Kort maar krachtig, daar doen we het voor. Dank u wel en een fijne dag!

Duidelijke webshop en snelle levering.

Dank u wel voor het mooie compliment. Wordt zeer gewaardeerd.

Artikel op voorraad en scherp geprijsd.

Op zoek naar een vervangende accu voor de caravan (incl. mover), zocht ik naar een betaalbaar alternatief voor de oude loodzuur accu. Daarbij kwam ik op een semi-tractie accu uit. Daarbij kwam o.a. de Vechline Semi-tractie accu 82Ah in beeld. Die wordt o.a. geleverd door Bostools (betrouwbaar adres én in de buurt). In de showroom/winkel werd ik goed geholpen en de Vechline bleek bovendien op voorraad. Inmiddels geïnstalleerd in de caravan. De mover kan nu weer prima zijn werk doen.

Fijn dat u tevreden bent en voor de positieve review!

OK met vragen

BESTELLING UIT BELGIE DUURT WEL LANGER DAN 2 DAGEN ! Wat met de waarborg? De fietscomputer, met name de trip en de afgelegde afstand kunnen niet op nul gezet worden of ge-reset: wie geeft nazorg? in Belgiê? bvb. in Herent ?

Beste klant, Als het goed is heeft u een handleiding gekregen bij uw bestelling en daar staat in hoe u een trip kunt resetten. Mocht u het niet begrijpen dan kunt u ons natuurlijk altijd even bellen of e-mailen.

Top goede service snelle levering, snelle feedback op mail.

Top goede service snelle levering, snelle feedback op mail.

Dank u wel voor uw positieve feedback!

Een woord.. Top!

Na een nare ervaring bij een caravan bedrijf in Almere Buiten(waar we alleen mochten test fietsen op 2 dure electrische vouwfietsen als we ze ook meteen kochten, anders was t niet mogelijk) terecht gekomen bij Bostools. 3 fietsen met plezier getest, koffie gedronken en meteen gekocht. We kregen ook nog mooie tassen erbij en alle hulp en uitleg! Aanrader!

Het was inderdaad heel gezellig om jullie op bezoek te hebben in onze showroom! En de twee fietsen pasten precies in de auto, dus ze konden meteen mee naar Almere. Hoe leuk was dat, daar word je toch vrolijk van? We wensen jullie heel veel plezier met de mooie fietsen :)

Top winkel

Snel en stukken zijn wel degelijk van het aangegeven merk.kipor stroom groep.Bedankt

Fijn dat het de juiste onderdelen waren en wij je nog van dienst konden zijn. Bedankt voor je positieve review!

Duidelijke website, snel geleverd

Bijzonder dat er nog zoveel onderdelen leverbaar zijn. Hiermee heb ik na 35 jaar weer 'leven' weten te krijgen in een oude stoommachine. Website is duidelijk en de onderdelen werden snel geleverd en waren keurig verpakt (brievenbus pakket!).

Wat leuk dat u dat zo weet te waarderen! Wij proberen inderdaad nog zoveel mogelijk onderdelen te leveren. Ook als een bepaald onderdeel niet op onze website staat, kunnen we ze in sommige gevallen toch nog leveren. Dank u wel voor deze fijne review!

Bestelling van de Honda waterpomp verliep probleemloos en werd op de aangegeven tijd keurig door de besteldienst afgeleverd. Ook de bevestiging van bestelling alsmede de factuur kwamen keurig binnen. Een tevreden klant dus!

Dat is goed om te horen. En fijn dat u de tijd nam om een review te schrijven. Dank u wel.

Website komt goed boven bij zoekterm Wilesco. Website is overzichtelijk. Bestelproces is strak en levering ging vlekkeloos. Tevens heeft de shop een telefoonnummer voor vragen. Prima.

Dat zijn fijne lovende woorden. Dank u wel. P.s. Bovendien zijn we al sinds 2009 lid van Thuiswinkel Waarborg. Dat winkelt wel net zo veilig! :)

perfect

perfecte afhandeling en past perfect

Zo horen wij het graag! Dank je wel voor je review. :)

Goed uitleg

Snelle service , nieuwe agregaat en olie erin gedaan voor me , geweldig

U heeft een mooie machine aangeschaft. Heel veel plezier met deze aankoop en hartelijk dank voor uw fijne review.

supersnelle Service en reacties op mails!

Zeer snel antwoord op gestelde vragen. En snelle afwikkeling order.

Top. Zo horen we het graag! Heel veel plezier met uw aankoop.

Prima ervaring

Zelfs voor mijn zestig jaar oude stoommachine zijn de onderdelen van Wilesco nog steeds passend, werkelijk alles kan vervangen worden. Dankzij de Wilesco-shop is het bestelde binnen een paar dagen in huis en snort mijn D16 er vrolijk op los.

Leuk hè, dat dit nog steeds te bestellen is. Veel klanten zijn er enthousiast over. Het meeste is op voorraad en kunnen we dezelfde dag nog versturen. Heel veel stoomplezier gewenst! En dank u wel voor uw mooie waardering, daar zijn we blij mee.

prima bezorging

prima bezorging

Wij zijn zelf ook best tevreden over de bezorging van onze vervoerder! Fijn dat u de tijd nam om dit te melden in deze review.

