Perfect.

Goede service!

Zo horen we het graag en daar doen we ons best voor. Dank u wel voor u review!

Snel en makkelijk

Kreeg snel het product dat ik bestelde.

Top. Daar worden wij ook blij van. Het is momenteel soms best druk bij de vervoerders. Dank u wel voor het mooie cijfer!

Snelle levering van de bestelde onderdelen.

Dank u wel voor deze mooie review!

Prettige communicatie, goede service.

De lacros fiets die we graag wilden kopen bleek na een mailtje en een telefoontje op voorraad. Ook werden er diezelfde middag nog wat gevraagde aanpassingen gedaan. De volgende ochtend werd de fiets per koerier bezorgd.

Graag gedaan. Heel veel plezier van deze mooie fiets en dank voor de leuke review.

prima hoor

onderdeel geleverd zoals het hoort

Graag gedaan. Dank voor de review!

Supersnelle levering

Kan niet beter

Top. Dank u wel!

Wachten op nalevering

Mijn beslling is niet volledig, ben nog aan het wachten op nalevering + had gevraagd voor kabelgoot van lengte 2m en heb allemaal kabelgoten van 1meter.

Beste klant, Wij lazen uw review en zijn eigenlijk een beetje verbaasd.. Bij de goten staat duidelijk -in een blauw kader- dat de goten in stukken van 1 meter worden gesneden. Ook bij de omschrijving herhalen wij dat nog een keer. Via de post is het namelijk niet mogelijk om leidingen van 2 meter te verzenden. "Let op: Bij versturen per lengte, wordt de goot in 2 delen van 1 meter verpakt en voorzien van een gratis verbindingsok. Wanneer u 14 lengtes van 2 meter in een omdoos bestelt, dan blijven de leidinggoten 2 meter lang. Ook wanneer een leidinggoot tegelijk met een airco wordt besteld dan blijft de lengte intact, aangezien hij met de airco wordt meegestuurd." Wij vinden het oprecht jammer dat u dit niet gelezen heeft.

Lacross fietsen kopen

Makkelijk te bereiken locatie, meeste modellen staan klaar om te testen. Fietsen worden compleet met slot en fietstas geleverd. Goed advies!

In onze showroom in IJsselmuiden (bij Kampen/Zwolle) staan inderdaad veel mooie Lacros elektrische vouwfietsen; al vele jaren testwinnaar van veel fietstesten. Fijn dat u uw bezoek zo positief heeft ervaren. Wij vinden het ook altijd gezellig als klanten de weg naar onze showroom weten te vinden. Dank u wel voor uw review!

super

prettig samen werken

Fijn dat u er net zo over denkt als wij. We waarderen u als klant!

Prijs kwaliteit Oke Snelle levering

Dank u wel dat u de moeite nam om een review te schrijven. Veel plezier met uw product.

Goed product past precies

Goed product snel geleverd past perfect

Dat is goed om te horen. Dank u wel voor uw review.

Snelle levering en goede service

Het plaatsen van een bestelling gaat goed en de verzending is ook redelijk snel. Bij mijn bestelling was een onderdeel vergeten en werd zonder problemen nagestuurd!

Gelukkig gebeurt dat niet vaak! Maar als het per ongeluk toch gebeurt, sturen wij het zo snel mogelijk na. Dank u wel voor het mooie cijfer. Dat waarderen we zeer!

Top.

Goed geregeld. Alles stond klaar. En een nette prijs. Mooie zaak.

Dank u wel voor de leuke review!

Top ervaring!!

Duidelijke website, snelle reactie op vragen per mail, snelle complete levering, aardige jongeman in de winkel, super service en prima oplossing. Gekochte aggregaat via website bleek een mankement te hebben en hiermee zaterdagochtend naar de winkel terug geweest, zou maandag nagekeken worden, maandagochtend mail ontvangen dat er een nieuwe afgestuurd wordt. Een woord: Super service!!

Wij willen natuurlijk dat de klant een goed product ontvangt. :) En we zijn blij dat u het weet te waarderen. Dank u wel voor het mooie cijfer!

