Zeer snelle levering

Zeer snelle en goede levering

Niets op aan te merken

Wilesco stoommachine en accessoires besteld en aangegeven dat ik wil pinnen bij afhalen. Via Whatsapp contact gehad over de afhaaltijd, spullen stonden netjes klaar en vriendelijk geholpen.

Snelle correcte levering.

Mooi product waar ik met plezier mee bezig ben.

Supergoed, degelijk stoommachientje!

Leuk om in elkaar te zetten en dat het echt werkt. Ging niet helemaal vanzelf maar ondanks wat kleine hindernissen goed gelukt! Helemaal blij mee, zo wil ik er nog wel een paar!

Prima, groot assortiment Wilesco onderdelen!

Goede webwinkel. Tip: bezorgkosten kleine, lichte, niet kwetsbare onderdelen kunnen lager als een bubbel-envelopje wordt gebruikt voor brievenbuspost.

Snelle en correcte levering

Ondanks corana drukte een vlotte leveringen van de bestelde onderdelen. Zeker aan te bevelen

Netjes

Gewoon prima,

nog niets ontvangen

niet zo best weinig interactie

Toen u om advies vroeg hebben we u meteen geantwoord. U schreef toen: "bedankt voor de snelle reactie op mijn emailbericht; geeft vertrouwen!" Wij hebben daarna een korte tijd, leveringsproblemen gehad met de brandstoftabletten van Wilesco. Dit kwam door corona en daar konden we helaas niets aan doen. Daar hebben we toen een duidelijke melding over geplaatst op onze website en de klanten er per persoonlijke e-mail van op de hoogte gesteld. Mijn collega heeft u nog een extra uitleg gemaild. Jammer dat dat niet naar uw tevredenheid is geweest. U zegt nu -op 20 februari- niks te hebben ontvangen, maar we kunnen in het systeem zien dat u op 18 februari uw bestelling gekregen heeft.

Wij zijn super goed geinformeerd en geholpen

Snelle levering.

Zeer goed inverter werkt prima enkel de decibels zijn iets hoger dan aangegevenn

Snelle levering.

De airco die ik besteld had was niet (meer) op voorraad. Ik werd gebeld en kreeg een ander merk met een grotere capaciteit aangeboden die duurder was. Het verschil hoefde niet betaald te worden. Netjes opgelost! Airco is nog niet geïnstalleerd dus daar kom ik later op terug. Wel uitgepakt en alles lijkt compleet en netjes.

Top webshop

Wij doen al jaren zaken met Bostools en zijn zeer tevreden over de leveringen en de service en altijd telefonisch bereikbaar echt een aanrader om zaken mee te doen

snelle service

duidelijke website, snelle service. 1 item was verkeerd geleverd en werd direct volgende dag juist geleverd.

SUPER

SUPER

orima en op tijd gegaan

prima en op tijd gegaan

niks op aan te merken

Alles is perfect gegaan zoals het hoort Een dikke 10 voor Boskoop.

Top er was iets te weinig geleverd en binnen de week was dit nageleverd

Top was iets vergeten leveren, maar binnen de week rechtgezet

Vriendelijk en goede service!

Na een foutje, wat overigens direct netjes werd opgelost, een aantal keren contact gehad met Bos campers. Vriendelijk, correct en mensen met humor, ik hou der van!

Snelle levering en keurig verpakt.

Snelle aflevering, goed verpakt

Snelle aflevering, goed verpakt

Goede beschrijving van de kunststukken.

Handige website

Prima advies, snel geleverd

Advies gevraagd over onderdelen voor mijn 40 jaar oude Wilesco stoommachine. Snel en correct antwoord. Spullen besteld, netjes verpakt en snel in huis. Aanrader!