Onvriendelijk behandeling

Ik ben meerdere keren voor dezelfde klacht geweest en to 2 maal toe door een medewerker aan de balie onprofessioneel en onvriendelijk behandeld. Ik heb dit ook aangegeven maar daar werd op een opnieuw onvriendelijke manier op gereageerd. Ik heb hierover ook een klacht ingediend bij lease a bike en ga volgende keer niet meer naar jullie toe. Jammer want ik had wel een goede ervaring hiervoor.

Super bedrijf

Prima service, komen afspraken na en hebben goeie prijzen

Super, uitgelicht, ontvangst super aardig, kennis super, prijs/kwaliteit super! Was getekend Johan & Kienke, Hilversum

Goed geholpen!

Geeft vertrouwen.

prima zaak

Geeft goed advies en goede service, Leuke en deskundige mensen in de winkel.

Super service.

Super fijne service en meedenkende medewerkers.

Een professioneel bedrijf.

Zeer deskundig personeel en de service is buitengewoon. Zowel in de winkel als de werkplaats wordt je door deskundig personeel te woord gestaan.

Goed,, maar meer niet.

Fantastisch advies mbt elektrische fiets en de aflevering was een feestje

Fantastisch advies mbt aanschaf elektrische fiets en de aflevering was een feestje.

Technisch goed maar nogal afstandelijk, de klant is geen koning.

De fiets is voor zover ik kan beoordelen goed nagekeken. Helaas krijg je geen goede terugkoppeling, de man die je de fiets weer aanrijkt is niet de man die het werk heeft gedaan. Hij weet dus niets te vertellen. Verder viel me op dat de medewerkers regelmatig met koffie voor zichzelf langs je lopen terwijl je 45 minuten wacht op je fiets, maar de klant krijgt niets aangeboden. Dat kan beter.

Vakmensen

Ze zoeken net zolang totdat ze het mankement hebben gevonden en opgelost zodat ik weer fijn verder kon fietsen.

Zoals verwacht, dus goed

To the point, zoals afgesproken!

Goede uitleg en service.

goede service

mijn fiets moest voor de eerste onderhoudsbeurt komen maar omdat wij al van de camping naar huis verhuisd waren en mijn fiets op de camping blijft kon de beurt verschoven worden naar april 2023 en toen ik vertelde dat we volgend jaar voor het laatst op de camping waren omdat we eraf moesten en wij in Weesp wonen was dat ook geen probleem om de fiets op te halen en terug te brengen dat is toch geweldig wat een service

Uitstekende service en zeer vriendelijk

Fiets bij deze winkel gekocht, nu door vandalisme ventiel verwijderd en weggegooid. In 2 min nieuw ventiel, dopje en band opgepompt. Klaar, gratis en voor niets. Dank!

Behulpzaam en meedenkend

Goede voorlichting bij het kopen van mijn fiets. Afspraken voor onderhoud worden netjes in overleg ingepland.

Reageren snel op vragen

Geen

Great selection - great service

Hele mooie e-bikes gekocht na een hele fijne goede uitleg. Ook de service geweldig. Ze halen de fietsen op voor onderhoud.

Een professionele zaak

Zeer aardig en professioneel mooie grote zaak.

wat afgesproken gebeurd naar tevredenheid

Vooral Wouter van der klink Altijd staat hij klaar met hart voor z’n klanten en het bedrijf

zeer klant vriendelijk. wat moet ik nog meer zeggen prima...

Je wordt altijd zeer goed geholpen ...

Ontevreden

Controles en reparaties worden niet zorgvuldig en goed uitgevoerd. Mijn fiets biedt ik hier niet meer aan voor onderhoud

Zee tevreden de server die juli geven

Zee tevreden ik ben weer van plan In 2023 een fiets te lease

Koningsweg 16 3762 EC Soest