Good response from customer service

I placed my order for a ps4 and an extra controller. Unfortunately there was an issue and i only received the console and 1 controller. I contacted them and they said not to worry the second is on its way. I received the second a week later.

Very good product

Got a ps4 slim with two controllers. It arrived late but it was due to postNL (i advise you to ask for the product to be delivered at your NL point directly). Otherwise, people from Games2u were helpful and fast to answer my questions on Facebook. I would strongly recommend

Snel geleverd en netjes,allebei de spellen doen het top!

Een heel goed bedrijf

Het product werd op een nette manier in gepakt en werd snel geleverd. Ook het gedeelte dat na geleverd werd was goed verzorgd

Zeeeer trage levering

Zie titel, nog steeds niets ontvangen

Snelle en vriendelijke service!

Top en snel geregeld!

Snel en correct geregeld.

Redelijk

Bij mijn bestelling kwam ik er pas achter dat het om een refurbisching ging nou heb ik daar niks op tegen maar zet het er wat duidelijker bij. Bij refirbischt hoort ook reiniging bij dit was absoluut niet t geval. De hoofdtelefoon was heel erg vies en heb heb eerst moeten reinigen. Verder doet deze het erg goed . Maar zeker een hoofdtelefoon behoort gewoon schoon te zijn ook 2e hands en nagekeken.

Goede game, goede service, fantastische prijs

Het was er snel tegen een fantastische prijs

Eerste bestelling hier. Toch uitstekend!

Zoals het hoort te zijn.

Goede morgen

Mijn ervaring ik kan juli daar nu nog geen antwoord op geven in de reden daar van is dat ik de besteling heb retour moet zenden in het gaat hier bij om een control voor ps2.reden van retour is dat het niet werkt in bij nadere inspecie bleek er zag ik dat er 2 breuken.in de kabel ziten in het daarom niet werkt heb het retour moeten verzenden.in hoop op een oplosing of een vervangende control.voor ps.2 de.heer.buurmeijer

top snelle levering

zou mooi zijn als er op de app en telefoon gereageerd werd

Goed en snel

Spel snel geleverd en werkt goed!

Slecht

Controles is slecht die zijn gemaakt in China dan kan net zo goed via AliExpress kopen dat is goedkoper

Zij doen wat ze zeggen.

Dit is een professionele firma.

Mijn zoontje heeft een refurbished game gekocht, netjes aangekomen, zaten wel wat vlekken op de disk maar verder doet het spel het prima.

Goede en goedkope producten en geweldige klantenservice

Ik heb een refurbished PS4 met extra controller besteld. In vergelijking met andere aanbieders, heeft Games2u erg scherpe prijzen. De PS4 werd netjes op het aangegeven tijdstip bezorgd. De verpakking was precies het juiste formaat, niet zoals bij veel andere postorderbedrijven een enorm grote doos met veel te veel verpakkingsmateriaal. Maar zeker ook niet te weinig; de PS was netjes verpakt in een goede hoeveelheid noppenfolie. De twee controllers ook individueel verpakt in de doos, erg netjes allemaal. De PS ziet er mooi uit; geen gebruikssporen te zien. Hetzelfde geldt voor beide controllers, die allebei ook al opgeladen waren zodat ze meteen gebruikt konden worden. Helaas bleek al vrij snel dat een van de controllers 'stick-drift' vertoonde; de rechter analoge stick bleef constant naar links bewegen, ook wanneer deze niet aangeraakt werd. Ik heb Games2u gemaild met de vraag hoe ik de controller terug kon sturen om een andere te ontvangen maar kreeg daar zeer snel antwoord op dat ze een andere controller op zouden sturen en ik de controller die ik had mocht houden als reserve. Direct de volgende dag kreeg ik bericht dat de controller onderweg was en nog een dag later had ik die inderdaad in huis. Deze werkte prima. Zeer netjes om dit zo snel en kosteloos op te lossen.

Prijs-kwaliteit goed, verzendkosten teveel.

Prima prijs-kwaliteitverhouding alleen wat duur met de verzendkosten. Het was met 3 spellen een brievenbuspakket en ik moest er toch 6,99 aan kosten voor betalen, zonde.

Even spannend of het goed ging, maar uiteindelijk helemaal tevreden

Voor de kinderen een PlayStation besteld via deze website. Dit mede op basis van de goede recensies en de professionaliteit van de website. Na de bestelling kreeg ik per mail een bevestiging en toen bleef het stil. Kreeg ook geen bericht dat het langer kon duren. Daarom contact opgenomen via het 06 nummer op de website. Daarna contact via de app en de mail gehad. Dit was fijn. Even bang dat de playstation niet zou komen, maar dit was niet zo. Dus even spannend of het goed zou komen, maar 1 1/2 week na de bestelling is de playstation geleverd. Ik tevreden en de kinderen blij!

Beste Ilse, Nogmaals excuses dat uw bestelling iets langer op zich heeft laten wachten dan u van ons gewend bent. Veel plezier van uw bestelling en bedankt voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Timon Games2u

waardeloos

Via Bol.com een spel besteld op voorraad en betaald via Ideal. na dagen te wachten komt vlak voor de levering wordt het spel geannuleerd. Reden: niet op voorraad, hoe heb ik het dan kunnen bestellen en betalen? Onbetrouwbaar, koop er niks meer.

Beste Arrafel, Onze excuses voor het annuleren. Helaas hadden we het spel via onze eigen site en via Bol.com tegelijk verkocht waardoor we één van beide bestellingen moesten annuleren. Wij hopen dat u ons in de toekomst een tweede kans kunt geven. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Zeer slecht

Heb totaal de verkeerde bestelling gekregen in plaats van PlayStation4 kreeg ik een playstation3 met een vactuur van 280€ probeer contact op te leggen lukt dat ook niet voel me echt opgelicht gelukkig sta ik onder bewind en die zouden het verder regelen maar betaald zal er niet woorden.

Beste Remon, Inmiddels hebben we diverse keren contact gehad via mail, whatsapp en telefonisch en hebben we de PlayStation 4 naar u opgestuurd. Het uitleveren van uw bestelling verdient niet de schoonheidsprijs maar één ster is wel erg weinig. Hopelijk kunt u de review aanpassen, we hebben het immers opgelost. Met vriendelijke groet, Timon Games2u

Ontzettend tevreden

De disk was crasvrij en was er binnen 1 dag

Goeie service, goede producten

Fijne service, prima playstation refurbished ontvangen. Goed en stevig verpakt, erg blij mee!

geweldig

games besteld, het was compleet en kwam erg snel.

Snel

Snelle levering en nette prijs.