alles naar wens

alles naar wens

Super Firma

Best kontakt, Best Produkt, Best Firma

De bestelling is super correct uitgevoerd

De bestelling was snel binnen, top!

Goed product, nette prijs en in anderhalve dag per pakket post bezorgd

zeer goed

Snelle service en goed produkt voor een redelijke prijs

Snel geleverd en goede producten!

TOP SERVICE

Dit is echt TOP SERVICE! Snelle en correcte levering, toestel werd zelf gecontroleerd voor verzending! Hier bestel ik zeker en vast nog!

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Prima gereedschap

geweldig

fijn bedrijf,snelle afhandeling.

Teleurstellend

Vraag naar het type stekker (48V) van de powerstation 3000W werd doorverwezen naar een derde. Mijn verwachting was dat dit door Bostools zou worden uitgezocht en beantwoord.

Beste L.W.J., U stelde via Whatsapp een vraag over een stekker die wij niet in ons assortiment hebben. Wij hebben u daarop vriendelijk doorverwezen naar de leverancier van dit artikel en begrijpen dus niet goed wat wij fout hebben gedaan. Whatsapp is voor korte vragen. Wanneer u meer aandacht wilt, kunt u beter even bellen.

Snelle levering ;dus top.

Schnelle Lieferung

Das Paket kam 2 Wochen früher als erwartet, ein Liter Oel zur Inbetriebnahme wurde mitgeliefert. Schön wäre eine Information wenn die Sendung startet. (Pakettracking)

Stoom machine wil niet draaien.

Krijg de stoom niet aan het draaien in onbelaste cyclus. Lijkt of de timing niet klopt. De bevestiging gastjes 4x past het lekbakje wel, maar klep/zuiger eenheid zit dan schreef. Uiteindelijk de gaatjes wat groter gemaakt, zodat alles recht uitgelijnd is. Tot wil de motor niet rond. Een oplossing van het probleem is welkom.

Dag Eddy, Wanneer een artikel niet naar behoren functioneert is het beter om even contact te zoeken met ons kantoor. Wij lezen hier namelijk niet dagelijks en dan krijgt u geen tijdige reactie en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij helpen u graag met het probleem. Wij zijn bereikbaar tijdens kantoortijden maar mailen kan altijd.

Levert snel en indien niet in voorraad krijg je een bericht over de levertijd.

Goede spullen snel geleverd

Ik zocht een generator. Nergens te koop. Wel bij Bostools. De prijs was ook goed. Besteld en de volgende dag in huis. Accessoires besteld. Idem dito. Ga zo voort mensen. HENK

Ik had per ongeluk 2 maal besteld. Direct antwoord na mijn vraag het recht te zetten. Heel fijjn

Gewoon goed, zoals je verwacht!

Heldere uitleg, goede prijs service.

Snel en veilig

Goede Service

Snelle verzending en goed verpakt, Produkten prima.

Mijn ervaring is top

Makkelijk snel gewoon op voorraad. Vrijelijk personeel. Echt aanrader Alleen de f gassen monteur die mij werd bemiddeld was een hebberige mannetje. (1850 euro om twee airco's in bedrijf te stellen) Deze mocht bij mij niet aan het werk. Ik heb ondertussen een vakman met certificaat en factuur gevonden. Tussen 250/300 euro per unit vind ik zat gezin de hoeveelheid werk. Nog belangrijker hij was op tijd maakte prof indruk. Dus voor Noord Holland Ad thermotechniek.

snelle levering en goede prijs/kwaliteit

snelle levering en goede prijs/kwaliteit. alles werd snel geleverd en mooi verpakt

Waar blijft mijn pakket?

Beste mensen, Ik kocht generator Honda 22i, Is er track en tracé bij? Deb 102252/order 3104 Graag een snel antwoord! Vriendelijke groet Jan van Aartrijk

Geachte klant, Uw bestelling is onderweg. U woont in Portugal, dus dat neemt natuurlijk wat meer tijd in beslag dan wanneer het in Nederland bezorgd moet worden. De track en trace krijgt u van de vervoerder en niet van ons. Het kan zijn dat deze in de spambox is gekomen. Inmiddels heb ik u de link gestuurd waarmee u het kunt volgen. Wij zouden het erg op prijs stellen wanneer u deze review wilt verwijderen, want dit is eigenlijk geen review voor ons maar voor de diverse vervoerders in de verschillende landen.

Alles perfect!

Gemakkelijke site om iets te bestellen. Goed verpakt en snel geleverd.

Prima online shop

Goed assortiment, prima levering