ze doen wat ze zeggen en schrijven

keurig op tijd en het product is zoals men het beschrijft op de website

Bestelling correct en vlot geleverd. Men reageert snel op vragen. Er wordt ook snel actie ondernomen bij mogelijke problemen. Kortom: Top bedrijf!

Super snel en super prijs

Gezocht op prijs, gevonden bij Bos Tools, besteld en super snel geleverd…helemaal top!!!

Prima verzorgd

Uitstekende informatie, wij zijn enorm geholpen met actief meedenken.

Wij zijn bij Bostools terecht gekomen voor een noodstroom voorziening. Alle mogelijkheden zijn helder op een rij gezet. Hier is alle tijd voor genomen en konden mede door de heldere uitleg, de juiste beslissingen nemen. Ook hierna werd snel gehandeld en goed gecommuniceerd. Bostools is een echte aanrader.

Je eigen huis altijd bij je.

Comfortabele camper, goed uitgerust met alles erin wat je nodig bent. Elk een bed is erg fijn, ipv van 2 persoons bed. We zijn door Duitsland, Oostenrijk getrokken naar Italië. De fietsen zijn goed mee te nemen op de fietsendrager of racefiets in de garage. We hebben erg veel gefietst. Alles was goed.

Website prima bezorging een drama

Bestellen en betalen gaat prima, de belofte van vandaag voor 1730 uur besteld en verzonden zal bestleuk klinken maar nu na een week nog steeds geen levering wordt wat vervelend. Sterker nog eigenlijk heb ik inmiddels al een andere oplossing gevonden en is de bestelling onnodig.

Beste Jeroen, we hebben u reactie inmiddels uitgezocht en komen tot de volgende conclusie. Uw order is op 24-09 (vrijdag ) besteld en verstuurd, en volgens DPD op 27-09 (maandag) afgeleverd op het adres vermeldt op de factuur. Daarom begrijpen we even niet wat er volgens u nu niet goed zou zijn gegaan.

snel en goed geregeld

goede apparatuur ik heb er op dit moment 5 geïnstalleerd (airco's) 3 thuis en 2 bij een vriend en het werkt zeer goed zowel het verwarmen als het koelen . deze waren van het type plug en play.

Prima levering,

Snel geleverd en presies wat ik nodig had.

Groot assortiment, snelle levering!

Groot assortiment en snelle levering. Netjes verpakt. Ik heb mijn Old Smokey weer aan de gang. Erg leuk moet ik zeggen.

Goede en snelle sevice

Goed personeel, weten waar ze het over hebben, en als ze het niet weten nemen alle tijd om het op te zoeken

Tweede bestelling één dag later En alles kreeg ik de zelfde dag Ik ben zeer tevreden

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Duidelijke website, goede communicatie, snelle levering, goed verpakt, uitstekende kwaliteit. Niets op aan te merken dus.

Vriendelijke en goed geholpen.

De dame heeft ons vriendelijk en naar beste kunnen geholpen met het uitzoeken van de wilesco stoommachine. Haar kennis van stoommachientjes kon ik nog wel aanvullen. Haar behulpzaamheid in het tonen van machientjes was echter ruim voldoende om een goede keus te maken.

Wij hebben inderdaad de ervaring dat de meeste stoommachine klanten erg veel weten van hun hobby! Zo leren wij nog wel eens iets. :) Heel veel plezier met uw machine.

De motor springt meteen aan maar loopt onregelmatig.

Es fehlen die Bohrschablone und die Verlängerung der Verbindung zum Luftfiltergehäuse. Sind keine Dichtungen notwendig? Wird sich der unrunde Motorlauf noch ändern?

Sehr geehrter Kunde, Bei Fragen zu einem Produkt kontaktieren Sie uns am besten per E-Mail, Telefon oder Whatsapp. Dann helfen wir Ihnen gerne bei all Ihren Fragen weiter.

HONDA motoren zijn altijd goed

De HONDA waterpomp is een betrouwbare, stille, hardwerkende pomp en is nog zuinig in het brandstofverbruik. Alom een echte HONDA

Top service tot in de late uurtjes

Ik was heel blij met service van Bostools, omdat ik mijn generator buiten kantoortijden kon komen ophalen waardoor ik hem precies op tijd had!

Mooie Fietsen

Een paar mooie vouwfietsen gekocht, voor de vakantie maar ivm de toelevering van onderdelen bij de leverancier konden de fietsen helaas niet voor onze vakantie geleverd worden. Maar vlak voor onze vakantie werden we gebeld dat we twee elektrische vouwfietsen konden ophalen (te leen) voor onze vakantie. Op deze fietsen heerlijk in onze vakantie rond gefietst. Kortom een goede service.

Goeie service met een direct antwoord op mijn vragen!

Het was mijn eerste bestelling bij jullie, goeie service en direct antwoord gehad op mijn vragen! Echt kwaliteitsmateriaal in een mooie koffer.

de kleine dingen zijn goed en snelle levering

zijn goed

Snel en correct

De volgende dag al geleverd in België !

prima en snel geleverd