Heel prettig en goed advies en service! Top!

Vanaf binnenkomst direct heel vriendelijk en deskundig advies en hulp met alle aandacht. Blij de winkel uit met goed product en blij gezicht. Mooie winkel met goede sfeer en uitstraling.

goede voorlichting

Was niet van plan om al te kopen maar de proefrit heeft mer overtuigd

Meedenken met wensen van de klant en prima voorlichting!

Prettige verkopers, winkel en werkplaats-personeel.

Alles super snel en netjes geregeld

Mooie winkel ziet er netjes uit

Mooie fiets gekocht en netjes geholpen door verkoper en alles uitgelegd.

Subliem

Goede service toppie geholpen

Goede en snelle service en vriendelijk personeel

Ik werd gericht en vlot geholpen bok de aankoop van mijn elektrische fiets. De fiets was in diverse maten op voorraad en kon zeer snel worden geleverd.

Geduldig en behulpzaam bij het vinden van een goede sportieve fiets (geen e).

Het duurde even voor ik eindelijk een proefrit kon maken (weer zat een beetje tegen ;-) ) en dat kon gelukkig. Ook het afstellen werd zeer vakkundig gedaan.

Vriendelijk ontvangen en alle tijd gekregen om rustig tot een beslissing te komen.

Vriendelijk en enthousiast personeel.

Vriendelijk en enthousiast personeel.

Goed geadviseerd

Proefrondje gefietst. Op advies van Dirk voor een ander model gekozen. Ben er heel erg blij mee.

Goed advies gekregen

Snel geleverd. Alles goed afgesteld.

Ze denken in oplossingen

Kennis van zaken

Goed advies en binnen 24 uur fiets geleverd.

Goede persoonlijke service.

Persoonlijke aandacht, snelle afwikkeling, snelle levering.

Goed advies, deskundige uitleg en perfecte aflevering.

Na een intensieve proefrit met 2 e-bikes, hebben wij een keuze gemaakt voor het merk Qwic en zijn daarover zeer tevreden.

Prettig contact met verkopers en servicemonteurs en deskundige uitleg over de E-bike

Zeer positief

Matig tot hooguit redelijk....

Helaas zijn interne afspraken niet bekend, waardoor er bij collega's verwarring ontstaat als er aan gerefereerd wordt. Bijvoorbeeld over een leveringsdatum vd fiets, maar ook over reparatie van een kapot onderdeel wat onder garantie valt. Verder wordt er erg makkelijk over een opmerking mbt de fiets zelf gedaan, in dit geval over het schakelen. Na een ritje constateert de monteur dat er niets mis mee is, terwijl het probleem na zogenaamd afstellen niet is verholpen..... Tevens is de nieuwe fiets een showmodel, die ter plekke uit de showroom wordt gehaald en daarna 'klaargemaakt' voor aflevering. Ook dit is niet conform de afspraak!! Ik was van plan een electrische fiets voor mijn vrouw te kopen maar dat doen we nu elders.

Goede service, duidelijk afspraken...kortom dik tevreden!!

Heel correct genaderd in het advies gesprek. Er fijn was de ruime keuze in de modellen en mogelijkheden. Professioneel bedrijf!

Niet best

Er is een foutje gemaakt bij de factuur. Ik zou 150 euro terug gestort krijgen. Ik heb hierover twee maal telefonisch contact gezocht en ben ook langs geweest. Het is nog steeds niet opgelost en er wordt met mij ook geen contact gezocht nav deze vergissing.

Vriendelijk en profensioneel geholpen.

Geen proefrit was teveel... na 5 verschillende fietsen te hebben uitgeprobeerd ( wat geen moeite was bij deze fietsenwinkel ) ben ik zeer tevreden naar huis gegaan. En niet te vergeten geslaagd bij het kopen van een elektrische fiets. Bij het ophalen kocht ik nog een bidon houder en deze werd ook nog netjes op de fiets gemonteerd.

vriendelijk personeel, lang wachten op de fiets

wij hebben geen vervelende ervaring gehad bij de aanschaf van de fiets. snel keuzes maken en de verkoper schakelde snel mee. echter vond ik wel dat we uiteindelijk lang op de fiets hebben moeten wachten. levering van de andere (zwaardere) batterij was de oorzaak. in de 4e week begonnen wij ons wat te irriteren. in de 5e week is hij uiteindelijk geleverd. fiets en personeel geen opmerkingen over alleen de wachttijd.

Goede service. Vriendelijk personeel

Nieuwe fiets voor zoon. Genoeg keus. Prima geregeld.

Perfecte service,en goed en vriendelijk personeel.

Hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Altijd behulpzaam, vriendelijk

Maken altijd tijd, hebben kennisbank zaken en lekkere koffie.