Zeer, zéér slechte aftershave sales service

Aggregaat van eigen merk aangeboden ter reparatie. Factuur betaald en app. opgehaald. Bij thuiskomst getracht te starten. Starte niet. Weer terug met auto. Men kreeg hem niet gestart. Geen Fin. compensatie op eerder uitgevoerde reparatie, geen korting op een nieuwe. Helemaal niets in enige vorm van tegemoetkoming. Super slecht bedrijf.

Beste dhr. Waverijn, Graag willen wij reageren op uw review. Het aggregaat is in 2011 aangeschaft en dus al 13 jaar oud. De collega's van de technische dienst hebben het apparaat compleet nagekeken en gerepareerd. Er zijn diverse onderdelen vervangen en het aggregaat draaide weer prima! Hier heeft u inderdaad een rekening voor gehad. Wat er later bij u is gebeurd, weten wij niet, maar toen u het apparaat weer ter reparatie aanbood kwam er water uit de brandstoftank. Dat was op zijn minst bijzonder te noemen. Twee collega's hebben toen nog 2 uur geprobeerd om het aggregaat weer werkend te krijgen maar dat mocht niet meer baten. Wij kwamen u toen ruimschoots tegemoet, door deze tijd niet in rekening te brengen. Gezien de leeftijd van het aggregaat is u inderdaad geadviseerd een andere aan te schaffen omdat de kosten van een reparatie soms niet opwegen tegen een nieuw apparaat. Uw teleurstelling is begrijpelijk maar wij weten dat we u een zeer goede service hebben gegeven. Het is goed dat de klant zijn/haar ervaring online kan delen. Uit een slechte review kunnen we lering trekken en een goede review voelt als een schouderklopje. Onjuiste informatie voelt helaas altijd wel een beetje zuur. Maar desondanks zullen ons blijven inzetten om de beste service te geven.

Een bouw pakket

Na aankoop van een zout strooi machine is die keurig geleverd. Daarna moest het in elkaar gezet worden. Omdat er meerdere gaten niet waren voorgeboord was het alleen geen doen om dit in elkaar te zetten. Nadien enkele gaten bij geboord en alsnog in elkaar gezet.

De zoutstrooier die u heeft aangeschaft is een zeer geliefd model en geeft, voor zover wij weten, geen problemen met het in elkaar zetten. Wij zijn blij dat het u toch gelukt is en danken u vriendelijk voor uw review.

Snel en correct de bestelling afgewerkt

Na het zoeken van onderdelen voor een stoommachine jullie gevonden. Onderdelen gevonden en die warren nog leverbaar.

Wij zijn dan ook heel blij met onze stoommachine klanten! Oude machines worden opgeknapt en weer werkend gekregen en daarom proberen wij alle onderdelen nog te leveren. Leuk hoor, dat al ruim een eeuw deze hobby zo geliefd is. Dank u wel voor uw review en het mooie cijfer wat u ons geeft.

Prima product snel geleverd wel te grote doos

Het product zat in een enorme doos. Kon veel kleiner. Verder prima

:) Dat kwam door de lengte van uw product. We hadden geen andere doos waar het in paste en wilden toch graag uw bestelling leveren. Uiteraard proberen we altijd de kleinste doos te gebruiken! We waarderen uw review, dank u wel.

prima ervaring!

snelle en correcte levering naar Griekenland, netjes verpakt beveel Bostools zeker aan

Wij leveren inderdaad in heel de EU. Fijn dat de levering zo goed is gegaan. Dat doet ons goed. Dank u wel voor deze positieve review.

Netjes bezorgd

Hallo alle De bezorging was zorg vuldig gedaan Als eerst netjes en goed in gepakt voor beschadiging en je kon het pakket volgen was op tijd verzorgd en nette chauffeur. Ik ben tevreden over jullie . Met vr gr

Dat is fijn. Heel veel plezier van uw aankoop en dank voor de review!

Prima vlotte levering

Na bestelling op inzichtelijke website, snel bezorgd.

Leuk om te horen dat de website overzichtelijk is. Dank u wel voor deze review!

‘In één keer goed’! Tijdig, compleet en probleemloos…

Prima ervaring!!

Fijn dat u zo tevreden bent, we zien u graag terug! Dank u wel voor deze leuke review. :)

Klein foutje goed opgelost

Er was een klein foutje gemaakt bij mijn bestelling, gelukkig heeft de klantenservice dit snel opgelost.

Vergissingen worden zo snel en goed mogelijk opgelost. Fijn dat u dat kunt waarderen met een mooi cijfer. Dank u wel voor uw review!

Gewoon goed!!

Mijn product was niet snel leverbaar, heb een duurder alternatief geleverd gekregen zonder extra kosten.

Fijn dat u dat weet te waarderen! :) Hartelijk dank dat u een review hebt geschreven.