Gewoon goed

gewoon goed, ik heb hier een zwembad besteld ( na 3 pogingen bij andere leveranciers waar de maten niet van klopte ) en hier klopte het gewoon meteen en had hem binnen 2 dagen binnen Super! Mvg Miranda

Top geregeld

Netjes volgens afspraak

Erg snel antwoord en snel aangepast

Bostools doet wat er afgesproken is. De jongens van top airco zijn aardige mannen. Nemen de tijd voor een mooie instantie en denken goed mee.

Goede service en goed bereikbaar

Met de coronacrisis een momentsleutel besteld. Toen het pakketje onderweg kwijt raakte heeft bostools er alles aangedaan om het oplossen. En het is gelukt de momentsleutel Is gearriveerd

Goeie service

Snel en goeie service, prijs kwaliteit is in verhouding. Zeker een leuke winkel, waar je ook voor jou hobby het nodige kan vinden.

aLLES SNEL EN VOLLEDIG ALSOOK IN GOEDE ORDE ONTVANGEN

Alles werd zorgvuldig en grondig verpakt toegeleverd. Bij controle van het geleverde materiaal bleek alles aanwezig te zijn wat besteld werd. Nu nog installeren en in werking stellen.

Duidelijke handleiding, eenvoudige montage. Super apparaat.

Goed bedrijf snelle response op vragen

Airco plug en play besteld keurig verpakt en bezorgd tot in de garage. Duidelijke instructie bijgesloten voor montage.

Ik had enkele vragen en werd uitstekend te woord gestaan op een vriendelijke manier De levering was zoals beschreven en op tijd.

Een hele goede service

Hoi heb bij drie zaken de weed burner XXL besteld en steeds kreeg ik een goedkoper model toegestuurd van een ander merk . Toen Bostools.nl gebeld werd ook gelijk in het magazijn gekeken en was niet aanwezig. Na een half uur werd ik terug gebeld dat ze er toch nog één haden en werd gelijk naar mij toe gezonden . Nou dit bedrijf krijgt van mij een dikke 10 met een dikke kus voor de dame aan de lijn .

Triestig

Beste, Mijn verlengslang kan ik niet aansluiten op mijn spuitlans,na verscheidende mails hoor ik niets meer.... Groeten, Bert

Beste Bert, N.a.v. diverse contacten over en weer hebben wij u aangegeven dat het door u bestelde verlengslang compleet is geleverd. dit hebben we ook nog eens laten bevestigen door onze leverancier. Wat u vermoedelijk nog nodig heeft, is een koppelstuk. Hier hebben we met u ook contact over gehad. echter is dit niet leverbaar bij onze leverancier. Ik weet nu even niet wat u nog meer van ons verwacht. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Redelijk

Levertijd op de site komt niet overeen met de werkelijkheid. Een stukje communicatie zou prettig zijn. Ik kreeg al een verzoek tot beoordeling voordat de goederen überhaupt geleverd waren. Dit is inmiddels het derde verzoek tot beoordeling, ik zou mij eerder druk maken om tijdige levering en juiste communicatie dan om een beoordeling........

Goedemorgen meneer Bant, Onze excuses dat u het als vervelend heeft ervaren. We gaan kijken hoe we dit systeem op een andere manier kunnen laten werken. Fijne dag! Hartelijke groet, Team Bostools.nl

goede service

Airco gekocht, conform info op website geleverd (1-2 dagen levertijd). Ook bigfoots gekocht, daar misten helaas 2 inlegbouten. Hierover een email gestuurd en dezelfde dag nog reactie met een oplossing. ZO HOORT DAT

Beste J. Kilewindeweer, Dank voor uw reactie. Veel koel plezier gewenst. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Komen hun afspraken na.

Gewoon top bedrijf.

Graag gedaan en succes met uw aankoop. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Prima snelle service

Fijne duidelijke afspraken

Goedemorgen, Daar doen we het voor. Fijne dag! Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Goede ervaring

Duidelijke site en snelle levering.

Dank voor uw reactie. Goed om te horen dat u tevreden bent. Succes met uw aankoop. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Goede website, snelle en accurate levering

Dank voor de reactie. Fijne dag! Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Geweldig goed geholpen

Bij levering was er een kein dingetje beschadigd Dit werd binnen twee dagen opgelost Zeer vriendelijk en goed geholpen

Hallo Arvid, Dank voor je reactie. Fijn dat het naar tevreden is opgelost. Fijne dag! Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Uitgebreid assortiment,snelle service!

Overzichtelijke site, snel verzonden!

Beste Barbara, Dank voor uw bericht. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Goede prijs, snelle levering

Woensdagmiddag besteld, vrijdag in huis, zaterdag geïnstalleerd. Werkt prima. Ik had speciaal die 5 meter voorgevulde koelslang nodig (ipv standaard 4 meter) en Midea Comfee van Bostools was exact goed.

Beste Tim, Goed om te horen dat u er nu "cool" bijzit. Hartelijk groet, Team Bostools.nl

Prima service geleverd door Jan ten Berge van Bostools in IJsselmuiden.

Beste heer Stad, Dank voor uw bericht. We wensen u en uw vrouw veel plezier met uw aankoop. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

Niet goed

Begin van de week bestelling gedaan. 1 a 2 werkdagen nu met deze tijd 3 dagen. Het is nu zondag en heb nog niks binnen. Ik krijg wel een mail om mijn bevindingen op te schrijven. Denk dat geen reclame is van Bostools.nl Zou graag maandag 4 mei alles binnen willen hebben anders hoeft dit niet meer voor mij

Beste Klant, We hebben uw order tijdig verstuurd. Helaas is er bij onze vervoerder vertraging opgetreden. Excuses voor de overlast die is ontstaan. Hopelijk is e.e.a. nu opgelost. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

GEWELDIG!

Bostools heeft bij ons in de praktijkruimte en slaapkamer een airco aangelegd. (Duo Split). Ze denken erg goed met je mee en geven tips waar je al leek niet aan denkt. De monteur was heel vriendelijk en met heel veel kennis van zaken. Werkt hard door om alles snel te laten verlopen. De airco zelf bevalt erg goed, is muisstil en koelt erg goed. Naast het koelen werkt het verwarmen van de ruimten ook super goed. Zijn er erg blij mee, laat die warme zomer maar komen!

Goedemorgen Ralph, Dank voor uw reactie. We wensen u veel koel plezier met deze stille airco's. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

zeer slechte ervaring.

Zeer slechte ervaring met deze onbetrouwbare firma.Een bestelling geplaatst en na 1 week nog steeds niets ontvangen. Zeer onvriendelijke mail terug gekregen. Ben waarschijnlijk mijn geld kwijt. Ik bestel er nooit meer.

Goedemorgen Mark, Jammer dat u zo reageert. We hebben u diverse malen geprobeerd te bellen en te mailen, maar helaas geen enkele reactie terug ontvangen. We hebben onze vervoerder gevraagd om aan te geven wanneer de zending wordt afgeleverd in Belgie. Hartelijke groet, Team Bostools.nl

De uitlaatbuis die ik vandaag ontvangen heb, is van een andere soort als op de foto van jullie site.

Dus ben ik niet tevreden

Goedemorgen Armand, Jammer dat u niet tevreden bent. Kunt u aangeven wat u anders had willen zien. In de info van het artikel staat beschreven hoe e.e.a. eruit ziet. We zien graag uw reactie tegemoet. Hartelijke groet, Team Bostools.nl