Altijd snelle en vriendelijke service van Wesley, echt een top team!

Behulpzaam aan de telefoon.

Genoeg ruimte om een goede afspraak te maken .

Zie onderstaand

Prettige zaak met een fijne sfeer en goed personeel

Eerste servicebeurt aan twee fietsen uitgevoerd.

Afspraak maken, contact met personeel, leenfietsen, op tijd weer bericht dat servicebeurt gereed is, alles prima.

Helaas kan ik niet meer fietsen en heb mijn fiets verkocht.

Informatief, efficiënt en goed advies

Zowel aankoop van e-bike als onderhoud verloopt op rolletjes

Geweldig goede service

Prima geholpen met aanschaf nieuwe fiers. Service en onderhoud goed geregeld.

Service gericht

Ik mocht op diverse fietsen een proefrit maken. Ik kreeg een onafhankelijk maar kwalitatief advies. Van De fiets die ik kocht werd later het stuur ingekort, was gewoon service.

wij zijn zeer tevreden

Goede service en vriendelijk personeel

Prima.

Toen ik mijn nieuwe fiets kwam afhalen bleek de verkeerde fiets te zijn gemonteerd. Dit werd ter plekke echter opgelost en in in ongeveer stond de goede fiets afgemonteerd voor me klaar.

Zeer klantvriendelijk en kundig

Geheel blanco over e-bikes in de winkel gekomen, heb ik zeer goed uitleg gekregen over de verschillende fietsen. De voor- en nadelen van verschillenden merken, motoren en accu’s. We mochten op 4 fietsen proef rijden en de uitgekozen fiets kon al binnen een week opgehaald worden! Ook de administratie achteraf (ivm fiets plan) is heel soepel verlopen. Mijn grote dank gaat uit naar Matthijs! Top gedaan!

prima organisatie

wij hebben hier een e fiets gekocht en voor de bij behorende zaken. goed advies en goeie spullen

Werkplaats-verkoop receptie staan altijd direct voor je klaar. Op vragen krijg een duidelijk antwoord. Het is is een jong enthousiast team met de nodige ervaring. Ik kom er graag. Ga zo door.

Tôt dusver alleen positief

Zie boven

nvt

Profile smeeing is gewoon top

verkoop team is prima

Goed team en prima service

Goed bedrijf

Klantvriendelijk

Zoals altijd prima

Fijne winkel.

Ik vind de winkel klantvriendelijk en ik krijg altijd duidelijke uitleg.

Zeer goede service

Zeer vriendelijke medewerkers.

Zeer goede service en klant vriendelijk

Zoeken altijd een oplossing en bellen je terug

Beloven maar niet uitvoeren

Super dat de fiets tussendoor gemaakt werd voor het vervangen van de voorband. Hadden meer punten opgegeven en erbij vermeld mocht er geen tijd zijn geen probleem dan breng ik de fiets weer terug. Toen wij de fiets ophaalde werd er gezegd alles is gelukt. Maar wat bleek niet alles was gedaan! Het leek erop maar als je iets gaat verdoezelen en zeggen dat het gedaan is, dan vertrouw ik het niet meer de volgende keer dat het uitgevoerd is. Ik heb toen ook gelijk gebeld en gevraagd naar de persoon, die was in gesprek en zou terugbellen. Tot op de dag nog niets gehoord. Jammer. Maar nogmaals blij dat de voorband vervangen kon worden.

Correct en op afspraak goed geholpen Ook zonder afspraak kan je er gewoon binnen lopen en word je correct geholpen

Geen.

Duidelijk advies, souplesse en uitstel van ondersteunen.