Fijne zaak met prima service

Al jaren vaste klant bij Profile Smeeing je wordt er goed geholpen en volop keus .

Oke

Prettig behandeld

Zie hierboven.

Prima, klantvriendelijk

Wordt vriendelijk en terzake geholpen

Heel prettig geholpen.

Heel prettig geholpen, ik adviseer zeker jullie zaak.

Goed geholpen om een keuze voor een bakfiets te maken. Snel en goede levering

De juiste oplossing geboden en niet zo maar wat verkocht.

Wij zochten een goede fiets voor mijn zoon maar niet met al teveel toeters en bellen want dat gaat alleen maar kapot. Het is een Batavus Fonk geworden, we, inclusief onze zoon, zijn er nog altijd erg blij mee. Daarbij hebben jullie ook de fiets van mijn vrouw een 2e leven gegeven. Het was niet goedkoop maar het resultaat is erg goed dus dik tevreden.

Onderhoud is goed uitgevoerd

Toppie

Alles snel snel geregeld en goed ook

Uitstekend bedrijf !

Mijn nieuwe fiets had een fabricagefout. Dit werd prima opgelost.

Zoals het hoort.

Fijne, professionele organisatie!

Goede communicatie over de levering van de fiets, evenals over het gebruik van de fiets!

Goed.

Goede service.

De service beurt is 2.5 maand geleden uitgevoerde was goed en een goede service door herhalen rengen vandefiets in Leusden

Uitstekend behandeld.

Ja ik ben ook zeer blij met de E.Bike, van jullie. Ook de behandeling was uitstekend. Hart.groet.

Boven verwachting

Bedrijf werkt erg efficiënt. Had een krachtige accu nodig voor mijn Van Raam driewieler. Na korte tijd gebeld dat accu was gearriveerd. Accu werd keurig geplaatst met een handige uitleg erbij. Personeel bijzonder vriendelijk.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden,goede service,uitstekend geholpen.Vriendelijk personeel!

Alles prima op tijd uitgevoerd.

Alles prima op tijd uitgevoerd.

Hele goede service!

Altijd bereikbaar Fiets gemaakt Gratis service omdat we fiets naar de beurt opnieuw moesten laten ophalen

Prima bedrijf

Mooie showroom en werkplaats met vakkundig personeel

Geen klagen. Ga zo door.

Goede uitleg en service. Hier kan je zeker een fiets gaan kopen

Mijn fiets was in 2 weken rijklaar gemaakt. Vriendelijke personeel, ze helpen je enorm goed.