Keurig ontvangen en goede opvolging op vraag achteraf

Prima service, website duidelijk, producten waren als beschreven en netjes.

Levering afspraak niet nagekomen

3 dagen Later verstuurd dan beloofd volgens de site. Nu lijken hoe lang het versturen gaat duren

Beste Mark, Excuses voor de vertraging. Helaas is het pakket een werkdag later verzonden door het pinksterweekend zoals reeds aangegeven per e-mail. Het pakket is inmiddels verzonden, de track en tracé code heeft u per mail ontvangen. Ondanks de vertraging willen wij u veel plezier van uw bestelling wensen. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Snel en professioneel

Snelle afhandeling Product zoals omschreven

Snelle levering en spel in nette staat ontvangen.

service top, product erg slecht

Controller besteld, was snel geleverd met track en trace, niks op aan te merken, de controller moet nieuw zijn maar lijkt een `gebruikte´ controller want heeft stickdrift en bij het neerleggen heeft die geen verbinding meer, zelfs met kabel eraan niet. verklaart de 30 euro waarschijnlijk.

Beste Jeroen, Bedankt voor de beoordeling. Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen, wij geven garantie op al onze producten dus willen het graag voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Tot nu toe is alles perfect verlopen,ik heb de bestelling nog niet binnen maar ga er van uit dat het goed zit. IVM Pinksteren duurde het iets langer maar dat weet je als je dan besteld

Beste Bas, Bedankt voor uw bestelling. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Knappe prijs voor games

Vrij snel gevonden wat ik zocht voor een leuke prijs levering duurde iets langer ivm weekend maar dat mag de pret niet drukken

Beste Michael, Bedankt voor uw bestelling. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Namaak controller

Heb niet goed gekeken en een namaak controller gekocht

Beste Arie, Jammer dat u niet goed heeft gekeken. Wij hebben diverse controllers in ons assortiment, ook van het merk Sony. Mocht u hem willen ruilen met een andere is dit mogelijk, hiervoor kunt u gewoon contact met ons opnemen per mail / app / sms of telefonisch. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Slecht

Tot op heden is het spel nog niet binnen . Daar kunnen jullie misschien weinig aan doen. Maar dat bevirderd niet om jullie sterren te geven

Beste Maaike, Vervelend om te horen dat de bestelling niet tijdig is ontvangen. Hier kunnen wij inderdaad niks aan doen maar blijven het vervelend vinden. Mocht u de bestelling hebben ontvangen en er tevreden mee zijn willen wij u vriendelijk verzoeken uw beoordeling te herzien. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Snel gelevered, top kwaliteit!

Een beetje vertraging bij het leveren, maar alles perfect geleverd. Controlers werken perfect.

Spel in goede orde ontvangen

Spel in goede orde ontvangen. Vriendelijk contact.

Beste Ben, Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Op tijd geleverd

Beste Erik, Bedankt voor de goede beoordeling! Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Snel geleverd, goed verpakt, disc was nog netjes. Alleen de houder in het hoesje voor de disc was wat lam, dat heb ik zelf weten op te lossen. Het is tenslotte ook niet meer nieuw, maar dik tevreden.

Beste Petra, Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat u het zelf heeft opgelost. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Slecht

2 playstations besteld in eerste instantie was alles goed bleken de originele controles er niet bij kreeg een bericht of ik vervangende wou en 30 euro terug of wachten dus voor het eerste gekozen eenmaal binnen leek alles in orde bij aansluiten bleek 1 playstation kapot laten nakijken valt niks meer aan te doen al een paar keer gemailt en niks terug gehoord nog hij zou een nieuwe sturen maar niks van waar en nog geen reactie gehad ook.

Beste Claudia, Wij betreuren het feit dat de oplossing in uw geval iets langer op zich heeft laten wachten dan u van ons gewend bent. Gelukkig is het inmiddels al een tijdje opgelost. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Verzenden duurt veel te lang

Vrijdagavond besteld op dinsdag nog niet binnen. Teleurgesteld kind. Jammer!

Beste Jip, Vervelend om te lezen dat uw pakket nog niet is ontvangen. We hebben het wel binnen een werkdag verzonden, helaas duurt het in uw geval bij PostNL een dag langer. Hierbij nogmaals de track en trace code: 3SMYPA212243005 Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Ik ben volledig tevreden.

Prima prijs, artikel prima en snelle levering. Kan niet beter.

Web winkel werkt goed

Winkel heeft veel spelen en de prijzen zijn op de hoge kant (niet realistisch )games van 10 jaar oud en tweedehands kosten nog steeds 3/4 nieuwe prijs (lijkt afspraak nl. Gamesite)als je tijd hebt zoek in @.de je krijgt het spell voor echte warde en ook nl taal zit vaak bij......

TOP!!!

TOP SITE!!! TOP SPELEN!!!TOP SERVICE!!!SNELE LEVERING!!!

Prima kwaliteit voor scherpe prijs

Snel en goede kwaliteit

Het product is nog steeds niet binnen

Ben niet zo tevreden met mijn bestelling, de bezorg data wordt telkens gewijzigd. Deze is nog niet geleverd.

Compleet assortiment

Lekker makkelijk in 1 keer de spelletjes gevonden. Keurig verpakt en in goede staat.

Tot nu toe goed

Ik heb een spel besteld. Was snel afgeleverd bij PostNL, postNL is nu niet de snelst leverende en zit nog te wachten.

Waardelooos

Pakket nog steeds niet ontvangen na 3 dagen

Beste David, Vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat PostNL het nog niet heeft bezorgd. Het pakket is nadat u het heeft besteld direct verzonden. Ik hoop dat u de review wilt aanpassen. Het track en trace nummer is: 3SMYPA741420806, dit heeft u ook per mail ontvangen. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Bestelling verstuurd

Mijn bestelling was de volgende dag 5-04-2021 verstuurd maar post nl blijft achter tot op heden 10-04_2021 het antwoord dat het erg druk is.(betaal je daarvoor €6) Misschien tijd voor een andere pakket bezorger!!!