Super en snel geleverd

Goede ervaring, spel was snel geleverd en netjes door de brievenbus

Ondanks dat ik niet via de filter op het internet site kan komen heb ik mijn bestelling telefonisch af kunnen wikkelen en daar ben ik heel erg blij om.

Snelle levering. Goed product!

Mooi op tijd geleverd

snelle verzending en goede service

Was een perfecte ervaring, leuke game, werkt perfect en goede communicatie, super! 5 sterren!

Super had een playstation 4 controller gekocht maar laden niet op. Heb een nieuwe gekregen en reageerde snel op app in het weekend.

Snelle levering en goed product

Gevonden wat we zochten, zeer snel geleverd

We waren op zoek naar een spel die alleen nog maar te krijgen is voor de ps3. Een refurbished spel. Super snel geleverd en werkt perfect.

Uitstekende levering, snel en tevreden

Snel geleverd en keurig verpakt

levertijd klopt niks van

ten eerste staat er dat er snel word geleverd dat is ook de reden dat ik daar ging kopen. wacht nu al 3 dagen terwijl als je op een werkdag zou bestellen het de zelfde dag verstuurd word. heb op vrijdag besteld zou maandag aankomen en staat elke keer morgen. op 1 zn website staat dat die is aangemeld bij postNL. op de postNL site staat dat die nog niet aangemeld is. het duurt gewoon lang en is niet erg duidelijk

Redelijk

Heb een verkeerd spel besteld en deze wou ik graag omruilen. Gemaild naar ze en dat is nu al een week geleden. Nog steeds geen respons gekregen. En dat allemaal om 11,99. Had graag contact gekregen ivm omwisselen of retour, maar dat zit er dus niet in. Gelijk de laatste keer dat ik daar wat heb gekocht!

Top. Goeie info, snelle afhandeling.

Prima zaak. Eerlijk, snel en behulpzaam.

Slecht

Is gewoon een nep controller . Doet niet wat hij moet doen ! Dus goedkoop is duur koop . Niet kopen

Redelijk

Als werkt naar behoren alleen 4 dagen moeten wachten. Op de website staat 1 aan 2 dagen

Prima product!

Snel verzonden, mooie prijs.

Top snel goede beschrijving

Keurig ontvangen en goede opvolging op vraag achteraf

Prima service, website duidelijk, producten waren als beschreven en netjes.

Levering afspraak niet nagekomen

3 dagen Later verstuurd dan beloofd volgens de site. Nu lijken hoe lang het versturen gaat duren

Beste Mark, Excuses voor de vertraging. Helaas is het pakket een werkdag later verzonden door het pinksterweekend zoals reeds aangegeven per e-mail. Het pakket is inmiddels verzonden, de track en tracé code heeft u per mail ontvangen. Ondanks de vertraging willen wij u veel plezier van uw bestelling wensen. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Snel en professioneel

Snelle afhandeling Product zoals omschreven

Snelle levering en spel in nette staat ontvangen.

service top, product erg slecht

Controller besteld, was snel geleverd met track en trace, niks op aan te merken, de controller moet nieuw zijn maar lijkt een `gebruikte´ controller want heeft stickdrift en bij het neerleggen heeft die geen verbinding meer, zelfs met kabel eraan niet. verklaart de 30 euro waarschijnlijk.

Beste Jeroen, Bedankt voor de beoordeling. Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen, wij geven garantie op al onze producten dus willen het graag voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Tot nu toe is alles perfect verlopen,ik heb de bestelling nog niet binnen maar ga er van uit dat het goed zit. IVM Pinksteren duurde het iets langer maar dat weet je als je dan besteld

Beste Bas, Bedankt voor uw bestelling. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Knappe prijs voor games

Vrij snel gevonden wat ik zocht voor een leuke prijs levering duurde iets langer ivm weekend maar dat mag de pret niet drukken

Beste Michael, Bedankt voor uw bestelling. Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Namaak controller

Heb niet goed gekeken en een namaak controller gekocht

Beste Arie, Jammer dat u niet goed heeft gekeken. Wij hebben diverse controllers in ons assortiment, ook van het merk Sony. Mocht u hem willen ruilen met een andere is dit mogelijk, hiervoor kunt u gewoon contact met ons opnemen per mail / app / sms of telefonisch. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Slecht

Tot op heden is het spel nog niet binnen . Daar kunnen jullie misschien weinig aan doen. Maar dat bevirderd niet om jullie sterren te geven

Beste Maaike, Vervelend om te horen dat de bestelling niet tijdig is ontvangen. Hier kunnen wij inderdaad niks aan doen maar blijven het vervelend vinden. Mocht u de bestelling hebben ontvangen en er tevreden mee zijn willen wij u vriendelijk verzoeken uw beoordeling te herzien. Met vriendelijke groet, Timon Games2u