Top service!

Snelle bestelling en snelle levering! Top service ga zo door!

Top geregeld

snelle afhandeling

Prima , snelle service

Goedkoop snel en makkelijk

Fijne samenwerking

Vriendelijk en meedenkende hulp qua materiaal. Plus snel een prijs gekregen, ook na een aantal keer die ik voor mijn klant op heb moeten vragen.

Snel, persoonlijk en prettig

Ze doen wat je wilt.

Goede communicatie. Snel. Passen zeer snel wensen in in het ontwerp. Kan deze club van harte aanbevelen.

Snelle reactie en goed ingeschat wat we zochten. Proefpakketje direct verzonden en na bestelling ook een snelle levering.

perfect

al sinds meerdere jaren, steeds correct, snel, onberispelijk.

Hele snelle levering. Helemaal top.

Prima etiketten

Snelle correcte levering

Eenvoudig om te bestellen en een goede afwerking.

super snel geleverd

nergens goedkoper dan hier ben er blij mee

Goede ervaring met de Etikettenkoning

Ideale site met zeer concurrerende prijzen. Dacht zelfs eerst dat het niet correct was. Niks bleek minder waar en de dag erna was de bestelling al binnen. Mooi om te zien dat een webshop alles goed op de rit heeft. Maka het ook wel 'eens' anders mee.

Goede service en niet te duur

Goede service en niet te duur

een hele goede ervaring

Een snelle en goede ervaring, in de ochtend besteld, de volgende dag al geleverd

super, meer dan je kunt verwachten!

Na onze bestelling geplaatst te hebben kregen we een telefoontje dat de koerier al geweest was (te vroeg) maar dat daardoor levering de volgende dag niet mogelijk was. Of dat een probleem was? Voor ons niet. Toch hebben ze ons pakje nog naar de koerier gebracht zodat we het een dag later zouden ontvangen. Hoe cool en top is dat! En dat voor nog geen 20 euro uit mijn hoofd.

snelle service!

Super tevreden!

Erg possitief

Goed en goedkoop

Alles zoals was beloofd. Etiketten werken perfect.

Was eerst een beetje beducht om niet de originele Dymo-etiketten te gebruiken maar heb het toch geprobeerd en met succes. Werken perfect in d Dymo printer. De prijzen zijn prima en een ruim aanbod.

Top service, exact volgens afspraak.

Goede en snelle levering

Bestellen is eenvoudig. Levering is goed en vlot verlopen. Een aanrader.

snel geleverd

bestel zeker nog een keer

uiterst tevreden!

Heel goed geholpen bij telefonische bestelling, volgende dag al geleverd en een heel gunstige prijs! Dit wordt voortaan mijn adres voor etiketten!

1 belletje en alles is geregeld

Over Etikettenkoning.nl

Etikettenkoning is uw specialist voor alle mogelijke etiketten, labels, printers en andere toebehoren. Met ruim 60 jaar ervaring in etiketten en codering adviseren wij u graag voor de juiste oplossing. Wij bieden een ruim assortiment etiketten en labels in allerlei materiaalsoorten en maten met toebehoren.