Goede klantvriendelijke ervaring

Erg leuk en terzake kundig geholpen. Chapeau.

Leuk om te horen :) Merci!

Een geweldige ervaring!

Wij hebben de Pepper een ruime week gehuurd bij Bostools. Voor ons een hele fijne ervaring! Het is echt genieten als je op pad bent met je 'eigen huis'. Het contact met de mensen van Bostools was vriendelijk en correct. Wij kunnen hen aan iedereen aanbevelen!

De Pepper is inderdaad een heel leuke camper. Fijn dat het jullie zo goed is bevallen en dank voor het mooie cijfer!

Goed advies

Prima bedrijf doen meer

Fijn dat u dat zo ervaren heeft. Dank u wel voor dit mooie cijfer.

Prima te woord gestaan en geregeld

Zie boven

Fijn dat u een review schreef en dank u wel voor het mooie cijfer.

Netjes en snel

Deskundig te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen over de diverse airco systemen. Wij zijn voor een monoblock airco gegaan. Donderdags bestelling geplaatst en vrijdagochtend stond er een vriendelijke chauffeur aan de deur die vroeg waar de pallet neergezet kon worden. Netjes, stevig ingepakt en zonder schade afgeleverd. De airco moeten we nog instaleren maar hebben er alle vertrouwen in

Fijn dat u zo tevreden bent over ons en onze vervoerder. Dank u wel voor deze positieve review en het mooie cijfer.

Makkelijke site en snel geleverd.

Oude stoommachine van mijn vader weer aan de praat gekregen met een paar onderdelen van jullie. Erg leuk en leerzaam met de kinderen.

Onze webwinkel met Wilesco stoommachines heeft al vele klanten mogen helpen met onderdelen om oude stoommachines weer draaiend te maken. Altijd leuk om te horen dat het is gelukt, dus dank u wel dat u de tijd heeft genomen om deze leuke review te schrijven en het mooie rapportcijfer!

Vriendelijk met kennis van zaken

En ik heb nu een fijne vouwfiets.

Dank u wel voor uw review en cijfer! Heel veel plezier met uw mooie elektrische vouwfiets van Lacros!

Overzichtelijke site en vlotte levering.

Dank voor dit leuke compliment en het mooie cijfer!

zeer goede ervaring, en oplossing gericht

top bedrijf

Fijne review, daar zijn we blij mee.

Goed product, prima levering

Het product had de juiste prijs, was in goede staat en werd vlot geleverd. Verpakking ook ruim in orde. Het zou prettig zijn als de vervoerder het lege pallet weer meenam.

Vervoerders bepalen dat inderdaad zelf, daar hebben wij geen zeggenschap over. Maar fijn dat u tevreden bent en dank u wel voor het mooie cijfer.

Direct na bestellen verstuurd. Snel en goed@

Zeer prettig!

Dank u wel voor het mooie cijfer, daar zijn we blij mee.

Perfect.

Goede service!

Zo horen we het graag en daar doen we ons best voor. Dank u wel voor u review!

Snel en makkelijk

Kreeg snel het product dat ik bestelde.

Top. Daar worden wij ook blij van. Het is momenteel soms best druk bij de vervoerders. Dank u wel voor het mooie cijfer!

Snelle levering van de bestelde onderdelen.

Dank u wel voor deze mooie review!

Prettige communicatie, goede service.

De lacros fiets die we graag wilden kopen bleek na een mailtje en een telefoontje op voorraad. Ook werden er diezelfde middag nog wat gevraagde aanpassingen gedaan. De volgende ochtend werd de fiets per koerier bezorgd.

Graag gedaan. Heel veel plezier van deze mooie fiets en dank voor de leuke review.

prima hoor

onderdeel geleverd zoals het hoort

Graag gedaan. Dank voor de review!

Supersnelle levering

Kan niet beter

Top. Dank u wel!

Wachten op nalevering

Mijn beslling is niet volledig, ben nog aan het wachten op nalevering + had gevraagd voor kabelgoot van lengte 2m en heb allemaal kabelgoten van 1meter.

Beste klant, Wij lazen uw review en zijn eigenlijk een beetje verbaasd.. Bij de goten staat duidelijk -in een blauw kader- dat de goten in stukken van 1 meter worden gesneden. Ook bij de omschrijving herhalen wij dat nog een keer. Via de post is het namelijk niet mogelijk om leidingen van 2 meter te verzenden. "Let op: Bij versturen per lengte, wordt de goot in 2 delen van 1 meter verpakt en voorzien van een gratis verbindingsok. Wanneer u 14 lengtes van 2 meter in een omdoos bestelt, dan blijven de leidinggoten 2 meter lang. Ook wanneer een leidinggoot tegelijk met een airco wordt besteld dan blijft de lengte intact, aangezien hij met de airco wordt meegestuurd." Wij vinden het oprecht jammer dat u dit niet gelezen heeft.

Lacross fietsen kopen

Makkelijk te bereiken locatie, meeste modellen staan klaar om te testen. Fietsen worden compleet met slot en fietstas geleverd. Goed advies!

In onze showroom in IJsselmuiden (bij Kampen/Zwolle) staan inderdaad veel mooie Lacros elektrische vouwfietsen; al vele jaren testwinnaar van veel fietstesten. Fijn dat u uw bezoek zo positief heeft ervaren. Wij vinden het ook altijd gezellig als klanten de weg naar onze showroom weten te vinden. Dank u wel voor uw review!

super

prettig samen werken

Fijn dat u er net zo over denkt als wij. We waarderen u als klant!

Prijs kwaliteit Oke Snelle levering

Dank u wel dat u de moeite nam om een review te schrijven. Veel plezier met uw product.

Goed product past precies

Goed product snel geleverd past perfect

Dat is goed om te horen. Dank u wel voor uw review.

Snelle levering en goede service

Het plaatsen van een bestelling gaat goed en de verzending is ook redelijk snel. Bij mijn bestelling was een onderdeel vergeten en werd zonder problemen nagestuurd!

Gelukkig gebeurt dat niet vaak! Maar als het per ongeluk toch gebeurt, sturen wij het zo snel mogelijk na. Dank u wel voor het mooie cijfer. Dat waarderen we zeer!

Top.

Goed geregeld. Alles stond klaar. En een nette prijs. Mooie zaak.

Dank u wel voor de leuke review!

Top ervaring!!

Duidelijke website, snelle reactie op vragen per mail, snelle complete levering, aardige jongeman in de winkel, super service en prima oplossing. Gekochte aggregaat via website bleek een mankement te hebben en hiermee zaterdagochtend naar de winkel terug geweest, zou maandag nagekeken worden, maandagochtend mail ontvangen dat er een nieuwe afgestuurd wordt. Een woord: Super service!!

Wij willen natuurlijk dat de klant een goed product ontvangt. :) En we zijn blij dat u het weet te waarderen. Dank u wel voor het mooie cijfer!

Kleiland 11

8271 RV Ijsselmuiden