alleen prijs en kwantiteit verhouding vind ik matig

Precies zoals afgesproken

Heel net snel en vriendelijk geholpen. Alles duidelijk en geleverd binnen de afgesproken tijd. Kortom niets op aan te merken

Goede etiketten voor een scherpe prijs!

Had even een twijfel bij de site omdat de etiketten wel veeeeeel goedkoper zijn dan bij andere aanbieders. Maar ik had de volgende dag netjes mijn pakketje in huis met goed werkende etiketten. Tot de volgende keer!

vreemde aflevering

Bij thuiskomst vond ik een pakje op de stoep. Wat een rare aflevering. Als ik niet thuis ben, willen de buren altijd een pakje aannemen. Ik ben "not amused"

goed en netjes behandeld

Goed en netjes behandelden snelle service

snel,keurige verzending

keurig en snel geleverd fijn bedrijf

Eén woord zelfs, Prima!

Heldere duidelijke communicatie, niks op aan te merken.

Fijne etiketten voor alles

Ik gebruik mijn dymo lablewriter niet zo veel maar toch gaan de etiketten op :) Etikettenkoning heeft gelukkig een voordelig alternatief! Daarnaast hebben ze ook etiketten (2 op 1 a4) waarmee ik makkelijk pakket labels kan printen. Omdat ze even op waren heb ik een ander merk geprobeerd (Avery L7168), die hadden mooie afgeronde hoeken, maar er zit nog een rand om, dus blijf je steeds zitten met dun randje etiket wat natuurlijk overal aan blijft plakken. ook is het papier veel dikker en stugger. Liever gewoon 2 a5 etiketten op een A4, zonder rand. Lekker makkelijk en door de grootverpakking niet duur.

positief

Positief en duidelijk

Prima etiketten en snel geleverd......

.......en voor een goede prijs!

Zoals gewend word ik snel en goed geholpen. Ook snelle levering

Zakelijk, snel, duidelijk

Binnen no-time bezorgd

Een super goed bedrijf.

Dit bedrijf is snel, goed en geeft veel service !!! Van dit bedrijf kunnen andere bedrijven nog veel leren.

Afspraak wordt nagekomen Kwaliteit is goed Communicatie is goed

TOP!!!

TOP bedrijf!!

Prima u staat ook nu in onze administratie voor herhalings aankopen..

PRIMA !

gewoon super geregeld.

Super snel en vakkundig

Fraaie lay out nav onze input van de nieuwe ticketmapjes. vakkundig en snel en geleverd.

Zoals het hoort.

Goede informatie en advies. Nakomen wat ze beloven. Zoals het hoort.

Goede communicatie

Duidelijke informatie en snelle reactie. Product is zoals gewenst.

Prima!!!

Goede service, dinsdag besteld en woensdag geleverd.

Duidelijke website , snelle levering en goed verzorgd.

Binnen de vereniging zal ik uw site promoten, ik heb alles kunnen vinden.

TOP SERVICE

TOP SERVICE

De Maas 9 C

5684 PL Best

Over Etikettenkoning.nl

Etikettenkoning is uw specialist voor alle mogelijke etiketten, labels, printers en andere toebehoren. Met ruim 60 jaar ervaring in etiketten en codering adviseren wij u graag voor de juiste oplossing. Wij bieden een ruim assortiment etiketten en labels in allerlei materiaalsoorten en maten met toebehoren.