Ik wacht op mijn borg

Ik heb Sarah pop besteld. Bij ophalen vraag ik of het een probleem is als ik de pop tussen 15.00 en 17.00 kom terugbrengen. Dat was geen issue. Er is altijd iemand thuis. Er wonen hier 6 studenten. Ik kom de pop terugbrengen. Er wordt niet opengedaan. De pop bij de overbuurvrouw achtergelaten. Voice mail van Jeroen meerdere keren ingesproken. Er komt geen respons. Ik heb dus mijn borg van 50 euro tot op heden niet terug gehad. Ik raad iedereen af om te huren in Tilburg. Hij krijgt nog 2 dagen de kans om het geld terug te storten anders wordt er aangifte gedaan bij de politie.

Geen gehoor op afgesproken moment

Ruim op tijd aanvraag gedaan voor een pop. Via de site betaald en de bevestiging ontvangen met ophaaldatum en tijdstip. Toen ik daar op dat moment stond werd er niet open gedaan en kreeg ik ook geen telefonisch contact. Geld retour gevraagd. Ik wacht nog op een reactie.

Slecht

De pomp maakt sluiting bij de aansluiting met de stroomdraad. Toen we de pomp terug wilden brengen in Utrecht, werd er niet open gedaan. Pas nadat we het hoofdkantoor hadden gebeld, verscheen er iemand, in boxershort. Je kunt de pomp altijd pas de volgende dag terugbrengen, en moet daar dus een dag extra voor betalen. Dit staat niet duidelijk aangegeven. De prijs is dus eigenlijk veel hoger dan vermeld staat.

Goed opgelost

Alles is goed opgelost en is nu vloeiend gegaan. Top

Zoals verwacht en omschreven

Alles was makkelijk te vervoeren en voldeed aan de verwachting. Het enigste wat bij de pop ontbrak waren 4 touwen, mijn pop had 2 touwen waardoor het opzetten wel een uitdaging was. Overal, goed tevreden

Zeer goede ervaring

Mooi, compleet pakket opgehaald in Tilburg. Wij waren tevreden over de communicatie, de prijs en vooral natuurlijk de leuke, grote Abraham.

Sarah gehuurd, helemaal top

Ik zocht een Sarah. Het liefst een beetje voordelig. Dus ik wilde een adresje een beetje in de buurt zodat ik sarah zelf kon ophalen en terugbrengen. Nou dat is met opblaasverhuur goed gelukt. Men was in Rotterdam zeer flexibel met ophalen en terugbrengen. Erg fijn. En mijn Sarah was erg blij met zo'n leuke grote Sarah in de tuin.

Alles volgens afspraak

Netjes op tijd, produkt (Sarah pop) was precies wat je er van mag verwachten, kompleet met opblaas motor. Prijs is prima en alles verloopt precies op tijd en volgens afspraak. Aanrader dus....

Super leuk

Alles ging zoals afgesproken

Goedkope aanbieder en mooie spullen

Had online een Sarah pop gehuurd. Kon hem ophalen in Rotterdam. Jammer was het wel dat de contactpersoon niet open deed. Pas nadat ik diverse mensen had gebeld van opblaasverhuur werd er een half uur later gereageerd en open gedaan. Contactgegevens op de site waren niet juist. Het keuzemenu via de telefoon heeft veel opties. Als je kiest voor om door te verbinden met het hoofdkantoor wordt er niet opgenomen. Kortom, kleine schoonheidsfoutjes maar prima spullen en goed resultaat.

Persoonlijk

Persoonlijk contact over halen en brengen, leuk en handig.

Makkelijk, niet duur en makkelijk op te zetten.

We hebben een Sarah opblaaspop gehuurd en deze konden we makkelijk ophalen. De omvang van de zak was erg klein en dus makkelijk te vervoeren. Ook het opzetten was heel snel geregeld. Zo is het erg fijn om snel zoiets te huren. Voor mij een goed bedrijf die ik vaker zal gaan benaderen.

Leuke pop

Makkelijk op te zetten

Eenvoudig en goed materiaal

Makkelijk te plaatsen, originele blikvangers. Het ophaaladres is in eerste instantie wat lastiger te vinden vanwege moeilijk zichtbaar huisnummer, maar ook dat is goed gekomen.

Was super!

Was goed geregeld

Bestelling makkelijk via de website gedaan. Prijs kwaliteit is prima. En ophalen en terug brengen verliep ook zeer soepel. Voor herhaling vatbaar !

Excellent

Makkelijk op te zetten en leuke poppen.

goede service

prima geregeld

snelle reactie, goede prijs/kwaliteit Kleine kanttekening is dat de "high Five sara" toch bij heel veel mensen de ongewenste associatie met een Duitse WO II groet oproept.... De ophaal en aflevertijden zouden iets ruimer mogen

Grote mooie pop voor een mooie prijs

Duidelijke communicatie en vriendelijke mensen

de spullen stond n op tijd klaar toen we vroeg in de ochtends kwamen

De pop was precies wat we ervan verwacht hadden.

Uiterst tevreden.

Uiterst tevreden, is voor herhaling vatbaar. Zal ook aan iedereen adviseren. Betere reclame dan mond op mond reclame is er niet.

goed geregeld

opblaaspop besteld en op gehaald top geregeld .

Prima geregeld aardige mensen. Niets op aan te merken.

Op het laatste moment geannuleerd

Beetje jammer. Filiaal sluit, we annuleren je order en storten geld terug. Fijn, maar nu moet ik dus om 5 voor 12 op zoek naar een alternatief. Doen we dus niet nog een keer.

16 Offenbachstraat

Schijndel 5481 PS

About Opblaasverhuur.nl

Bij OpblaasVerhuur.nl kun je de allermooiste opblaas abraham en opblaasbare sarah huren (en tevens de goedkoopste)! Met tien ophaallocaties in Nederland altijd dichtbij.