Goede nette service en alles op tijd geleverd!

Goede nette service en alles op tijd geleverd!

Fijn bedrijf, echt een aanrader

Wij hebben verschillende keren producten besteld en dat verloopt allemaal geweldig. Mijn contactpersoon Jonathan reageert snel, komt afspraken na en denkt met je mee. Goede prijzen en de producten zijn ook van goede kwaliteit. Wij raden de Etikettenkoning zeker aan en blijven zelf graag klant.

Heel goed geweest.

Ben heel goed geholpen en kreeg alle informatie die ik nodig had om te kopen wat ik nodig had.

Erg tevreden.

Prima producten en snelle levering.

top service

steeds snelle levering , top

Uitstekend geholpen en meedenkend.

Meedenkend, goed bereikbaar en snelle levering.

Snel en netjes verzonden

Snel en netjes verzonden

Als eerste kennismaking met etikettenkoning.nl kan dit tellen. Zonder veel poespas offerte (maatwerk) ontvangen en op 2 dagen geleverd. Top

Klantvriendelijk en kundig

Fijn bedrijf, klantvriendelijk kundig en snel, aanrader!

m

goede service !

Prima,snelle levering

HELEMAAL GOED!!

heel snelle reactie en levering

Enorme keus, goede prijs en snel geleverd

Ik zocht blanco etiketten op rol voor een DYMO printer. De keuze aan formaten is enorm en gelukkig voor particulieren ook in kleine aantallen te bestellen. En dat alles tegen heel redelijke prijzen en de volgende dag afgeleverd.

Etiketten goed. Bezorging kan beter.

Etiketten is niks mis mee. Gewoon goed. Bezorging was (achteraf) snel. Maar wij wisten niet dat de zending al twee dagen bij de buren stond. Geen enkel bericht of kaartje is bij ons bezorgd. Je moet dus vertrouwen op de eerlijkheid van de buren....

Perfect en snel geregeld!

Niks op aan te merken, snel en efficiƫnt. En prima product!

Was geweldig

Ik werd snel en goed geholpen en de levering was er binnen een dag. Top en nogmaals bedankt

na een verkeerde bestelling , snel en handig omgewisseld voor de goede maat

Na bestelling via de website heeft de stickerkoning telefonisch contact opgenomen n.a.v. mijn bestelling. Dit was een prima gesprek.

snel, goed product

uitstekende leverancier

Goede contacten, snelle respons, correct overleg

Was vergeten om mijn huisnummer in te vullen, werd hier erg snel over gebeld om dit alsnog te kunnen geven. Daarnaast producten volgende dag geleverd. Prima ervaring

goede ervaring

Labels besteld voor aan containers alles netjes verlopen.

Uitstekend!

Snelle levering en goede service.

Al een aantal keren naar tevredenheid besteld

Wij hebben via de webshop besteld. Daar is alles eenvoudig te vinden en wordt vlot geleverd. Enige puntje ter verbetering is de betaling. Voor zakelijke klanten zou het wel heel fijn zijn om achteraf op factuur te kunnen betalen, dit is nu voor de producten die wij bestellen helaas niet mogelijk, wat het bestelproces vertraagd.

Over Etikettenkoning.nl

Etikettenkoning is uw specialist voor alle mogelijke etiketten, labels, printers en andere toebehoren. Met ruim 60 jaar ervaring in etiketten en codering adviseren wij u graag voor de juiste oplossing. Wij bieden een ruim assortiment etiketten en labels in allerlei materiaalsoorten en maten met toebehoren.