onduidelijk was of het nieuwe of tweedehands spellen waren. Beide spellen die ik heb gekregen waren niet gesealed en waarschijnlijk tweedehands. Echter doen ze het prima en zitter er geen krassen op.

Ps3 Controller besteld nun daulshock

Gesprekken gingen vlot ! Kreeg binnen no time antwoord op mijn vragen! Goede survice en een goede prijs voor wat je krijg! Ga vaker hier bestellen :D Dank jullie wel voor jullie hulp snelle survice en goede survice!

Snelle levering en spellen zijn van goede kwaliteit inclusief zelfs de originele boekjes etc! Prijs kwaliteit verhouding is daarom gigantisch goed!

Alles naar wens

Snel geleverd, akkers zoals beloofd

Uitstekend!

PS3 spellen ontzettend netjes binnengekregen! Op de CD zat geen enkel vlekje en daarbij kreeg ik nog eens alle bijhorende boekjes in een keurige staat. Absoluut aan te raden!

Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Komt gewoon via de post. Erg vriendelijk met klanten in omgang, En erg tevreden over de gang van zaken binnen het bedrijf. Een aanrader voor degene die opzoek zijn naar videospelletjes of een gameconsole👍🏻.

Snel geleverd goede prijs

Ondanks de crisis een goede prijs en spel super snel geleverd.

Super snel en kwaliteit prijs heel goed

Een camera voor PS3 besteld. Die is heel snel geleverd en alles doet perfect. De kids zijn heel blij zeker nu wij thuis moeten zitten ivm corona.

Slecht

Spel start op en crasht daarna gelijk?! Op meerdere ps3’s geprobeerd😓😓