Filters

9

Goede service

Eerste instantie een sticker overlezen, maar netje en snel nageleverd. Echt top. Kwaliteit over de sticker, zijn goed echter de blauwe die nageleverd is zat erg weinig lijm op zelf maar dubbelzijdig plakband op gedaan. Het papier had al een vreemde kleur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goeie prijs, snelle verzending.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Woensdag beste maandag alles netje op pallet geleverd in België.

  • Aanbevelen? Ja
8

super

gaat prachtig

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering en netjes verpakt

Airco zondag besteld en dinsdag netjes geleverd. Chauffeur belde netjes 10 minuten van tevoren binnen het aangegeven tijd vak.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

Hadden wat ik zocht, prijs ok, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon zoals het hoort!

Snelle verzending, goede updates van de bestelling, goed verpakt met bon...gewoon goed!

  • Aanbevelen? Ja
4

Product wel op voorraad, volledig betaald, daarna niet direct leverbaar

23 mei j.l heb ik een bestelling gedaan. De Honda EU30IS. Omdat hij op voorraad was volgens uw webshop. Ik heb dan ook het volledige bedrag betaald zodat ik hem over twee dagen in huis zou hebben. Wat schets mijn verbazing ineens was hij pas over 2 a 3 weken leverbaar. Graag uw verklaring. M.J. van Latum

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte M. J. van Latum, Soms krijgen we een product weer op voorraad maar is de vraag ineens zo groot, dat we niet de tijd hebben om de voorraad op de website meteen weer aan te passen. Ook door de toestand in de wereld is de aanlevering van veel producten onvoorspelbaar en ook moeilijker dan voorheen. Soms kan een leverancier zijn beloftes niet waarmaken. Op 23 mei zouden wij een levering krijgen die niet geleverd is. Onze excuses. Wij leveren uiteraard graag aan onze klanten. Gelukkig konden wij u op 31 mei uw bestelling verzenden. Wij wensen u veel plezier met uw aggregaat. Vr. gr. Team Bostools.nl

10

Prima

Perfecte service en levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super afgehandeld,

Besteld product niet leverbaar, maar prins alternatief aangeboden. Toppertjes

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima.

Duidelijk. Overzichtelijk. Prompte levering. Goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Telefonisch contact gehad jeurig

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering!

Snelle levering terwijl ik deze eerst via ander kanaal had besteld. Na 3 maand kreeg ik daar het geld terug. Bostools gebeld en daar was het op voorraad. Hoeveel moet je hebben werf er gezegd. Bij Bostools zelfs nog iets goedkoper.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte omruilactie

Mijn airco moest omgeruild worden door terugroepactie fabrikant, na het eerste bericht hierover heeft het drie maanden geduurd. In die periode mocht het apparaat niet gebruikt worden; ik heb gevraagd of de garantie dan ook met die termijn opschoof, maar dat kon echt niet. Dus nu heb ik een nieuwe airco die over drie dagen uit de garantie loopt, voelt niet zo netjes.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Hans, De terugroepactie was inderdaad een vervelende situatie. We hebben als Bostools zo goed mogelijk proberen te bemiddelen tussen fabrikant en klant. Wij vonden zelf ook wel dat er een lange periode overheen ging, maar als bedrijf konden wij daar niet zo heel veel aan doen. De garantie-kwestie ligt iets anders dan u hier schetst. U wilt de airco verkopen en dat was de reden dat wij aan de nieuwe eigenaar geen nieuwe garantie kunnen verlenen. U heeft immers gewoon de 2 jaar garantieperiode gekregen bij uw eerste aankoop. Mochten er problemen zijn met de nieuwe mobiele airco dan kunt u altijd contact opnemen met ons kantoor. Wij zijn altijd bereid om naar een passende oplossing te kijken met onze klanten.

8

Snel geleverd, slecht verpakt

De onderdelen zijn snel geleverd maar de verpakking was slecht. De onderdelen lagen los in de doos.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Deze onderdelen liggen in ons magazijn apart in bakjes. Wanneer er geen kans op beschadigingen bestaat tijdens het transport, verpakken wij deze onderdelen inderdaad niet nog een keertje extra. Dit om zo min mogelijk plastic en andere verpakkingsmaterialen te gebruiken. In uw geval was het niet nodig om de onderdelen apart te verpakken. Ik hoop dat u onze overweging kunt waarderen. Vr. gr. Team Bostools.nl

9

mooi goed en op tijd

Alles ging goed behalve bij dpd deze hebben het product gelijk naar het afhaalpunt gebracht beetje raar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Piet, Dat is inderdaad niet de bedoeling. De koeriersbedrijven hebben wel een enorm personeelstekort, misschien heeft de chauffeur onder tijdsdruk, gedacht dat dit sneller of handiger was. Maar ik ben het met u eens dat dit niet zo moet! Vr. gr. Het team van Bostools.nl

10

Maakt waar wat ze beloven

Zeer snelle levering van het bestelde.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Duidelijke website.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Kwaliteit + snelle en verzorgde levering. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne plug and play airco

Fijne airco. Heerlijk stil zijn zowel de binnen als buitenunit. De levering was snel echter zou het wenselijk zijn om een bezorgdag te kunnen kiezen. Vooral als het een halve pallet is.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste GPM, U geeft aan dat het fijn zou zijn om een bezorgdag te kunnen kiezen. Dat is mogelijk. De klant kan in de opmerkingen aangeven wanneer de levering gewenst is of bellen met ons kantoor om dat door te geven. Dan houden wij daar rekening mee. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de airco! Vriendelijke groet, Het Bostools-team

10

goeie service, snelle levering.

Prima ervaring met Bostools. Aggregaat was tijden niet beschikbaar, maar men belde keurig op dat er eentje op voorraad was... die werd daarna snel geleverd, dus erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed produkt

Metalen ombouw voor de airco buiten unit besteld, de kleur grijs. Heel snel bezorgd en makkelijk te monteren. Deze is al de derde ombouw voor een buiten unit bij Bostools besteld. Helaas door covid en deoorlog in Ukraine is de prijs met 20 % gestegen...

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd