Deskundig en prettig bedrijf

Vriendelijke behandeling, afspraken worden netjes geregeld, deskundig personeel

Prima zaak.

Heel goed geadviseerd aardige mensen!!

uiteindelijk goed. klantvriendelijke oplossing geboden

e-bike met leasecontract waarin vervangende (e-bike) is afgesproken. in praktijk lastig om afspraak te maken en die garantie te krijgen. zelfs wanneer telefonisch dit is afgesproken. gelukkig werd ter plaatse een oplossing gecreeerd middels een inruilfiets. wat zeer gewaardeerd is,

Zeer tevreden over de persoonlijke en zeer klantgerichtheid van Profil ! En alles wordt keurig netjes afgehandeld en nog snel ook!

goede service

Fietsen worden keurig op tijd gehaald. Worden vervolgens zorgvuldig vast gezet en na de onderhoudsbeurt retour gebracht.

Uiterst vakkundige en vriendelijke advisering.

Uitstekende advisering en stipte levering volgens afspraak. Bijna ouderwetse klantenservice.

kundig en vriendelijk

kundig en vriendelijk

De aankoop liep soepel

Op het vervolg zit ik nog te wachten. De eerste beurd van de e bike moet nog volgen.

Prima e-bike occasion

Bij Profile Smeeing zag ik een mooie Pegasus Tecaro (e-bike) occasion. Na een proefrit aangeschaft. Het blijkt een prima fiets met extra opties, die voor een zeer redelijke prijs kon worden aangeschaft. Ik ben er zeer tevreden mee.

Betrouwbaar

Prettig contact en duidelijke uitleg.

Erg goede service. Alles werd geregeld voor mij. Alles werd uit mijn handen genomen. Ik ben tevreden met hoe ik geholpen ben. Het duurde alleen wat langer dan ik verwacht had. Ik heb er geen verstand van maar een indicatie van 2 maanden was fijn geweest. Ik heb meerdere keren een SMS gekregen dat mijn fiets klaar was terwijl dit niet zo was. Tevens stond er een te betalen bedrag van 35 euro elke keer in, dit klopte ook niet. Het was fijn geweest om soms (elke 2 wkn) even een update te krijgen zodat ik zou weten waar ik aan toe ben. Toen de fiets eenmaal echt klaar was, negeerde ik het goede smsje aangezien ik dacht dat het na de zoveelste keer niet zou kloppen. Eenmaal contact met Profile vond ik degene aan de telefoon best arrogant antwoorden. Dit vond ik jammer maar ik snapte zijn frustratie ook. Al met al is mijn fiets super gemaakt en ik ben super blij dat Profile ons zo goed heeft geholpen.

Prima service en fijne mensen om te helpen

Een fijne winkel en prima service en fijne mensen

denken met je mee

wat problemen gehad en met onderling overleg keurig opgelost.

Goede service.

Fijne service en goed geholpen. Klantvriendelijk.

Mijn nieuwe Dutch ID Shadow 85 TR Auto GPS prima afgeleverd

Mijn nieuwe Dutch ID Shadow 85 TR Auto GPS prima afgeleverd, alles werkt als een zonnetje en alles zoals afgesproken. Ik koop hier al jaren en het is altijd goed en is het een keer niet goed dan wordt het gelijk opgelost. Fijne mensen hier, zowel verkoop als de monteurs iedereen denkt met je mee.

Klantvriendelijke professionele mensen die hun afspraken nakomen

Had telefonisch afspraken met dit bedrijf gemaakt die zij keurig na gekomen zijn. Product is na wens.

Geen reactie/ later wel

Je krijgt totaal geen reactie op vragen via de website. Ik vind dit heel slecht. Waarom bieden jullie dit dan aan. Uiteindelijk ben ik gebeld er was een fout n de website ze kregen niks meer binnen. Eind goed al goed. Fijn dat ze hebben terug gebeld goede informatie gekregen. Daar ga ik mee aan de slag en wie weet koop ik daar alsnog mijn fiets.

Fietsen kopen kan je overal maar advies en service maken het verschil.

Ik werd voor de winkel aangesproken door een ouder stel die 100% tevreden en 50 jaar ervaring met de winkel deelden. Ook binnen voelde het als een warme deken. Niks pusherig maar een keurige uitleg en advies op basis van je eigen wensen. Samen met hun gebruikers en onderhoudservaring kom je tot een keurige shortlist. Je moet echt proeffietsen en meerdere modellen uitproberen voordat ze tevreden zijn. Een supermoderne brandschone werkplaats met 6-8 werkstations voorzien in hun efficiëntie. Fietsen werd thuis afgeleverd en ik kreeg na 2 maanden een mail ter uitnodiging van de 1ste servicebeurt (gratis). Je merkt dat men een heel nauw contact heeft met de fabrikanten en dat ook fabrikanten luisteren naar hun gebruikerservaring en in aanpassingen voorzien. Nogmaals ik had het al gelezen maar op de schaal van 1 tot 10 krijgen ze een dikke 11!

prima volgens afspraak.

Mijn ervaring was echt heel erg goed. Namen echt de tijd en kon alles vragen en werd mee gedacht. Fiets werd ook thuis gebracht dus ook perfecte service. Raad iedereen aan om hier een fiets te kopen!

goed advies en leuk geholpen

hadden 2 nieuwe accu's nodig voor onze fietsen. deze zijn er voor ons in gezet. helaas door ziekte en winter nog niet kunnen gebruiken.

Heel plezierig

Goed en deskundig geholpen.

Halen en brengen van de fietsen voor onderhoudsbeurt Keurig geregeld

Goede service en vriendelijk personeel

Dirk is een topper! Zeer sociale man met veel ervaring en kennis van zaken.

top

Vriendelijk en duidelijk