Niks op aan te merken!

Geweldige hulp gehad van de verkoper en was meteen zeker over mijn keuze door het goede advies.

Response from the business owner

Zo horen we het graag! Altijd fijn wanneer we klanten naar tevredenheid mogen adviseren. Dank u wel voor het schrijven van uw review.

Netjes op tijd geleverd

Honda generator voor een mooie prijs

Response from the business owner

Dag Mary, U heeft gebruik gemaakt van onze zeer scherpe aanbieding vanwege de opening van ons nieuwe pand zie ik. We wensen u er heel veel plezier mee! Dank u wel voor de fijne review.

Degelijke omkasting mooie kwaliteit.

Prachtige airco buiten unit omkasting. makkelijk te monteren. Voor een mooie prijs. Super tevreden.

Response from the business owner

Dag Rien, wij horen meer tevreden geluiden over de omkasting voor de buitenunit van onze airco's en daar zijn we blij mee.

Na volle tevredenheid

Levering ging snel en netjes Klein probleempje werd direct opgelost Ben helemaal tevreden

Response from the business owner

Dag Math, Fijn dat u tevreden bent. Daar doen we het voor. :)

Perfect en super service

Behulpzaam en super snelle service.

Response from the business owner

Graag gedaan en dank voor de leuke review.

Klantenservice is goed bereikbaar en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Bestellen ging vrij simpel en het pakje was goed te volgen via track en trace. Het artikel was netjes verpakt en vlot geleverd. Pluspunt vond ik dat je het kunt laten afleveren bij een pick-up punt naar keuze. Het artikel wat ik kocht voldeed aan mijn verwachting. Prima ervaring dus.

Response from the business owner

Goed om te horen. We hebben inderdaad sinds kort een mogelijkheid om een Pick-Up Point in te vullen. Kan heel handig zijn als je niet thuis bent en geen mogelijkheid hebt om het op je werk te laten bezorgen. Dankjewel voor je review!

Vriendelijke medewerkers, die de tijd voor je nemen,

Response from the business owner

Fijn dat u dat zo ervaart en fijn om te horen!

Ik ben zeer tevreden

Mijn onderdelen waren gemakkelijk te bestellen, de levering was snel en precies wat ik wilde hebben.

Response from the business owner

Goed om te horen dat de website gebruiksvriendelijk is en dat u blij bent met uw bestelling.

Fijne dienstverlening

Goede prijs/kwaliteit

Response from the business owner

Top. Wij blijven ons uiterste best doen om goede producten aan te bieden binnen ons assortiment. Feedback van onze klanten is daarom erg fijn.

Dramatisch

Zie mij review bij Google

Response from the business owner

Dank u wel voor uw review. Graag reageren wij hier even op. U kwam zonder contact vooraf naar ons toe en wilde een gebruikte Honda generator omruilen voor een andere, nieuwe Honda die meer kva heeft. In verband met vakantie van de collega die daar over gaat, is u toen gevraagd om een paar dagen later even terug te komen. Wij nodigen u uit om alsnog een afspraak te maken. De koffie staat klaar. Wij gaan ervan uit dat dit in alle redelijkheid opgelost kan worden. P.s. Wij zien dat u toch nog weer een bestelling heeft gedaan. Dank u wel voor uw vertrouwen!

Snelle service en afhandeling

Er wordt snel gereageerd op bestellingen, en in mijn geval ook op de bij de order toegevoegde opmerking/vraag.

Response from the business owner

Goed om te horen. Opmerkingen die bij de bestelling gezet worden staan inderdaad duidelijk op zowel de factuur als de pakbon en die worden zeker gelezen.

Goei service

Twee dezelfde artikelen besteld via internet, netjes een telefoontje dat één artikel nageleverd moet worden. Dan is tenminste gelijk duidelijk dat de eerste zending niet compleet zal zijn en een tweede zal volgen. Prima service!

Response from the business owner

Wij merken inderdaad dat dit erg op prijs wordt gesteld en we zullen daar zeker onze aandacht aan blijven geven.

uitstekende ervaring. prima telefonisch onderhoud, nette toezending van de producten, keurig verpakt en op tijd bezorgd. Dus ik ben heel tevreden met de toezending.

Zo horen we het graag!

goede service en goed contact

jammer dat de koerier dienst het fa laat weten maar word opgelost

Response from the business owner

Dat ging met het afleveren door de vervoersdienst inderdaad niet zoals het hoort. We hebben u zo snel mogelijk een nieuwe levering toegezonden en gelukkig kwam die de volgende dag wel aan. Wij moedigen onze klanten dan ook aan om meteen aan de bel trekken wanneer er iets niet goed lijkt te gaan met de bezorging want dan kunnen wij gelijk contact opnemen met de vervoerder.

zeer goed

Fijn om te horen!

Vriendelijk en deskundig.

Vriendelijk en deskundig.

Response from the business owner

Dat is goed om te horen. Dank u wel.

Zoals altijd, snel en goed

Ben al langer klant. Levering is steeds weer een genoegen. Goed verpakt en snelle levering.

Was snel binnen en een goede prijs en kwaliteit

Een zout strooier besteld en deze werkt super!

Pressies wat ik zocht

Uitstekende webshop

Bostools had een mooie aanbieding, snel geregeld, mooi product. Echter de vervoerder DPD liet het afweten. Bij elkaar heeft het een week geduurd voor ontvangst van het pakket. Vragen gesteld aan Bostools over DPD. Deze vragen werden direct en zeer goed beantwoord. Alle lof.

Een goed idee

Een goed service

Bestellen, betalen en erg snel geleverd.

Het bedrijf doet wat het zegt. Alles goed en snel geleverd. Ben zeer tevreden, chapeau.

Top verkoper,eerlijk en heel dienstig. Meer dan vijf sterren waard.

Was een verkeerde bestelling,kon het gratis retourneren en na dagen stond mijn betaling terug op mijn rekening. Top firma zeker een aanrader en mijn bestelling had ik de dag erna al bij mij thuis.

Snel geleverd. Goed product.

Snel geleverd voor de goedkoopste prijs in NL. Top !

Snelle verzending , alles netjes in orde

Alles keurig verpakt. Snelle verzending Aanrader

14 Kleiland S