Zeer klantgericht.

Ik had een verkeerde fietstas gekocht die ik zonder probleem mocht omruilen. Daarvoor in de plaats een stuurtasje gekocht en een fietsrugzak. Gelukkig werd er door jullie gezien dat ik een rugzak had uitgekozen die niet aan de bagagadrager bevestigd kan worden. Er wordt duidelijk met de klant meegedacht. Ik heb nu exact de juiste tassen voor mijn e-bike!

Goed geholpen, er werd tijd voor ons genomen en duidelijke uitleg. Niet opdringerig, proeffietsen is mogelijk en diverse verschillende opties qua soorten fietsen besproken. Er wordt gekeken wat voor jou het beste is.

Volledige informatie/ prettig en deskundig

Top fiets, fijn contact!

Zeer prettig geholpen, heel erg tevreden

In mijn zoektocht naar een nieuwe elektrische fiets kreeg ik bij adviseur Matthijs, na het maken van een afspraak, alle tijd en aandacht om rustig met verschillende soorten fietsen te proefrijden. Er werd met mij meegedacht en ben positief verrast hoe natuurlijk de door mij gekozen elektrische fiets fietst. Na een paar dagen de nieuwe fiets opgehaald helemaal blij. Na een week toch mijn stuur iets verzet, ook dat is geen probleem. Zeer tevreden!

Uitstekend!

Opnieuw een prima service ervaren! Het feit dat jullie de fiets ophalen/thuisbrengen vind ik écht fantastisch. Reparatie ook heel goed uitgevoerd.

zeer vriendelijke en adequate service

super klantgericht

prettig geholpen. alle ruimte om te beslissen. Afspraken zijn nagekomen.

Perfecte service

Uitstekend bedrijf waar de klant koning is!!!! We komen hier zeker terug. Gr.

Alles liep perfect

Gebeld, meteen opgevolgd, fiets opgehaald en teruggebracht.

Zeer vriendelijk en behulpzaam

We hebben lang moeten wachten op onze fietsen. We waren hiervoor gewaarschuwd. Na het lange wachten konden we de fietsen ophalen.Er is ruim de tijd genomen om ons alles uit te leggen. Helaas hadden wij binnen 1 week een probleem met 1 van de fietsen. Dat werd dezelfde dag ( op een zaterdag) opgelost.

Contact gezocht vanuit Friesland voor een van Raam fiets. Werd mee gedacht hoe de fiets bij ons te krijgen. Zij hebben hem gebracht. Binnen twee dagen was alles geregeld en stond de fiets hij ons. We hadden de fiets alleen op internet gezien, maar wat je daar zag kreeg je ook. Prima fiets , prima service Gr.Froukje.

Goede service, snel geleverd en heel blij met de fiets

Vakkundig

Fijne zaak en goed advies. Ik ging voor een elektrische mama-fiets. De verschillen tussen de motoren, merken etc. werd goed uitgelegd, waardoor ik zelf de afweging kon maken welke fiets passend is. Verder een goede service en ontzettend snel geleverd!

De transportketting van onze Duofiets liet een vaag geluidje horen. Na een afspraak is het direct verholpen, hulde.

Geweldige dienstverlening.

Door onvoorziene omstandigheden kon ik helaas geen gebruik maken van mijn , nieuw aangeschafte, van Raam Balance fiets. Profile Smeeing heeft hier zeer begripvol op gereageerd. Zij stemden ermee in om de koop te annuleren en het aankoopbedrag terug te betalen Tevens heeft Profile Smeeing ervoor gezorgd dat , de door mij betaalde verzekeringspremie , door ENRA, aan mij wordt terugbetaald. Kortom, alle lof voor Profile Smeeing voor deze geweldige dienstverlening.

Onzorgvuldig coronabeleid

In principe ben ik in alle opzichten snel en goed geholpen, zowel telefonisch als in de winkel. Wat dat betreft niets dan lof. Helaas wel wat strubbelingen inzake het verplichte mondkapje dat ik had vergeten. Daarover geen kwaad woord: regels zijn regels en gelden voor iedereen. Echter, jammer dat de winkel geen kapjes verstrekt aan vergeetachtigen. Nadat ik van een andere klant een (nieuw natuurlijk) mondkapje kreeg (nogmaals dank mevrouw) werd ik geholpen. In die tijd passeerden diverse medewerkers mij op veel minder dan anderhalve meter, met mondkapje en soms zelfs met het mondkapje op half zeven. Geen fijn gevoel en zeker niet conform het beleid dat de winkel voert. Wil je corona bestrijden , doe het dan goed. En geef je klanten anderhalve meter de ruimte. Dan zal je als personeel soms een paadje om moeten lopen. En niet zoals nu hoge eisen stellen aan mij als klant door een mondkapje verplicht te stellen en zelf als personeel constant vlak langs me te lopen terwijl omlopen prima mogelijk is.

Beste Edu, Dank voor uw review. Onze excuses dat uw winkelbezoek niet helemaal naar wens was. Wij hebben tegenwoordig genoeg mondkapjes op voorraad om elke klant die er geen heeft deze toch aan te kunnen bieden. Zoals voor elk bedrijf geldt hebben wij ook vele maatregelen getroffen en aanpassingen gedaan om veiligheid voorop te stellen. Het spijt ons zeer dat dit op het moment van uw bezoek in uw ogen niet goed genoeg werd nageleefd. Hier zijn heldere afspraken en wij spreken elkaar hier zeker op aan. Momenteel werken wij in de winkel op afspraak waarbij we de tijd en de ruimte hebben om elke klant (op gepaste afstand) van advies kunnen voorzien. We zien u graag terug in onze winkel, Hartelijke groet Team Profile Smeeing

Snel en accuraat geholpen

Goede service, uitleg. Kortom: plezierig bedrijf!

Ophalen, repareren, terugbrengen en prijs/kwaliteit van dit alles is een dikke 10. #Blij mee

Mooie voorraad , veel keuze. Verstand van zaken

Goed verhaal, goed geholpen. Mooie winkel Personeel met verstand van zaken!

Uitstekende service!

Goede vakkundige kennis en hulp bij aankoop

Goed en volgens afspraak geholpen

Gelukkig viel de schade mee en is de reparatie volgens de vooraf afgegeven offerte gerepareerd. Top !!

uitstekend advies, klantvriendelijke behandeling

Wij hadden ons ingelezen welke electrische fietsen we wilden proberen. Wij werden door Frank geholpen en zijn advies was zeer professioneel. Na diverse fietsen geprobeerd te hebben, hebben wij het advies van Frank gevolgd. Eerlijke inruilprijs voor onze oude fietsen. Kortom uitstekende adviezen en service

Goede Service, vriendelijke en kundige mensen.

Prima service en aardige mensen!

Prima service en aardige mensen!