Mijn nieuwe Dutch ID Shadow 85 TR Auto GPS prima afgeleverd

Mijn nieuwe Dutch ID Shadow 85 TR Auto GPS prima afgeleverd, alles werkt als een zonnetje en alles zoals afgesproken. Ik koop hier al jaren en het is altijd goed en is het een keer niet goed dan wordt het gelijk opgelost. Fijne mensen hier, zowel verkoop als de monteurs iedereen denkt met je mee.

Klantvriendelijke professionele mensen die hun afspraken nakomen

Had telefonisch afspraken met dit bedrijf gemaakt die zij keurig na gekomen zijn. Product is na wens.

Geen reactie/ later wel

Je krijgt totaal geen reactie op vragen via de website. Ik vind dit heel slecht. Waarom bieden jullie dit dan aan. Uiteindelijk ben ik gebeld er was een fout n de website ze kregen niks meer binnen. Eind goed al goed. Fijn dat ze hebben terug gebeld goede informatie gekregen. Daar ga ik mee aan de slag en wie weet koop ik daar alsnog mijn fiets.

Fietsen kopen kan je overal maar advies en service maken het verschil.

Ik werd voor de winkel aangesproken door een ouder stel die 100% tevreden en 50 jaar ervaring met de winkel deelden. Ook binnen voelde het als een warme deken. Niks pusherig maar een keurige uitleg en advies op basis van je eigen wensen. Samen met hun gebruikers en onderhoudservaring kom je tot een keurige shortlist. Je moet echt proeffietsen en meerdere modellen uitproberen voordat ze tevreden zijn. Een supermoderne brandschone werkplaats met 6-8 werkstations voorzien in hun efficiëntie. Fietsen werd thuis afgeleverd en ik kreeg na 2 maanden een mail ter uitnodiging van de 1ste servicebeurt (gratis). Je merkt dat men een heel nauw contact heeft met de fabrikanten en dat ook fabrikanten luisteren naar hun gebruikerservaring en in aanpassingen voorzien. Nogmaals ik had het al gelezen maar op de schaal van 1 tot 10 krijgen ze een dikke 11!

prima volgens afspraak.

Mijn ervaring was echt heel erg goed. Namen echt de tijd en kon alles vragen en werd mee gedacht. Fiets werd ook thuis gebracht dus ook perfecte service. Raad iedereen aan om hier een fiets te kopen!

goed advies en leuk geholpen

hadden 2 nieuwe accu's nodig voor onze fietsen. deze zijn er voor ons in gezet. helaas door ziekte en winter nog niet kunnen gebruiken.

Heel plezierig

Goed en deskundig geholpen.

Halen en brengen van de fietsen voor onderhoudsbeurt Keurig geregeld

Goede service en vriendelijk personeel

Dirk is een topper! Zeer sociale man met veel ervaring en kennis van zaken.

Vriendelijk en duidelijk

Fijn geholpen

Ben naar tevredenheid geholpen, vriendelijk personeel

Goed geholpen.

Ondanks de maatregelen toch de tijd gekregen. Duidelijke uitleg en tevreden met mijn fiets. Verwacht ook dat de verdere service goed zal zijn.

prima ervaring

goede hulp bij keuze maken en communicatie.

perfect

zeer goede service

goede voorlichting. geduldig,

ondanks de coronatijd werd ik ,na afspraak, rustig te woord gestaan. de verkoper gaf duidelijk prima voorlichting. beantwoordde ook mijn vragen. Hij gaf ook duidelijk advies. in het kort gezegd: ik ben heel tevreden en erg blij met mijn nieuwe E-Bike

Snel, vriendelijk bekwaam en eerlijk advies

Zie boven

Wij werden prima geadviseerd over de fiets die bij ons paste.

De ontvangst was direct goed en er werd een goed advies gegeven.

Top bedrijf!

Nieuwe fiets aangeschaft. Super service en gedegen advies

Prima ervaring en dito afhandeling

Volgende dag, na mijn mailtje, meteen telefonische follow-up gekregen om een afspraak te maken over aanschaf nieuwe elektrische fiets met inruil van bestaande elektrische fiets.

Terzake kundig en klantgericht

Wij zijn bijzonder goed geadviseerd door Frank Endhoven, die zijn advies baseerde op het goed begrijpen van wat wij wilden. Enorm blij met onze Kalkhoff.

gewoon heel erg netjes

men leverde perfect het gevraagde product. Service is prima

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Nieuwe, prijzige e-bike gekocht. Ondanks de corona-maatregelen toch naar de showroom kunnen gaan voor adviesgesprek en proefrit. Uiteindelijk fiets aangekocht, werd keurig thuisbezorgd (30 km verderop) met uitgebreide instructie. Achteraf problemen met mijn oude insteekslot die niet paste in het nieuwe ringslot. Kreeg de volgende dag kosteloos een nieuw insteekslot via de post thuisbezorgd. Uitstekende aftersales!

Keurig op tijd en met zorg geleverd; uitstekende serivce, zoals ik in de afgelopen 5 jaren gewend ben.

Mijn ervaring met Smeeing was al goed met auto's en met de fietsen was het niet anders.