Goede morgen

Mijn ervaring ik kan juli daar nu nog geen antwoord op geven in de reden daar van is dat ik de besteling heb retour moet zenden in het gaat hier bij om een control voor ps2.reden van retour is dat het niet werkt in bij nadere inspecie bleek er zag ik dat er 2 breuken.in de kabel ziten in het daarom niet werkt heb het retour moeten verzenden.in hoop op een oplosing of een vervangende control.voor ps.2 de.heer.buurmeijer

top snelle levering

zou mooi zijn als er op de app en telefoon gereageerd werd

Goed en snel

Spel snel geleverd en werkt goed!

Slecht

Controles is slecht die zijn gemaakt in China dan kan net zo goed via AliExpress kopen dat is goedkoper

Zij doen wat ze zeggen.

Dit is een professionele firma.

Mijn zoontje heeft een refurbished game gekocht, netjes aangekomen, zaten wel wat vlekken op de disk maar verder doet het spel het prima.

Goede en goedkope producten en geweldige klantenservice

Ik heb een refurbished PS4 met extra controller besteld. In vergelijking met andere aanbieders, heeft Games2u erg scherpe prijzen. De PS4 werd netjes op het aangegeven tijdstip bezorgd. De verpakking was precies het juiste formaat, niet zoals bij veel andere postorderbedrijven een enorm grote doos met veel te veel verpakkingsmateriaal. Maar zeker ook niet te weinig; de PS was netjes verpakt in een goede hoeveelheid noppenfolie. De twee controllers ook individueel verpakt in de doos, erg netjes allemaal. De PS ziet er mooi uit; geen gebruikssporen te zien. Hetzelfde geldt voor beide controllers, die allebei ook al opgeladen waren zodat ze meteen gebruikt konden worden. Helaas bleek al vrij snel dat een van de controllers 'stick-drift' vertoonde; de rechter analoge stick bleef constant naar links bewegen, ook wanneer deze niet aangeraakt werd. Ik heb Games2u gemaild met de vraag hoe ik de controller terug kon sturen om een andere te ontvangen maar kreeg daar zeer snel antwoord op dat ze een andere controller op zouden sturen en ik de controller die ik had mocht houden als reserve. Direct de volgende dag kreeg ik bericht dat de controller onderweg was en nog een dag later had ik die inderdaad in huis. Deze werkte prima. Zeer netjes om dit zo snel en kosteloos op te lossen.

Prijs-kwaliteit goed, verzendkosten teveel.

Prima prijs-kwaliteitverhouding alleen wat duur met de verzendkosten. Het was met 3 spellen een brievenbuspakket en ik moest er toch 6,99 aan kosten voor betalen, zonde.

Even spannend of het goed ging, maar uiteindelijk helemaal tevreden

Voor de kinderen een PlayStation besteld via deze website. Dit mede op basis van de goede recensies en de professionaliteit van de website. Na de bestelling kreeg ik per mail een bevestiging en toen bleef het stil. Kreeg ook geen bericht dat het langer kon duren. Daarom contact opgenomen via het 06 nummer op de website. Daarna contact via de app en de mail gehad. Dit was fijn. Even bang dat de playstation niet zou komen, maar dit was niet zo. Dus even spannend of het goed zou komen, maar 1 1/2 week na de bestelling is de playstation geleverd. Ik tevreden en de kinderen blij!

Beste Ilse, Nogmaals excuses dat uw bestelling iets langer op zich heeft laten wachten dan u van ons gewend bent. Veel plezier van uw bestelling en bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Timon Games2u

waardeloos

Via Bol.com een spel besteld op voorraad en betaald via Ideal. na dagen te wachten komt vlak voor de levering wordt het spel geannuleerd. Reden: niet op voorraad, hoe heb ik het dan kunnen bestellen en betalen? Onbetrouwbaar, koop er niks meer.

Beste Arrafel, Onze excuses voor het annuleren. Helaas hadden we het spel via onze eigen site en via Bol.com tegelijk verkocht waardoor we één van beide bestellingen moesten annuleren. Wij hopen dat u ons in de toekomst een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Zeer slecht

Heb totaal de verkeerde bestelling gekregen in plaats van PlayStation4 kreeg ik een playstation3 met een vactuur van 280€ probeer contact op te leggen lukt dat ook niet voel me echt opgelicht gelukkig sta ik onder bewind en die zouden het verder regelen maar betaald zal er niet woorden.

Beste Remon, Inmiddels hebben we diverse keren contact gehad via mail, whatsapp en telefonisch en hebben we de PlayStation 4 naar u opgestuurd. Het uitleveren van uw bestelling verdient niet de schoonheidsprijs maar één ster is wel erg weinig. Hopelijk kunt u de review aanpassen, we hebben het immers opgelost. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Ontzettend tevreden

De disk was crasvrij en was er binnen 1 dag

Goeie service, goede producten

Fijne service, prima playstation refurbished ontvangen. Goed en stevig verpakt, erg blij mee!

geweldig

games besteld, het was compleet en kwam erg snel.

Snel

Snelle levering en nette prijs.

Goede snelle levering

Product is prima in orde, hoef je geen nieuwe voor te kopen.

Ondanks dat het wat langer duurde voordat ik de pakjes had ontvangen, wil ik wel zeggen, dat ze in uitstekende staat waren en dat de verkoper zijn best heeft gedaan om tot een oplossing te komen, waarvoor dank!

Snel verstuurd alleen jammer dat post.nl er zo lang over doet om te bezorgen

Binnen 1 dag verstuurd, spreek was prima verpakt en zag er goed uit

Prima product en veilig verpakt

Alles oké alleen levering dag later

de prijs is ook naar de kwaliteit

prima controller alleen na 2 dagen doet de in plug van de headset het niet meer.

helemaal super

spellen snel geleverd en goed verpakt

Snel geleverd, product naar wens

Vlak voor kerst twee games besteld met de hoop dat het nog op tijd binnen zou zijn. Werd dezelfde dag verzonden, kwam dus keurig op tijd. Games werken naar behoren, ik ben zeer tevreden en ga hier zeker vaker kijken voor games!

gunstige prijzen, snelle service

betaalbaar, veel keuze, snelle service

Ik heb erg naar mijn zin met ps4

Alls zit er in