Keurig

Er was iets misgegaan met de bestelling/ bezorging, kan gebeuren. Maar het is prima opgelost, waardoor ik toch positief over dit bedrijf ben. Product is prima, prijs ok.

Dat vinden we fijn. Soms raakt een pakje kwijt, dan proberen we dit altijd zo goed mogelijk op te lossen. In dit geval kreeg u een nieuwe zending. Fijn dat u dit weet te waarderen! Dank u wel.

1e bestelling prima verlopen

Prima eerste kennismaking met deze firma

Wij vinden het altijd weer leuk wanneer nieuwe klanten de weg naar onze winkel weten te vinden. Dank u wel voor deze leuke review.

heel goed

Goeie service

Dat is fijn om te horen. Dank u wel!

Kort maar krachtig, daar doen we het voor. Dank u wel en een fijne dag!

Duidelijke webshop en snelle levering.

Dank u wel voor het mooie compliment. Wordt zeer gewaardeerd.

Artikel op voorraad en scherp geprijsd.

Op zoek naar een vervangende accu voor de caravan (incl. mover), zocht ik naar een betaalbaar alternatief voor de oude loodzuur accu. Daarbij kwam ik op een semi-tractie accu uit. Daarbij kwam o.a. de Vechline Semi-tractie accu 82Ah in beeld. Die wordt o.a. geleverd door Bostools (betrouwbaar adres én in de buurt). In de showroom/winkel werd ik goed geholpen en de Vechline bleek bovendien op voorraad. Inmiddels geïnstalleerd in de caravan. De mover kan nu weer prima zijn werk doen.

Fijn dat u tevreden bent en voor de positieve review!

OK met vragen

BESTELLING UIT BELGIE DUURT WEL LANGER DAN 2 DAGEN ! Wat met de waarborg? De fietscomputer, met name de trip en de afgelegde afstand kunnen niet op nul gezet worden of ge-reset: wie geeft nazorg? in Belgiê? bvb. in Herent ?

Beste klant, Als het goed is heeft u een handleiding gekregen bij uw bestelling en daar staat in hoe u een trip kunt resetten. Mocht u het niet begrijpen dan kunt u ons natuurlijk altijd even bellen of e-mailen.

Top goede service snelle levering, snelle feedback op mail.

Top goede service snelle levering, snelle feedback op mail.

Dank u wel voor uw positieve feedback!

Een woord.. Top!

Na een nare ervaring bij een caravan bedrijf in Almere Buiten(waar we alleen mochten test fietsen op 2 dure electrische vouwfietsen als we ze ook meteen kochten, anders was t niet mogelijk) terecht gekomen bij Bostools. 3 fietsen met plezier getest, koffie gedronken en meteen gekocht. We kregen ook nog mooie tassen erbij en alle hulp en uitleg! Aanrader!

Het was inderdaad heel gezellig om jullie op bezoek te hebben in onze showroom! En de twee fietsen pasten precies in de auto, dus ze konden meteen mee naar Almere. Hoe leuk was dat, daar word je toch vrolijk van? We wensen jullie heel veel plezier met de mooie fietsen :)

Top winkel

Snel en stukken zijn wel degelijk van het aangegeven merk.kipor stroom groep.Bedankt

Fijn dat het de juiste onderdelen waren en wij je nog van dienst konden zijn. Bedankt voor je positieve review!

Duidelijke website, snel geleverd

Bijzonder dat er nog zoveel onderdelen leverbaar zijn. Hiermee heb ik na 35 jaar weer 'leven' weten te krijgen in een oude stoommachine. Website is duidelijk en de onderdelen werden snel geleverd en waren keurig verpakt (brievenbus pakket!).

Wat leuk dat u dat zo weet te waarderen! Wij proberen inderdaad nog zoveel mogelijk onderdelen te leveren. Ook als een bepaald onderdeel niet op onze website staat, kunnen we ze in sommige gevallen toch nog leveren. Dank u wel voor deze fijne review!

Bedrijfsgegevens

Kleiland 11

8271 RV Ijsselmuiden

038 333 2508

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.