Goed gereedschap maar jammer bij online bestelken

Ik vind het jammer dat je bij een online bestelling niet ziet of het product voorradig is. Wel vriendelijk te woord gestaan via mail!

Snel en correct geleverd.

Niet geleverd wat besteld is.

Bestelde fietssloten waren van een ander merk dan besteld. Ook prima sloten maar had wel vermeld mogen worden op de site.

Dag Herman, Onze fietssloten zijn ART2-goedgekeurde ringsloten, geschikt om op onze Lacros elektrische vouwfietsen te monteren, Trelock en Axa; beiden merken hebben dezelfde kwaliteit. Tegenwoordig zijn we al blij wanneer leveranciers blijven leveren en wij onze klanten niet onnodig lang moeten laten wachten. Fijn dat ze op uw Lacros fietsen gemonteerd zijn en uw fiets nu op slot kan.

Prima geregeld

Juiste artikel op tijd binnen.Prima!

niet aangenaam

Twee maal slechte ervaring met telefonische contact met een verkoper. Heb gezegd dat ik merkte dat hij weinig zin had in het gesprek de tweede keer het zelfde. De telefoniste was wel top. de aggregaat stond klaar kreeg geen koffie aangeboden, maar ik vond het raar dat toen ik binnen kwam en zei dat ik mijn aggregaat wilde ophalen dat ik deze zo mee kon nemen zonder mij te legitimeren. Maar goed ieder heeft zijn dag wel eens niet

Beste Harry, Het gaat allemaal net even wat anders, aangezien we zojuist verhuisd zijn en middenin de verbouwing zitten. We hebben daarom momenteel even geen showroom. Zodra de showroom klaar is, staat er ook weer een koffiemachine. Bij het afhalen van bestellingen bieden we inderdaad niet standaard koffie aan, aangezien de klant meteen weer weggaat. Wij gaan ervan uit dat alleen de koper weet dat er een aggregaat voor hem klaarstaat, maar wellicht zullen we in de toekomst om een legitimatie gaan vragen, als de klant dit op prijs stelt. We wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop.

Prima.

Komen afspraken na

super goed

besteld en al vlug binnen zeer mooi en het ziet er goed uit

Snelle en accurate service

Na het plaatsen van mijn bestelling was het brievenbuspakketje er al na een dag

Netjes verpakt en heel snel geleverd, prima product!

Prima product, snelle levering:-)

Super goede service gehad.

Degelijk bedrijf! Hele goede service gehad!

Niet de juiste reserve onderdelen gevonden

Goede overzichtelijke website. Ik snap dat jullie handel doen, maar de oudere veiligheidsventielen met spoed 1.0 mm staan er niet in. Dit werkt niet echt. Ik heb voor 120 euro spul gekocht om de oude machine te upgraden, en dan kom ik er achter dat het veiligheidsventiel niet past. We gaan nu zelf een ventiel maken. M.v.g. JKB

Beste Jan Kees, Wanneer u bij de beschrijving had gekeken, dan ziet u staan dat de nieuwere veiligheidsventielen inderdaad een andere spoed hebben. Wij vertellen daar ook meteen de oplossing: "De oude veerveiligheid heeft een spoed van 1 mm. Wanneer u een oude ketel heeft van voor 1995 en u plaatst een nieuwe veerveiligheid dan moet er in de ketel ook de nieuwe soldeerbus 01516 gesoldeerd worden." Zoals u ziet bieden wij dus een oplossing voor de oudere machines. Aanvulling: we hebben elkaar gesproken en we begrijpen het nu beter, dat dit geen goede oplossing voor u was.

Keurig bedrijf

Online een bestelling gedaan, erg tevreden.

Goede levering en prijs.

Goede levering en prijs.

De door mij bestelde stoommachine werd de volgende dag al thuisbezorgd. Toen ik nav een foutje in de adresgegevens contact met klantenservice zocht kreeg ik snel een reactie.

Bestelling Wilesco

Het bestelde artikel voldoet aan mijn wensen. Snelle en correcte aflevering.

telefonisch bereikbaar, goed advies en snelle levering

Na goed geholpen te zijn door de helpdesk van Bostools, een bestelling geplaatst. De levering verliep soepel en snel.

goede service

Ben tevreden

Het door mij bestelde is netjes geleverd.

Een zeer correcte behandeling .

Very good service

Was very good service and fast response to solve the problem

Top ga zo door

Niets op aan te merken

Goede informatie en snelle levering.

Snelle levering, directe reactie op vragen en geeft oplossingen.

Snelle levering, directe reactie op vragen en geeft oplossingen.

Nog geen bestelling ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen

Beste E. R., U had op 16 december een product besteld met 3-5 weken levertijd. Wanneer er een levertijd op een product zit, staat dat bij het product én krijgt de klant een extra pop-up te zien met een tweede notificatie dat er een levertijd geldt. Daar moet u oké op geven. U was dus op de hoogte. Een week later, op 24 december, geeft u ons een 5 omdat u nog steeds niets ontvangen heeft. Wij vinden dit oprecht erg jammer, daar we ons uiterste best doen om de klant zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levertijd. U heeft uw bestelling op 6 januari ontvangen. Dat is exact 3 weken en dus perfect in overeenstemming met de opgegeven levertijd.

Perfecte service

De enige firma die het onderdeel kon leveren en op een werkdag geleverd. Prima